ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی و لیست 10 معلم زبان انلاین فوق العاده

تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی و لیست 10 معلم زبان انلاین فوق العاده

تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی و لیست 10 معلم زبان انلاین فوق العاده

در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی و نحوه استفاده بهینه از آن توضیح داده شده و لیست 10 معلم زبان انلاین فوق العاده و عالی هم ارائه می گردد.


برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان که به صورت آنلاین و یا حضوری زبان را تدریس می کنند بر روی لینک معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


مطالعه بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی هم مفید است.


نحوه انتخاب بهترین معلم تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی


در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی گرامر زبان انگلیسی، مکالمه، زبان کنکور، آیلتس، تافل و .... را می توانید مشاهده کنید که به صورت اینترنتی و حضوری زبان را تدریس می کنند. با کلیک بر روی لینک ارائه شده در بالا می توانید لیست کامل معلم های زبان را مشاهده نمائید. برای این که با یکی از بهترین اساتید زبان کلاس داشته باشید باید به توضیحات و اطلاعات ثبت شده برای هر استاد توجه کنید. برای تمامی اساتید ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) اطلاعات کاملی از جمله سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و .... ثبت شده است.


در ضمن برای بسیاری از مدرسین زبان انلاین می توانید فیلم نمونه تدریس و همچنین نظرات شاگردهای قبلی را ببینید. نکته مهم دیگر اینکه اگر دغدغه قیمت کلاس های خصوصی زبان را دارید برای تمامی اساتید نرخ درخواستی استاد و همچنین شماره تماس مستقیم مدرس زبان ثبت شده است. در نتیجه می توانید با خود معلم زبان تماس گرفته و درخواست تخفیف هم بکنید.


البته هزینه کلاس های خصوصی انلاین زبان به نسبت کلاس حضوری کمتر است. این اطلاعات کامل برای اساتید زبان انگلیسی و اینکه می توانید مستقیم با اساتید در ارتباط باشید شاید در هیچ سایت دیگری ارائه نشده باشد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com می توانید یک معلم عالی با نرخ مناسب برای آموزش سریع و خوب زبان انتخاب کنید.



در زمینه نحوه انتخاب بهترین استاد زبان مطالعه این مقاله هم مفید است: 10 توصیه مهم برای انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب و خوب



قیمت معلم خصوصی زبان آنلاین در تهران و کل کشور


یکی از مهمترین نگرانی ها و دغدغه های زبان آموزان برای استفاده از کلاس های خصوصی مجازی زبان نرخ این کلاس ها است. البته، همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین نرخ درخواستی استاد ثبت شده است. در نتیجه، می توانید لیست اساتید را با دقت بررسی کنید و با معلمی کلاس زبان داشته باشید که با وجود داشتن رزومه خوب و قوی، در کنار آن قیمت مناسبی را هم درخواست کرده است. توصیه می شود در جستجوی معلم زبان انلاین رایگان یا خیلی ارزان قیمت نباشید. این که بخواهید استادی بدون دریافت هزینه و رایگان یا با نرخ خیلی کم زبان را به شما درس بدهد انتظار به جا و درستی نیست.


در نظر داشته باشید که دریافت کالا و خدمات خوب و با کیفیت مستلزم پرداخت هزینه ای متناسب با آن است. باید حاضر باشید برای حضور در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی یک استاد مجرب و با سواد هزینه مناسبی را هم پرداخت کنید. اگر می خواهید کلاس آنلاین اسپیکینگ یا گرامر و یا هر مهارت و زمینه دیگری را داشته باشید می توانید در همین سایت با نرخ مناسب استاد خوب پیدا کنید اما توصیه می شود کیفیت را در اولویت اول قرار دهید و در جستجوی کلاس های خیلی ارزان و رایگان نباشید. با نرخ ارزان نمی توانید خدمات خوب و با کیفیت را دریافت کنید.



برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت کلاس های خصوصی زبان مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی را بخوانید.


نحوه استفاده بهینه از کلاس های خصوصی مجازی زبان


اگر می خواهید بهترین کلاس زبان انلاین را داشته باشید باید خودتان هم با استاد زبان همکاری داشته باشید. با انگیزه بالا در این کلاس ها شرکت کنید و با تمرکز بالا به مطالب گوش دهید. سعی کنید از اینترنت خوب و پرسرعت استفاده کنید تا حین برگزاری کلاس اشکال خاصی ایجاد نشود. خوب است حین برگزاری کلاس های انلاین زبان برگه ای در کنار دست خودتان داشته باشید و مهمترین مطالب را یادداشت نمائید. به این ترتیب تمرکز شما بیشتر خواهد شد. فرق نمی کند که از کلاس های اینترنتی موسسات معتبر مانند آموزش مجازی زبان انگلیسی در تهران استفاده می کنید و یا با یک معلم با تجربه کلاس خصوصی دارید. در هر صورت، نتیجه ای که می گیرید به خودتان بستگی دارد.


