ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی چگونه باعث تقویت پایه درسی و تحصیلی می شود؟

تدریس خصوصی چگونه باعث تقویت پایه درسی و تحصیلی می شود؟

تدریس خصوصی چگونه باعث تقویت پایه درسی و تحصیلی می شود؟


در این مقاله به این مطلب می پردازیم که چگونه تدریس خصوصی باعث تقویت پایه درسی و تحصیلی، افزایش نمرات و افزایش معدل دانش آموزان و دانشجویان می شود.


تدریس خصوصی و قوی شدن پایه تحصیلی


یکی از بهترین روش ها برای یادگیری بهتر دروس و گرفتن نمرات بالاتر استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید. در ادامه ۵ مورد را ذکر می کنیم که نشان می دهد استفاده از کلاس های خصوصی باعث تقویت پایه درسی و تحصیلی می گردد.


۱. استفاده از بهترین معلم خصوصی در کلاس


یکی از مهمترین مزیت های کلاس های خصوصی که باعث می شود دانش آموزان و دانشجویان در درس و تحصیل قوی تر شوند این است که در این کلاس ها انتخاب معلم خصوصی توسط خود متقاضی یا والدین ایشان انجام می گیرد. در نتیجه در کلاس های خصوصی در منزل یا آنلاین می توان از خدمات تدریس خصوصی بهترین معلم های خصوصی استفاده کرد. این امکان در کلاس های آموزشگاه ها، مدارس و دانشگاه‌ها وجود ندارد. هر چند در کلاس های گروهی هم سعی می شود بهترین مدرسین استخدام شوند اما در کلاس خصوصی خود متقاضی یا والدین ایشان روی این انتخاب نظارت مستقیم دارند و این بسیار مفید است. حتی بعد از چند جلسه اگر پیشرفت قابل توجه نبود می توان معلم خصوصی را تغییر داد. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان به این دلیل در دروس مهم خودشان ضعف های پایه ای و اساسی دارند که آموزش نامناسب دیده اند و با نحوه تدریس معلم خودشان ارتباط خوبی برقرار نکرده اند. در کلاس خصوصی این آزادی عمل وجود دارد که بهترین مدرس خصوصی را انتخاب کرد. به عنوان مثال برای یادگیری عمقی و پایه ای ریاضی می توان با یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی تهران و کل ایران کلاس هماهنگ نمود. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی و شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است.


مطالعه کنید: 7 معیار مهم و اساسی برای انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی



۲. زمان کافی برای یادگیری دروس


دلیل دیگری که بر مبنای آن می توان گفت کلاس های خصوصی باعث تقویت پایه درسی و تحصیلی می شود این است که در این کلاس ها زمان کافی برای یادگیری دروس مختلف وجود دارد. می توان تعداد جلسات و زمان برگزاری هر جلسه را به گونه ای افزایش داد که بهترین و کاملترین یادگیری اتفاق بیافتد. به عنوان مثال اگر می خواهید زبان انگلیسی یا مکالمه خودتان را تقویت کنید، در کلاس های گروهی آموزشگاهها امکان افزایش تعداد جلسات را ندارید. اما حین استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا تدریس خصوصی آیلتس می توانید به تناسب نیاز تعداد جلسات را افزایش دهید. به عنوان مثال دیگر، اگر در حال آماده شدن برای امتحان نهایی هستید باز هم می توانید در طول ترم و یا در ایام فرجه ها تعداد جلسات بیشتری برگزار نموده و تمرینات و نمونه سوالات امتحانی بیشتری را بررسی نمایید. خلاصه اینکه در این کلاس ها از بابت زمان نگرانی ندارید و می توانید هر تعداد جلسه کلاس خصوصی با مشورت معلم خودتان داشته باشید.



پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: چرا تدریس خصوصی برای دانش آموزان و دانشجویان مهم است؟


۳. امکان سوال پرسیدن و رفع اشکالات قبلی


علت ضعف پایه ای در بسیاری از دروس این است که دانش آموز یا دانشجو وقتی در کلاس مدرسه و دانشگاه متوجه مباحث تدریسی نشده است به هر دلیل سوال نپرسیده و اشکالات انباشت شده است. البته در کلاس های گروهی محدودیت هایی وجود دارد و امکان پرسیدن هر سوالی هم نیست. ممکن است دانش آموزان یا دانشجویانی که سوال دارند فکر کنند که احتمال دارد سوال ایشان پیش پا افتاده است و در نتیجه از پرسیدن سوال خودداری کنند. اما در کلاس های تدریس خصوصی فیزیک، شیمی، عربی، ادبیات، زیست و سایر دروس یک زمان بسیار مناسب و فضای بسیار راحتی بر جو کلاس حکمفرما است و در نتیجه شاگرد هر سوالی حتی سوالاتی که به پایه های قبل بر می گردد را می تواند بپرسد. این حالت باعث می شود که پایه درسی و تحصیلی دانش آموز یا دانشجو در دروس مختلف تقویت گردد و در نتیجه پیشرفت تحصیلی بسیار عالی اتفاق می افتد.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل


تدریس خصوصی، موارد لزوم و فواید و مزایای آن


تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی لازم برای یادگیری خوب ریاضی



۴. کلاس های شخصی سازی شده


در یک کلاس درس گروهی در مدرسه و دانشگاه یا در آموزشگاه های مختلف مسلما سطح سواد، دانش و توانایی افراد حاضر در کلاس با هم یکی نیست. البته کلاس های گروهی هم لازم است و مزایای خودش را دارد. اما، در هر صورت، در کلاس خصوصی چون معلم خصوصی با یک نفر شاگرد سر و کار دارد، در نتیجه کلاس کاملاً شخصی سازی می شود. به این معنی که استاد و مدرسی که در کلاس حضور دارد متناسب با نقاط قوت و ضعف شاگرد مطالب تدریسی، سرفصل ها، منابع، شیوه تدریس و ... را انتخاب می کند. این باعث می شود که بازدهی و تاثیر مثبت کلاس بسیار بیشتر گردد و در تقویت پایه درسی و تحصیلی شاگرد بسیار موثر باشد. هر دانش آموز یا دانشجویی ممکن است در بخش هایی از درس یا بخش هایی از پایه های قبلی ضعف داشته باشد و در کلاس خصوصی استاد روی همان بخش ها متمرکز می شود.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی


۵. انعطاف بالای کلاس های خصوصی


توضیحات قبلی در نهایت به این معنی است که کلاس های خصوصی بسیار منعطف است. تعداد جلسات، استاد حاضر در کلاس، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها، مطالب تدریسی، نحوه تدریس و تمام موارد دیگر قابل تغییر است و می توان به گونه ای تمام این پارامترها را تغییر داد که بهترین نتیجه حاصل شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید در درس شیمی بسیار قوی شوید و در امتحان و کنکور و المپیاد نتیجه عالی بگیرید، استفاده از کلاس های خصوصی بسیار مفید است. برای تقویت پایه ریاضی، افزایش معدل، کسب رتبه عالی در کنکور، قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی و ... استفاده از کلاس های خصوصی توصیه می شود. در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. اگر در زمینه قیمت کلاس های خصوصی سوال دارید مقاله زیر را بخوانید.


پیشنهاد می شود بخوانید: قیمت تدریس خصوصی، هزینه کلاس خصوصی



کلام آخر


در این مقاله توضیحاتی ارائه گردید که نشان می دهد چرا کلاس های خصوصی در منزل یا آنلاین می تواند باعث تقویت پایه درسی و تحصیلی در دروس مختلف گردد. کلاس های خصوصی اگر بهترین راهکار نباشد مسلما یکی از بهترین روش ها برای کسب موفقیت های بزرگ در درس و تحصیل است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 137 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image