ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی مهدیه جراح (بیش از 10 سال تدریس حرفه ای زبان انگلیسی در موسسات و بصورت خصوصی)
مشخصات مدرس

مهدیه جراح (تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط معلم خانم مجرب دارای بیش از 10 سال سابقه تدریس حرفه ای در موسسات و بصورت خصوصی)

⚜مهدیه جراح کارشناس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه دولتی با بیش از 10 سال سابقه تدریس در موسسات مختلف و همچنین بصورت خصوصی از سطح مقدماتی تا پیشرفته

‼ زبان آموزان عزیز لطفا ابتدا مطالب زیر را در مورد نحوه تدریس و شرایط برگزاری کلاس ها کامل مطالعه کنید و در صورت تمایل تحت شرایط ذکر شده پیام بدهید. متشکرم🙏

👇👇👇

1.تدریس آنلاین زبان انگلیسی به صورت کاملا حرفه ای و راحت ترین شیوه ممکن
2.آموزش مستمر و متعهدانه زبان با هدف علاقه مندی بیشتر و پیشرفتی چشمگیر
3.تدریس کتب درسی در تمامی پایه ها( هفتم تا دوازدهم) و جهت شرکت در کنکور
4.معرفی و تدریس منابع مفید آموزشی جهت تقویت مکالمه و گرامر که در یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت زیادی برخوردار است.
5.آموزش تخصصی چهار مهارت اصلی زبان:
Speaking , Listening, Writing , Reading
6.آموزش مکالمات روزمره و اصلاحات کاربردی جهت بالابردن کیفیت یادگیری
7.ارائه فیلم , سریال , کتاب های داستانی و آموزشی گوناگون در راستای یادگیری
8.آموزش موثرترین روش ها و فنون ترجمه (مختص علاقه مندان)
9.برگزاری دوره های بحث آزاد با موضوعات متنوع
10.تقویت فوق العاده زبان عمومی جهت شرکت در آزمون آیلتس و تافل
در هر سطحی که باشید به راحتی می توانید یادگیری اصولی و مستمر زبان انگلیسی در آرامش کامل را با من تجربه کنیدو و در کوتاهترین زمان ممکن به پیشرفت قابل توجهی دست یابید.

‼‼ لطفا توجه کنید:👇👇
( در اینجا توضیح مختصری در مورد شرایط کلاس ها داده می شود پس لطفا توجه کنید و در صورت تمایل پیام بگذارید🙏)

۱. با توجه به شرایط موجود کلاسها فقط به صورت انلاین (صوتی و تصویری) با کیفیت عالی و مفید برگزار میشوند.
۲. کلاسهای انلاین با بهره گیری از بهترین منابع در عصر تکنولوژی، عدم نیاز به رفت و امد و صرفه جویی در زمان و حفظ سلامت شما عزیزان در هر کجا که باشید برگزار میگردد.( شما در هر کجا و هر شرایطی که باشید می توانید به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی با استاد دلخواهتان کلاس داشته باشید.)
۳. نکته سوم که بسیار حائز اهمیت می باشد مزایای کلاس آنلاین (صوتی و تصویری) است.👇👇👇
وقتی که شما در کلاس آنلاین شرکت می کنید این امکان را به شما می دهد که مطالب آن جلسه را به صورت مکتوب ، مرتب، دقیق و با صدا و توضیحات استاد برای همیشه داشته باشید و این قابلیت را برای شما فراهم می کند که در هر زمان و شرایطی که می خواهید برای هر تعداد دفعاتی که تمایل دارید از اول مطالب را گوش دهید و مرور کنید. همانطور که مستحضر هستید پروسه یادگیری زبان انگلیسی نیاز به تمرین و تکرار مداوم مطالب دارد بنابراین آموزش انلاین شما را کاملا بی نیاز میکند.(چه بسا که در کلاس حضوری این امکان را به شما به دلیل محدودیت زمانی نمی دهد و فقط شما را محدود به زمان کلاس می کند ضمن اینکه شما پشتیبانی ندارید و مطالب آن جلسه را هم نمی توانید از اول کلاس تا آخر به طور کامل با جزئیات داشته باشید و هر زمان که تمایل داشتید کلاس را مرور کنیدو اشکالاتتان را برطرف کنید.)
۴. از مزایای دیگر کلاس های انلاین برای افراد شاغل، دانشجویان، دانش آموزان، افراد با مشغله بالاست که محدودیت زمانی و مشغله بالا دارند ولی به یادگیری زبان انگلیسی علاقه مند هستند و متاسفانه فرصت حضور یا آنلاین شدن در ساعات کاری یا مدرسه و یا دانشگاه را ندارند. مطالب آموزشی هر جلسه برای آنها فرستاده میشود و با پشتیبانی استاد می توانند پاسخ تمام سوالات خود را بگیرند و با خیالی آسوده و در محیطی آرام از یادگیری زبان انگلیسی بهره مند شوند. ضمن اینکه می توانند مطالب را هر تعداد دفعاتی که تمایل دارند از اول مطالعه کنند و اشکالات خود را با استاد برطرف کنند.
۵. مدت زمان کلاس ها ۹۰ دقیقه است.(در صورت تمایل به شرکت در کلاس ها برای اطلاع از هزینه ها، لطفا فقط پیام دهید تا با توجه به درخواست و سطحتان به شما پاسخ داده شود.)
۶. و در آخر معتقدم که پروسه یادگیری باید توام با تمرین، ممارست، پشتکار و اشتیاق زبان آموز و صبر، مداومت، پشتیبانی و آموزش صحیح و اصولی استاد باشد تا در نهایت نتیجه دلخواه و رضایت بخشی حاصل شود.