در زمان هایی از کلاس های خصوصی زبان استفاده کنید که در منزل آرامش برقرار است و سر و صدای زیادی وجود ندارد. در ضمن، رزوهایی از این کلاس های استفاده کنید که خودتان سرحال هستید و مشغله زیادی نداشته اید. اگر برای فرزند خودتان از کلاس زبان انلاین کودکان استفاده می کنید، حین برگزاری کلاس در کنار ایشان حضور داشته باشید و بر روند برگزاری کلاس نظارت کنید. در فاصله زمانی بین کلاس ها درس را مرور کنید. یکی از مزیت های مهم داشتن معلم زبان انلاین به نسبت کلاس حضوری این است که می توانید کلاس را ضبط کنید و بعدا دوباره آن را ببینید.


مطالعه تدریس خصوصی آنلاین و مجازی زبان انگلیسی هم مفید است.


لیست 10 معلم زبان انلاین فوق العاده و مجرب


در این بخش 10 معلم زبان انلاین فوق العاده و با سابقه معرفی خواهند شد. برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی به صورت آنلاین و یا دریافت خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران و یا به صورت اینترنتی و مجازی می توانید با اساتید زیر کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان هم بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند جزو مدرسین با تجربه و با سواد حاضر در همین سایت ایران مدرس هستند.


1- استاد متعهد آموزش اینترنتی انگلیسی سینا موسوی

• یادگیری عمیق با تکیه کامل بر Speaking و دوری از کلنجار رفتن مداوم با گرامر • کلاس‌های تخصصی و جنرال آنلاین برای دانشجویان خارج از کشور و مناطق خارج از دسترس • تمرین بر روی لهجه و آموزش لهجه American - دارنده نمره 8.5/9 در IELTS Academic - دارنده بالاترین مدرک آموزش زبان انگلیسی در دنیا از دانشگاه کمبریج CELTA


مشاهده پروفایل سینا موسوی


2- معلم برتر و با تجربه خانم چیستا دانشمند



رشته تحصیلی: DBA - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: University of Borduaux دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8 - بیش از 3 سال سابقه تدریس آیلتس به ایرانیان خارج کشور و غیر ایرانیان - مهاجرت، مکالمه درک مطلب- دارای مدرک DBA از دانشگاه بوردو و MBA از استرالیا - آموزش نگارش Thesis و Article به زبان انگلیسی مناسب دانشجویان دانشگاهای خارجی


مشاهده پروفایل چیستا دانشمند


عبارت های کلیدی: برترین مدرسین زبان آنلاین، اینترنتی و مجازی، آموزش آمادگی آزمون IELTS - آیلتس - کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی - 7 سال سابقه تدریس در کانون زبان ایران - دارای مدرک TTC - آموزش حضوری (همه مناطق تهران) و آنلاین (تخفیف ویژه) 12 سال سابقه تدریس در موسسات مختلف از جمله کانون زبان ایران، ایران-استرالیا، ایرانمهر، ELA و ..... آموزشی با کیفیت، اصولی، شناور و متناسب با اهداف و نیازهای شما و در کمترین زمان ممکن


3- مدرس با سواد و مجرب خانم پریسا رستمی



پریسا رستمی هستم. زبان انگلیسی را از 4 سالگی شروع کردم. کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی خوندم. بیشتر از 17 سال است که زبان انگلیسی تدریس میکنم. کلاسهایی که برگزار میکنم کاملا تضمینی هست. سالها با مدارس و آموزشگاه های معتبر تهران (کیش، جهاددانشگاهی واحد تهران، سفیران، سیمین،... ) همکاری داشتم. آموزش زبان انگلیسی با متد Audio Lingual - بدون کتاب جزوه فقط از طریق لحن زبان انگلیسی آموزش داده می‌شود، بدون درگیری با گرامر به راحتی زبان انگلیسی را مانند زبان مادری صحبت کنید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس پریسا رستمی


مطالعه کنید: آموزش زبان انگلیسی آنلاین رایگان، بهترین امکانات و سایت های آموزش آنلاین زبان


4- استاد با سواد انگلیسی محمد تاری



📎آموزش اسپیکینگ انگلیسی با لهجه‌ی امریکایی، لهجه‌ی نیویورکری و لهجه‌ی تکزاسی. 📎آموزش زبان انگلیسی با روش دانشگاه کمبریج برای کسانی که زبان انگلیسی زبان مادری آنها نیست. 📎تدریس خصوصی زبان انگلیسی جهت آمادگی آزمون‌های مختلف (IELTS. TOEFL. PTE.) و... تافل. آیلتس. 🏅دارای بالاترین درجه در آزمون بین‌المللی (EFSET). معادل نمره ۸.۵ آیلتس و نمره ۱۱۰ تا ۱۲۰ تافل. در لیست رزومه‌ها مدرک انگلیسی موجود است. 🏅 مترجم کتاب‌ و مقالات معتبر انگلیسی. ۱۵ سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی.


