ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی زبان انگلیسی ارزان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی ارزان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی ارزان

در این مقاله نکاتی در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی با نرخ ارزان ارائه می شود. اگر می خواهید با قیمت مناسب و حتی ارزان یک معلم خصوصی زبان خوب داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل معلم های زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مطالعه مقاله راهکارهایی برای افزایش بازدهی و اثر گذاری کلاس های خصوصی زبان انگلیسی هم مفید است.

1- خیلی خوب است که کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را با نرخ ارزان هماهنگ کنید اما مواظب باشید کیفیت را فدای قیمت نکنید. اولویت اول شما باید هماهنگ کردن کلاس با یک استاد خوب باشد و در مرحله بعد قیمت مناسب را در نظر بگیرید.

2- برای اینکه بتوانید کلاس های زبان انگلیسی را با نرخ مناسبی هماهنگ کنید با استفاده از لینکی که در بالا ارائه شد لیست کامل مدرسین ایران مدرس را بررسی کنید. اساتید زبان در این وب سایت قیمت درخواستی خودشان را ذکر کرده اند.

3- اگر برای شرکت در امتحان زبان پایان ترم قصد دارید از کلاس خصوصی استفاده کنید از ابتدای ترم شروع کنید. در ایام امتحانات مدرسین خوب زبان معمولا وقت ندارند و در ضمن نرخ کلاس ها هم کمی افزایش می یابد.

4- اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید به مدرس زبان خودتان یادآور شوید که به خاطر تعداد جلسات بالا باید تخفیفی به شما بدهد. استادی که دو جلسه کلاس را با نرخ هر جلسه 100 هزار تومان برگزار می کند وقتی تعداد جلسات 10 جلسه و بیشتر باشد با 80 یا 70 هزار تومان هم کلاس برگزار خواهد کرد.

5- برای اینکه در زمینه نرخ کلاس های خصوصی زبان انگلیسی و عوامل موثر بر قیمت کلاس ها اطلاعات خوبی را بدست آورید مقاله
شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری یا قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی را حتما بخوانید. با در دست داشتن اطلاعات بیشتر و درست تر، مدرس بهتری با نرخ مناسبتر انتخاب خواهید کرد.

6- اگر تعداد جلسات زیادی لازم دارید و از پس هزینه کلاس های خصوصی زبان بر نمی آئید می توانید با یکی از دوستان خودتان در کلاس خصوصی زبان شرکت کنید. با دوستی در کلاس شرکت کنید که در درس و تحصیل از خودتان بهتر است.


7- برای استفاده از کلاس های خصوصی زبان با نرخ مناسب و ارزان می توانید از تدریس خصوصی آنلاین هم استفاده کنید. کلاس های آنلاین و اینترنتی به اندازه کلاس حضوری بازدهی ندارد ولی معمولا حدود 20 درصد ارزانتر است.

مثال: فرض کنید یک استاد خوب برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی 150 هزار تومان درخواست می کند. شما اگر بیشتر از 10 جلسه کلاس لازم داشته باشید می توانید 20 درصد تخفیف بگیرید و هر جلسه را 120 هزار تومان برگزار کنید. کلاس های آنلاین هم معمولا 20 درصد تخفیف دارد و می توانید تدریس مجازی را هر جلسه 100 هزار تومان با ایشان هماهنگ نمائید. حال اگر کلاس نیمه خصوصی باشد و با یکی از دوستان خودتان در کلاس شرکت کنید هر نفر برای هر جلسه 50 هزار تومان پرداخت خواهید کرد و کاملا ارزان و به صرفه است. به این ترتیب از جلسه ای 150 هزار تومان به جلسه ای 50 هزار تومان رسیدید.

8- اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی زبان به صورت حضوری و در منزل استفاده کنید با استادی کلاس داشته باشید که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر است. وقتی استاد زمان کمتری را در مسیر از دست بدهد با نرخ کمتری کلاس برگزار خواهد کرد.

مطالعه مقاله هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آموزشگاه با قیمت مناسب هم مفید است.

9- توجه داشته باشید که کالا و خدمات با کیفیت را با نرخ خیلی ارزان نمی توانید دریافت کنید. باید حاضر باشید تا حدودی هزینه پرداخت نمائید. با این وجود با در نظر گرفتن موارد گفته شده در بالا می توانید نرخ کلاس ها را تا حد بسیار خوبی کاهش دهید.

10- به هر میزان زودتر به فکر استفاده از کلاس ها باشید و از سایرین زودتر اقدام کنید در نهایت هم با نرخ بهتری کلاس را هماهنگ خواهید کرد و هم احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر خواهد شد. رمز بهتر نتیجه گرفتن از کلاس های خصوصی همین است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 490 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image