🔰 برای اطلاعات بیشتر از شرایط کلاس ها لطفا پیام بگذارید. 🙏

عبارت های کلیدی: زبان انگلیسی کنکور با بهترین کیفیت، مجازی و به صورت آنلاین، شرق تهران - معلم مجرب زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب در تهران و کرج و کل کشور به صورت غیر حضوری و آنلاین و مجازی با بهترین نرخ، استاد آیلتس تضمینی، زبان با native نیتیو، بهترین مدرس زبان انگلیسی متوسطه اول و دوم و کودکان، زبان انگلیسی نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، زبان انگلیسی کنکور، writing رایتینگ، اسپیکینگ speaking و مکالمه، ریدینگ reading و لیسینینگ، آیلتس و تافل در کمترین زمان و با بهترین نرخ، استاد زبان برتر، معلم زبان انلاین در سراسر کشور، معلم زبان خصوصی ، تدریس زبان در تمام محلات تهران: ونک، جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک , شهرک امیر کبیر، کن، وردآورد، شهرک گلستان، چهار دیواری، تهران ویلا، فرحزاد، چهار دیواری، جیحون، هاشمی، استاد آیلتس خوب تضمینی، تدریس خصوصی، آموزش فشرده زبان انگلیسی، زبان انگلیسی آسان، تدریس زبان انگلیسی آنلاین در سراسر کشور، محدوده خیابان فرشته، دبیرستان، متوسطه اول و دوم، کنکور، دانشگاهی، تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، فرشته، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، پاسداران، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، الهیه ، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، شهرک غرب، سعادت آباد، مهرشهر کرج، قزوین، عظیمیه، جهانشهر کرج ، شمال تهران، غرب تهران، استاد و مدرس toefl، تضمینی و ارزان، تدریس خصوصی توسط خانم در منزل شما، به صورت آنلاین و مجازی و اینترنتی

مهدیه جراح (بیش از 10 سال تدریس حرفه ای زبان انگلیسی در موسسات و بصورت خصوصی)
رشته تحصیلی: مترجمی زبان انگلیسی
مدرک تحصیلی: لیسانس
شهر: سراسر ایران (آنلاین)
هزینه تدریس: پیام دهید.
سابقه کار: بیش از 10 سال تدریس در موسسات و خصوصی
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۷/۲۲
بازدید: 2659
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
کاربر گرامی، در حال حاضر امکان ثبت نظر فقط برای مدرسین ویژه فعال می باشد!
نظرات کاربران
0
0
پدرام توکلی ۱۴۰۱/۸/۱۳

سلام عرض شد استاد جراح بسیار جدی و دارای دانش زبانی بالا هستند و طی دوره آموزش از نحوه عملکرد ایشان بسیار راضی بودم. برای تقویت زبان جنرال حدود 2 سال به طور مداوم هفته ای 3 جلسه با استاد کلاس آنلاین داشتم و پس از آن بلافاصله در کلاس های آیلتس شرکت کردم و آنقدر پایه زبانم قوی شده بود که بعد از 6 ماه به راحتی نمره 8.5 دریافت نمودم. شاخصه بارز تدریس استاد آموزش سخت ترین نکات کتاب اعم از گرامر, اسپیکینگ, رایتینگ, کالوکیشن و... به راحت ترین شیوه ممکن است و در پیشرفت من تاثیر زیادی داشت. آموزش زبان با ایشان را بسیار توصیه می کنم. موفق باشید.

