ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس نیمه خصوصی زبان انگلیسی

تدریس نیمه خصوصی زبان انگلیسی

تدریس نیمه خصوصی زبان انگلیسی

در این مقاله در رابطه با کلاس های تدریس نیمه خصوصی زبان انگلیسی و مقایسه آن با کلاس خصوصی زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه می شود. اگر می خواهید زبان انگلیسی را خیلی خوب یاد بگیرید و در عین حال هزینه کلاس هم بسیار مناسبتر از کلاس های خصوصی باشد، تدریس نیمه خصوصی زبان گزینه بسیار خوبی برای شما است.

برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین زبان که زبان انگلیسی را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی تدریس می کنند بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مطالعه بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی هم مفید است.



ابتدا در رابطه با مزیت های کلاس های نیمه خصوصی زبان انگلیسی توضیحاتی را ارائه می کنیم و بازدهی این کلاس ها را با کلاس های خصوصی و گروهی هم مقایسه خواهیم کرد. مسلما کلاس های تدریس نیمه خصوصی زبان اگر با یک استاد خوب و مجرب برگزار شود به نسبت کلاس های گروهی بسیار بیشتر است. در کلاس های نیمه خصوصی معمولا 2 یا 3 نفر شاگرد حضور دارند و به دلیل تعداد افراد کمتر حاضر در کلاس بازدهی این کلاس ها به نسبت کلاس های گروهی بسیار بیشتر است. در کلاس های نیمه خصوصی زبان آموز فرصت بیشتر برای حرف زدن و اظهار نظر و همچنین برای پرسیدن سوال دارد. به عنوان مثال، اگر هدف از شرکت در کلاس زبان آموزش مکالمه زبان انگلیسی باشد، در کلاس های نیمه خصوصی زبان آموز زمان بیشتری برای حرف زدن و تمرین مکالمه دارد. در نتیجه، در کلاس های نیمه خصوصی به نسبت کلاس های گروهی آموزشگاهها پیشرفت سریعتر اتفاق می افتد. بسیار خوب است که اگر می خواهید از کلاس نیمه خصوصی استفاده کنید با یکی از دوستان و همکلاسی های خودتان که زبان را بهتر و بیشتر از شما بلد است در کلاس شرکت نمائید. به این ترتیب وقت کلاس کلا برای شما مفید خواهد بود و همکلاسی شما با پرسیدن سوالات پیش پا افتاده باعث تلف شدن وقت کلاس نمی گردد. به صورت کلی، از بین دو گزینه کلاس های گروهی و نیمه خصوصی، کلاس های نیمه خصوصی زبان انگلیسی که توسط اساتید مجرب و خوب زبان انگلیسی برگزار می شود بازدهی بالاتری دارد.

پیشنهاد می شود مطالعه نمائید:
آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی از پایه (مبتدی) تا پیشرفته pdf



در مقایسه با کلاس های نیمه خصوصی، کلاس های خصوصی زبان انگلیسی بهتر است و بازدهی بالاتری هم دارد. البته واضح است که کلاس های نیمه خصوصی هم بازدهی خوبی دارد اما خوب به اندازه کلاس های خصوصی زبان نیست. از طرف دیگر، هزینه کلاس های نیمه خصوصی زبان انگلیسی برای زبان آموزان بسیار به صرفه تر است. به عنوان مثال، یک استاد مجرب و بسیار خوب که برای هر جلسه کلاس خصوصی زبان انگلیسی مثلا مبلغ 150 هزار تومان را در نظر دارد، کلاس نیمه خصوصی را به احتمال زیاد اگر 2 نفره باشد با هزینه 200 هزار تومان و اگر 3 نفره باشد با هزینه 240 هزار تومان برگزار خواهد کرد. یعنی زبان آموز در کلاس نیمه خصوصی دو نفره حدودا 33 درصد و در کلاس 3 نفره حدود 50 درصد هزینه کمتری را به نسبت کلاس خصوصی زبان پرداخت می کند. بنابراین به لحاظ هزینه، کلاس های نیمه خصوصی زبان بسیار به صرفه تر است و به لحاظ بازدهی هم شاید دقیقا مانند کلاس های تدریس خصوصی زبان نباشد ولی بسیار بازدهی بالاتری به نسبت کلاس های گروهی دارد. اساتید مجرب ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس و همچنین بهترین آموزشگاههای زبان در تهران و کل کشور کلاس های نیمه خصوصی زبان را برگزار می کنند و می توانید از این کلاس ها استفاده نمائید و بهترین نتیجه را در امتحان، کنکور و یا هر آزمونی بگیرید.

مطالعه نمائید:
سایت مدرسین زبان انگلیسی (خصوصی و نیمه خصوصی - خانم و آقا)

عبارت های کلیدی: مقایسه بازدهی کلاس های نیمه خصوصی و خصوصی زبان انگلیسی، هزینه تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان و مقایسه نرخ کلاس ها با کلاس های گروهی آموزشگاههای خوب زبان در تهران و کل کشور، هزینه کلاس زبان و شهریه کلاس زبان انگلیسی

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 2463 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image