مشاهده پروفایل محمد تاری


5- معلم درجه یک زبان انلاین و حضوری خانم رضوانه محمدی



رشته تحصیلی: مترجمی زبان انگلیسی, PTE 75 - جلسه اول برای تعیین سطح رایگان می باشد - • دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی( PTE, IELTS, TTC)


مشاهده پروفایل رضوانه محمدی


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 12 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


6- استاد مجرب خانم مارال قاسمی نیا



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگليسي - مدرک تحصیلی: دکتری - مدرس برترین آموزشگاهها و مدارس تهران - دارای مدرک TTC زبان انگلیسی - در کمترین زمان انگلیسی رو راحت صحبت کن!! ( با جدیدترین متدهای روز دنیا) ■ كلاسهاي مكالمه تضمینی مخصوص مهاجرت (در ۶ ماه راحت انگلیسی حرف بزن!! ) ❌ کلاس آموزش اختصاصی تقویت مهارت speaking در آزمون IELTS به صورت ویژه کسب نمره ۷+


مشاهده پروفایل مارال قاسمی نیا


7- معلم خوب گرامر و مکالمه زبان فرهاد پورابراهیم



رشته تحصیلی: مترجمی زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: Istanbul Bogazici University - تدریس حرفه ای مکالمه زبان انگلیسی،گرامر، و درک مطلب هم حضوری هم بصورت آنلاین - ترجمه حرفه ای مقالات علمی جهت اخذ پذیرش از ژورنال های معتبر و رایگان (اینجانب دارای بیش از 20 مقاله علمی پزوهشی، ISI، ISC، IEEE، و ژورنال های معتبر مانند Elsevier، Science direct، Skopos و ژورنال های داخلی (وزارتین و علمی پژوهشی، علمی ترویجی، ....)


مشاهده پروفایل فرهاد پورابراهیم


مطالعه بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و ایران و 20 استاد برتر زبان خانم و آقا هم پیشنهاد می شود.


8- معلم با سابقه و با سواد زبان پیام زمانیان



 (فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران با IELTS Band Score:8) + امکان برگزاری کلاس آنلاین فراهم است. +جامعه‌ی هدف: - متقاضیان مهاجرات با زمان محدود (داوطلبین General Training Module) - دانشجویان (داوطلبین Academic Module) - داوطلبینی که در فرآیند یادگیری آن‌ها وقفه‌ای چندساله افتاده است.


مشاهده پروفایل پیام زمانیان


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


9- استاد با فن بیان خوب تدریس انلاین زبان خانم صدیقه فرجی



مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی - دارای مدرک TTC گواهینامه TEFL از دانشگاه تهران، گواهینامه E-citizen از دانشگاه تهران، مدرک سطح پیشرفته زبان - دارای ده سال سابقه کار در آموزشگاه های دکتر حسابی / شکوه / سفیر / کیش /زبانکده ملی ایران / زبانیران / مدارس غیر انتفاعی - تدریس کتابهای مانند: Top Notch / touch Stone / Interchange / Family / American English Files / Passages / Four corners / Lets go و همچنین کتب جدید در زمینه آموزش زبان مانند: Cutting Edge / solutions / Speak out که کتابهای بی نظیری برای تقویت Speaking می باشند.


مشاهده پروفایل صدیقه فرجی


10- استاد خوب و با تجربه زبان انگلیسی خانم الهه بوجاری



☆ مدرس مجرب و کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی با بیش از 8 سال سابقه ی تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های علمی سراسر کشور ☆ برگزار کننده کلاس های غیر حضوری و آنلاین از سرتاسر ایران با بازدهی بالا و کیفیت تضمینی (30% تخفیف در هر جلسه) ☆ تدریس مهارت‌های اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ، گرامر، وکب و ... با استفاده از بهترین کتب و جزوات به روز ☆ برگزاری جلسات free discussion رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: الزهرا (س) تهران


مشاهده پروفایل الهه بوجاری


مطالعه نمائید: دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2493 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image