سلام لطف دارید شما خیلی ممنونم

0
0
فاطمه سلیمانی ۱۴۰۱/۸/۱۳

سلام دانشجوی دکترای روانشناسی هستم و یک سال پیش شدیدا به یک استاد زبان خوب نیاز داشتم تا که با استاد جراح آشنا شدم. نحوه تدریس و برخوردشون عالی بود. بسیار صمیمی در عین حال جدی و حرفه ای هستند و همه نکات رو با جزئیات در حین آموزش مطرح میکنند. یکی دیگر از ویژگی های کلاس های آنلاین استاد جراح متنوع بودن است در واقع هیچوقت متوجه گذر زمان نمیشدیم و حتی وقت کم میاوردیم و استاد با صبوریت وقت میزاشتن تا مطلب رو کامل متوجه شم و بعد کلاس رو به اتمام میرسوندن. من کلاس های زبان متعددی رو امتحان کردم و می تونم با اطمینان عرض کنم که استاد جراح یکی از متعهد ترین اساتید هستن و برای زبان آموزانشون ارزش بسیاری قائلند و همین اخلاق حرفه ایشان باعث شد انتخاب من باشند. بسیار سپاسگزارم ازشون.

متشکرم نظر لطف شماست🙏

1
0
احسان صالحی ۱۴۰۱/۸/۱۰

عرض ادب خدمت استاد جراح صالحی هستم زبان آموزتان در کلاس های آنلاین. طی دوره هایی که افتخار آن را داشتم در محضر شما زبان انگلیسی را یاد بگیرم بسیار راضی بودم و نمره ای که می خواستم را به کمک شما دریافت نمودم. بسیار جدی، اخلاق مدار، حرفه ای،با دانش بالا و متعهد هستند و باعث پیشرفت بنده در زبان انگلیسی شدند. هرگز فراموش نمی کنم کمک های بی دریغ و پیگیری های شما را. اگر ذره ای رشد در یادگیری زبان انگلیسی داشتم بی شک مدیون شما استاد جراح عزیز هستم و از خداوند متعال ممنونم که استادی فوق العاده چون شما را سر راه بنده قرار داد. کلاس های زبان متعددی را امتحان کرده بودم اما آشنایی با شما و نحوه تدریستان تاثیر بسزایی در پیشرفت من داشت. هرچقدر تشکر کنم باز هم قسمت کوچکی از زحمات شما را جبران نکرده ام. در پناه خداوند متعال سلامت و تندرست باشید استاد بزرگوار.

سپاسگزار از لطف بی نهایت شما

1
0
مریم مازندرانی ۱۴۰۱/۸/۸

3 سال پیش استاد زبان من در موسسه بودند. بسیار مهربان ,کاربلد, پر معلومات , و البته جدی و دارای شخصیت کاریزماتیک هستند که از منش , نحوه تدریس و عملکرد ایشان در کلاس هرگز خسته نمیشدم بلکه هر روز علاقه مندتر به زبان انگلیسی میشدم. بسیار سپاسگزارم از شما خانم جراح عزیز همیشه موفق باشید ان شاالله.

نهایت لطف شماست خیلی متشکرم از نگاه زیباتون

0
0
سارا ملاح ۱۴۰۱/۸/۸

عرض سلام خدمت استاد عزیز سرکارخانم جراح بینهایت متشکرم از شما بابت زحمات بی دریغتون برای دخترم. واقعا از نحوه تدریسشون و اخلاقشون راضی بودم نوع ارتباط برقرار کردنشون با زبان آموز بسیار حرفه ای می باشد و همچنین جدی و دلسوزانه تدریس می کنند حتی تا جزئی ترین نکات را و میشه کاملا متوجه شد فرق همچین استادانی را که بسیار باوجدان هستند. پرحرفی کردم فقط جهت تشکر فراوان از شما استاد عزیز نوشتم. در پناه حق

بسیار سپاسگزارم از شما موفق و پیروز باشید.

0
0
هلیا عامری ۱۴۰۱/۸/۸

استاد عزیزم خانم جراح بسیار بااخلاق، حرفه ای، باسواد، دلسوز و جدی هستند. من طی دوره ای که با ایشان کلاس های آنلاین زبان انگلیسی داشتم بسیار راضی بودم و پیشرفت زیادی هم داشتم. خدارو شاکرم که ایشان را سر راهم قرار داد و افتخار شاگردی ایشان را داشتم. سپاس فراوان از شما استاد عزیز🙏🌹🌹

ممنونم هلیا جان نهایت لطف شماست.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی