ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی و یادگیری بهتر زبان انگلیسی

تدریس خصوصی و یادگیری بهتر زبان انگلیسی

تدریس خصوصی و یادگیری بهتر زبان انگلیسی

تدریس خصوصی و یادگیری بهتر زبان انگلیسی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر می خواهید زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی را خوب یاد بگیرید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان می تواند مفید و موثر باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات کلیدی انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب در منزل و آنلاین


تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایران مدرس برای یادگیری بهتر زبان


در این وب سایت (ایران مدرس)، مدرسین زیادی در زمینه آموزش خصوصی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی (از جمله زبان آلمانی، فرانسوی و ...) فعالیت دارند. با مشاهده رزومه کاری، دانشگاه محل تحصیل و سابقه کاری مدرسین زبان، می تواند مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی لینک مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


اگر در رابطه با تعداد جلسات کلاس خصوصی زبان مورد نیاز برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، گرامر و موفقیت در آزمون های آیلتس و تافل سوال دارید هم مقاله زیر را بخوانید.


حتما مطالعه نمائید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تعداد جلسات مورد نیاز برای مکالمه و آیلتس


بهترین جزوه های آموزشی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی


برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی، علاوه بر کلاسهای تدریس خصوصی می توانید از مطالب آموزشی، تست های کنکوری، جزوات آموزشی، نمونه سوال امتحانی و .... ثبت شده در همین سایت (ایران مدرس) استفاده کنید. در سایت ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی و سوال امتحانی و ... در زمینه زبان انگلیسی و سایر دروس ارائه شده است. برای استفاده از مطالب آموزشی ارائه شده در ایران مدرس بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.




نکات تکمیلی برای یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان ممکن


اگر قصد دارید گرامر و قواعد زبان انگلیسی و سایر مهارتهای زبان انگلیسی را در مدت زمان کمی یاد بگیرید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.


1- در مرحله اول برای یاد گرفتن یک قاعده و یک بحث گرامری جدید نحوه استفاده کلی آن را یاد بگیرید و توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید. مثلا در یک جمله منفی یا سوالی از قاعده جدید چگونه استفاده می شود. در حالت کلی کجاها کاربرد دارد. ساختار کلی جمله با در نظر گرفتن بحث گرامری جدید که یاد گرفته اید چگونه است و ....


2- تمریناتی که مرتبط با بحث گرامری جدید ارائه شده است را حل کنید. قواعد و گرامرهای جدید را در قالب حل تمرین خیلی بهتر می توان یاد گرفت. تمرینات همان مبحث را حل کنید و از قاعده و گرامر جدید به درستی در انها استفاده نمائید.


3- خودتان چند جمله دلخواه به زبان انگلیسی بنویسید و سعی کنید از گرامر و قاعده جدیدی که یاد گرفته اید استفاده نمائید.


مطالعه نمائید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


بهترین توصیه های برای آموزش زبان انگلیسی سریع


4- در کلاسهای بحث آزاد شرکت کنید. در کلاسهای بحث آزاد به نسبت کلاسهای رسمی آموزشگاهها فرصت بیشتری برای حرف زدن وجود دارد و بهتر می توانید مهارت حرف زدن خودتان به زبان انگلیسی را تقویت کنید.


5- حین رانندگی به رادیو زبان انگلیسی گوش دهید. یکی از بهترین اوقاتی که برای یادگیری در حالت کلی و برای یادگیری زبان انگلیسی می توانید از آن استفاده کنید حین رانندگی است. با گوش دادن به کانال زبان انگلیسی رادیو می توانید از وقتی که برای رانندگی صرف می کنید هم نهایت استفاده راببرید.


6- با توریست ها حرف بزنید. اگر شهر و محل اقامت شما به گونه ای است که توریست ها به آنجا مراجعه می کنند از این فرصت می توانید استفاده نمائید. به بهانه راهنمایی آنها چند ساعت می توانید به زبان انگلیسی حرف بزنید و خودتان را هم محکی بزنید. این واقعا یک تمرین خوب است.


مطالعه نمائید: 19 بهترین اساتید زبان انگلیسی آنلاین تهران، ایران و کل جهان


آمار بازدید: 1778 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image