ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه

در این مقاله در رابطه با برخی از ویژگی های بهترین معلم های خصوصی زبان آلمانی، فرانسه و انگلیسی، نحوه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با بهترین مدرسین زبان، نرخ کلاس های خصوصی زبان که توسط بهترین اساتید برگزار می شود و .... توضیح داده شده است. اگر در جستجوی بهترین مدرس زبان هستید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: ویژگی های بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کرج


بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


برای مشاهده لیست کاملی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی معمولا با علاقه و عشق زبان را تدریس می کنند. این مدرسین علاوه بر اینکه خودشان در ایام تحصیل در درس زبان بسیار موفق بوده اند به آموزش و تدریس این درس علاقه زیادی هم دارند. اساتیدی که به تدریس زبان علاقه دارند و از کار خودشان لذت می برند معمولا در تدریس زبان هم بسیار موفق عمل می کنند.


علاوه بر علاقه به کار، اساتید خوب زبان به مقدار بسیار زیادی بر زبان انگلیسی مسلط هم می باشند. این اساتید به صورت مداوم مطالعه می کنند و تسلط خودشان را افزایش می دهند. بهترین معلم های خصوصی زبان معمولا خودشان در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده اند و از بهترین دانشگاههای ایران فارغ التحصیل شده اند. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از این اساتید خوب زبان را می توانید مشاهده نمائید و با آگاهی کامل استاد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. اینکه کدام استاد بهترین استاد زبان است به شما و معیارهایی که در نظر دارید هم بستگی دارد. می توانید اساتید با سواد و با سابقه و مجرب را در همین سایت مشاهده نمائید و با توجه به معیارهایی که در نظر دارید یک استاد خوب را برای خودتان انتخاب کنید.


مطالعه کنید: بهترین معلم زبان انگلیسی تهران و استاد خصوصی زبان انگلیسی native نیتیو



آگهی های تدریس خصوصی تعدادی از مدرسین خوب زبان انگلیسی که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند را در ادامه می توانید مشاهده کنید.


تدریس زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته ویژه نوجوانان و بانوان


تشکیل کلاس به صورت خصوصی ،نیمه خصوصی و گروهی - با داشتن مدارک بین المللی دوره های تخصصی TTC و دارای مدرک آیلتس - معلم نقش مهمی را در مشتاق کردن زبان آموز به یادگیری زبان دوم ایفا می کند و اینکه چه طور بتواند ارتباط موثری بین "زبان" و "زبان آموز" ایجاد کند. با من همراه باشید تا لذت داشتن چنین تجربه ای را داشته باشید! پذیرش: غرب و شمال غرب تهران


تدریس خصوصی زبان انگلیسی در هر رده سنی و هر مقطع تحصیلی


تدریس خصوصی و نیمه خصوصی به صورت حضوری یا آنلاین ! 8 سال سابقه تدریس خصوصی و عمومی ! دارای مدرک FCE دانشگاه کمبریج ! دارای مدرک TTC ! برگزاری کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی ! مهارت ارتباط موثر با زبان آموزان در هر رده سنی و ایجاد سهولت بیشتر در خصوص درک مطلب ! آموزش مکالمات محاوره ای جهت درک بهتر فیلم و سریال


مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس توسط مدرس خانم فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس.


فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. تدریس در دانشگاهها و موسسات و شرکتها ... به مدت ۱۰ سال ... در دوره های ۳۵ جلسه ای به نتیجه دلخواه برسید. تدریس و ترجمه همزمان در همایش ها و نشست های بین المللی داخل و خارج ... مدرس حرفه ای خصوصی آیلتس به مدت ۱۵ سال حق التدریس جلسه یک ساعت و نیم ۱۸۰۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: بهترین استاد خصوصی زبان انگلیسی در تهران


بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی


برای مشاهده لیست کاملی از بهترین معلم های خصوصی زبان آلمانی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک کنید. در کنار زبان انگلیسی، یک زبان خارجی دیگر که متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی دارد زبان آلمانی است. برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در آلمان را دارند و یا می خواهند به این کشور مهاجرت کنند یاد گرفتن زبان آلمانی اهمیت زیادی دارد. مسلما اگر بتوانید برای یادگیری مکالمه و یا گرامر زبان آلمانی یکی از بهترین معلم های خصوصی آلمانی را در کنار خودتان داشته باشید می توانید پیشرفت قابل توجهی داشته باشید و در زمان کوتاهتری این زبان را یاد بگیرید.


مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس اطلاعات کاملی را برای خودشان ثبت نموده اند و می توانید به صورت مستقیم با خود استاد تماس بگیرید. از جمله اطلاعاتی که برای مدرسین زبان آلمانی و سایر زبان های خارجی در همین سایت ثبت شده است می توان به رزومه کاری و سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد، قیمت درخواستی مدرس، قیمت و هزینه تدریس خصوصی زبان آلمانی، نمونه فیلم تدریس خصوصی و .... اشاره کرد. به عنوان مثال فیلم نمونه تدریس نمونه فیلم تدریس خصوصی آلمانی - تدریس زبان آلمانی در زمینه تدریس آلمانی توسط یکی از برترین اساتید در همین سایت ثبت شده است.


حتما بخوانید: بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی زبان آلمانی



آگهی های تدریس خصوصی تعدادی از مدرسین خوب زبان آلمانی که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند را در ادامه می توانید مشاهده کنید.


تدریس خصوصی زبان آلمانی با متد مختلف


تدریس زبان آلمانی از پایه تا عالی با متد روز دنیا همراه با کامل ترین منابع کمک آموزشی. آموزش از پایه آغاز می شود و اکیداً مایل به ادامه کلاس استاد قبلی نمی باشم. با رزومه ی قوی در مراکز معتبر تهران و کرج. آمادگی آزمون سفارت. در صورت عدم رضایت جلسه ی اول رایگان محاسبه می گردد. نتیجه تضمینی.


آموزش تخصصی زبان آلمانی با هزینه توافقی


پس از اتمام کتاب DER GRÜNE MAX1 کودکان دارای درک کلی از فضای زبان آلمانی شامل گفتگوهای روزمره، معرفی، اعداد، آرتیکل ها و مطالب پایه خواهند داشت. در اینجا آموزش آنها با کتابA1 MAGNET،A2 MAGNET و MAGNET B1 ادامه خواهد یافت. کتاب MAGNET دارای طراحی جذاب برای گروه های سنی نوجوانان بوده و مطالب آن شامل زندگی روزمره و فعالیت‌هایی نظیر خرید کردن، ورزش و موضوعات جذاب مشابه می‌باشد. سطوح مختلف این کتاب زبان آموزان را برای آزمون‌هایی نظیر Fit in Deutsch 1, Goethe-Zertifikat A2 Fit in Deutsch und das Goethe-/ÖSD-Zertifikat B1 آماده می‌نمایند.


تدریس زبان آلمانی توسط لیسانس زبان آلمانی از دانشگاه دولتی اصفهان


توسط لیسانس زبان آلمانی از دانشگاه دولتی اصفهان با سابقه چند سال تدریس - کتاب مورد نظر برای تدریس Menschen یا هر کتابی که مد نظر زبان آموز باشه - مدت زمان هر جلسه تدریس 90 دقیقه - تهیه رزومه کاری آلمانی و انگیزه نامه های شغلی و تحصیلی - آماده همکاری با آموزشگاهها در کنار تدریس در منازل و ادارات - قیمت برای یک نفر می باشد. برای نفرات بیشتر شامل تخفیف می شود. پشتیبانی رایگان اینترنتی در ساعات غیر کلاسی برای رفع اشکالات تمرینات ... ارایه نمونه سوالات در حین کلاسها و پس از اتمام هر ترم


مطالعه مقاله شماره تماس 15 بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران هم می تواند مفید باشد.


