ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی جدیدترین قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در سال 1403 از 100 تا 900 هزار تومان

جدیدترین قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در سال 1403 از 100 تا 900 هزار تومان

جدیدترین قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در سال 1403 از 100 تا 900 هزار تومان

در این مقاله در رابطه با جدیدترین قیمت های کلاس خصوصی زبان انگلیسی در سال 1403 که از 100000 تا 900000 تومان متغیر است توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید کلاس خصوصی زبان داشته باشید و در زمینه هزینه کلاس های زبان سوال دارید مطالعه این مقاله برای شما مفید است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی و قیمت های ثبت شده توسط خود اساتید بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید و مطالعه مقاله شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری هم مفید است.


قبل از ارائه هر گونه توضیحی، تعدادی قیمت های جدید تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال 1403 که توسط خود اساتید خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است ارائه می گردد. قیمت ها مربوط به مرداد 1403 است و توسط خود مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس درج شده است.


قیمت های ثبت شده توسط مدرسین زبان در ایران مدرس در سال 1403:


هزینه تدریس: توافقی


هزینه تدریس: 100 هزار تومان


شروع شهریه هر جلسه از 700 هزار تومان


هزینه تدریس: 750تومان



هزینه تدریس: توافقی


بین 100 تا 300 تومان


هزینه تدریس: لطفا تماس بگیرید


جلسه ای 900000 تومان


هزینه تدریس: با توافق طرفین


توافقی با قیمت مناسب


جلسه ای 400000 تومان


جلسه ای 220000 تومان


زبان جنرال یک و نیم ساعته تک نفره 600000 تومان


جلسه ای 800 هزار تومان (1 ساعت و نیم)


ساعتی 500 هزار تومان


جلسات ۱:۱۵ 450000 تومان


هزینه تدریس: توافقی


.............


مطالعه مقاله هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آموزشگاه با قیمت مناسب و مشاهده فیلم آموزشی - نحوه مشخص شدن هزینه و قیمت کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.


همانطور که مشاهده می شود اساتید زبان انگلیسی قیمت های مختلفی را برای کلاس های خصوصی خودشان درخواست نموده اند. برای اینکه لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی، رزومه و سوابق کاری اساتید و نرخ کلاس های هر کدام از مدرسین را مشاهده کنید بر روی لینک مشاهده مدرسین زبان انگلیسی کلیک کنید. مشاهده می شود که در سال 1403 نرخ کلاس های خصوصی زبان از 100 تا 900 هزار تومان برای یک جلسه متغیر است و به صورت متوسط می توان قیمت 500 هزار تومان را برای هر جلسه آموزش خصوصی زبان در نظر گرفت.


البته هزینه کلاس های خصوصی زبان و سایر دروس به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر یک استاد با هزینه 400 هزار تومان تدریس را حضوری انجام می دهد، تدریس اینترنتی را ممکن است با 300 هزار تومان برای هر جلسه هم انجام دهد. اگر تعداد جلسات زیادی لازم داشته باشید و یا شاگرد جدیدی را معرفی نمائید با 250000 تومان هم کلاس را برای شما برگزار خواهد نمود.


مطالعه نمائید: جدیدترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی [آپدیت 1403]


در همین سایت ایران مدرس شماره تماس اساتید هم نمایش داده شده است و می توانید مستقیما با مدرسین زبان تماس بگیرید و برای کلاس تقاضای تخفیف نمائید. البته در نظر داشته باشید که بهتر است با یک استاد خوب و مجرب کلاس داشته باشید و از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید هر چند هزینه کلاس های ایشان کمی بالاتر باشد. با اساتیدی که در بخش هزینه تدریس قیمت را توافقی ذکر کرده اند باید مستقیما تماس بگیرید تا هزینه کلاس را به شما اعلام نمایند.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی هم مفید است.


قیمتهایی که برای کلاس های خصوصی زبان در این بخش ارائه شد به صورت رندوم از سایت ایران مدرس (همین سایت) انتخاب شده است. ممکن است بعضی از اساتید که در زمینه تدریس خصوصی زبان کنکور، آیلتس، تافل و ... فعالیت دارند هزینه های بالاتری را در نظر داشته باشند. به هر حال در همین سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی، شماره تماس اساتید و مشخصات کامل ایشان ارائه شده است و می توانید بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید. در هر زمان با مراجعه به این وب سایت می توانید جدیدترین قیمت کلاس های خصوصی زبان و سایر دروس در سال 1403 و یا هر زمان دیگری را مشاهده نمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 721 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image