ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس آنلاین زبان آلمانی و مقایسه هزینه کلاس آنلاین زبان آلمانی با کلاس حضوری

تدریس آنلاین زبان آلمانی و مقایسه هزینه کلاس آنلاین زبان آلمانی با کلاس حضوری

تدریس آنلاین زبان آلمانی و مقایسه هزینه کلاس آنلاین زبان آلمانی با کلاس حضوری

در این مقاله در رابطه با تدریس آنلاین زبان آلمانی توضیح داده شده و هزینه کلاس آنلاین زبان آلمانی با کلاس حضوری که در منزل برگزار می شود مقایسه می گردد. برای دریافت خدمات آموزش زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان آلمانی که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند و زبان آلمانی را به صورت حضوری و مجازی آموزش می دهند و تدریس می کنند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک کنید.

تدریس آنلاین زبان آلمانی در حال حاضر که شرایط کرونایی وجود دارد با استقبال زیادی مواجه شده است. نکته دیگر اینکه هزینه کلاس آنلاین زبان آلمانی به نسبت کلاس حضوری که در منزل برگزار می گردد کمتر و مناسب تر است. اساتیدی که در زمینه آموزش مجازی زبان آلمانی گوته از مبتدی تا پیشرفته و ... فعالیت دارند معمولا کلاس های خودشان را به صورت اینترنتی و مجازی در مقایسه با کلاس های حضوری از 20 تا 50 درصد ارزانتر برگزار می کنند. به عنوان مثال استاد مجرب زبان آلمانی که هر جلسه کلاس حضوری را با نرخ 200 هزار تومان برگزار می کنند همان کلاس را به صورت مجازی 150 هزار تومان و یا حتی با هزینه کمتر از آن هم برگزار خواهد کرد. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی برای تدریس آلمانی حضور دارند و می توانید با استفاده از اسکایپ و یا سایر امکانات موجود کلاس غیرحضوری با ایشان داشته باشید. کلاس آنلاین هم برای اساتید و هم برای زبان آموزان بسیار مفید و موثر است. با استفاده از این کلاس ها وقت استاد هم در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود و افراد متقاضی یادگیری زبان آلمانی هم در هر شهری که ساکن باشند می توانند از تهران و یا از هر جای دیگر ایران و جهان یک استاد خوب را برای خودشان انتخاب نمایند. بسیاری از اساتید دوره فشرده زبان آلمانی آنلاین هم برگزار می کنند.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:

بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران و کل ایران، لیست 5 استاد خوب آلمانی

بهترین مدرسین و معلم خصوصی زبان آلمانی، لیست 10 استاد برتر زبان آلمانی


در کل استفاده از کلاس های خصوصی و در کنار داشتن معلم زبان آلمانی برای پیشرفت سریع در زبان آلمانی به نسبت آموزشگاهها مفیدتر است. اگر زمان کمی در اختیار دارید پیشنهاد می شود از کلاس های خصوصی مجازی استفاده نمائید. تدریس خصوصی زبان آلمانی در تهران، کرج، اصفهان و شیراز

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 1054 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image