بهترین معلم خصوصی زبان فرانسه


برای مشاهده لیست کاملی از بهترین معلم های خصوصی زبان فرانسه در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک کنید. زبان فرانسه (به فرانسوی: français) یک زبان هند و اروپایی از خانوادهٔ زبان‌های رومی است که توسط ۱۳۶ میلیون نفر در سراسر جهان به‌عنوان زبان نخست گویش می‌گردد. فرانسوی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد، یکی از دو زبان کاری این سازمان (همراه با انگلیسی) و زبان کاری یا رسمی سازمان‌های متعدد بین‌المللی یا محلّی از جمله اتحادیه اروپا است. فرانسوی زبانی است کاملاً علمی و دانشگاهی، و امروزه همچنان، در کنار انگلیسی، یکی از مهم‌ترین زبان‌های دیپلماتیک به شمار می‌رود.


در حدود ۱۹۰ میلیون نفر، فرانسوی را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند، و ۲۰۰ میلیون نفر دیگر هم آن را به عنوان یک زبان دوم اکتسابی استفاده می‌کنند. اگر می خواهید زبان فرانسه را در کوتاهترین زمان آموزش ببینید بر روی لینکی که در ابتدای همین پاراگراف ارائه شد کلیک نمائید تا لیست تعدادی از بهترین معلم های خصوصی زبان فرانسه خانم و آقا را مشاهده نمائید. استفاده از کلاس های خصوصی به نسبت کلاس های گروهی بازدهی بسیار بالاتری دارد و می تواند به شما در آموزش سریع تر و با کیفیت تر زبان فرانسوی بسیار کمک نماید.


مطالعه مقاله اساتید و مدرسان خصوصی زبان فرانسه و مشاهده فیلم آموزش زبان فرانسه از الفبا هم مفید است.



آگهی های تدریس خصوصی تعدادی از مدرسین خوب زبان فرانسه که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند را در ادامه می توانید مشاهده کنید.


تدریس خصوصی زبان فرانسه در کرج از مبتدی تا پیشرفته


تدریس خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی زبان فرانسه در کرج - از مبتدی تا پیشرفته با بیش از ۱۵ سال سابقه - آمادگی برای آزمونهای TCF, TEF , DELF ,DALF تدریس به کودکان با شعر، فیلم و بازی


تدریس زبان فرانسه در گرگان توسط مدرس خانم دارای سابقه تدریس دو ساله در زمینه آموزش فرانسه


دارای سابقه تدریس دو ساله در زمینه آموزش فرانسه - هزینه کلاس ها به صورت توافقی تعیین می گردد. تدریس خصوصی و ترمیک زبان فرانسه در شهر گرگان - برای هماهنگی بیشتر تماس بگیرید.


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان فرانسه و لیست 10 استاد عالی و برتر زبان فرانسه


تدریس خصوصی و گروهی زبان فرانسه به بزرگسالان و کودکان


بزرگسالان و کودکان از مبتدی با به روز ترین متدهای آموزش زبان، با تکیه بر منظر ارتباطی زبان در تدریس، دانش آموخته ی کارشناسی ارشد آموزش زبان فرانسه از دانشکده زبان و ادبیات خارجی دانشگاه تهران، گذراندن دوره در موسسه ILF پاریس ( Institut langue française Paris)، دارای مدرک TTC، سابقه تدریس در مدارس غیرانتفاعی تهران و موسسات آموزش زبان


تدریس خصوصی زبان فرانسه در منطقه یک تهران، تجریش


تدریس زبان فرانسه برای کودکان، بزرگسالان و دانشجویان زبان فرانسه به شکل کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی ست و محل تشکیل کلاس ها در منطقه یک، تجریش خواهد بود. متدهای آموزشی شامل کتاب های Le nouveau taxi !، Reflets، Grammaire progressive du français، Vocabulaire progressif du français برای بزرگسالان و کتاب Alex et Zoé برای کودکان است و برای مهارت های گفتاری و شنیداری از کتاب های داستان، دسته بندی شده برای هر مقطع آموزشی، استفاده خواهد شد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1795 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image