ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم تدریس و آموزش کتاب لغات زبان انگلیسی Oxford Word Skills سطح Advanced توسط استاد جراح

فیلم تدریس و آموزش کتاب لغات زبان انگلیسی Oxford Word Skills سطح Advanced توسط استاد جراح

در این بخش فیلم تدریس و آموزش کتاب لغات زبان انگلیسی Oxford Word Skills سطح Advanced توسط استاد جراح ارائه شده است. یکی از بخش های مهم در یادگیری زبان انگلیسی که نمیتوان از اهمیت آن چشم پوشی کرد بخش لغات (Vocabulary) و اصطلاحات (Idiom) می باشد. سری کتاب های Oxford Word Skills منابع بسیار مفید و غنی در این زمینه می باشند که نیاز هر زبان آموزی را در هر سطحی از زبان (Basic-Intermediate- Advanced) فراهم می کنند. مهم‌ترین ویژگی این کتاب دسته‌بندی لغات بر اساس موضوع و محتوا است. این دسته‌بندی به یادگیری منسجم‌تر لغات نیز کمک می‌کند. مجموعه کتاب oxford word skills از جمله منابع مفید و کاربردی تقویت دایره واژگان است که در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته توسط اساتید برجسته و باسابقه آموزش زبان انگلیس، روث گیرنز و استوارت ردمن گردآوری و توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است. این ویدیو نمونه تدریس سطح پیشرفته این کتاب توسط استاد جراح می باشد.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 5 از 1 نظر
ثبت فیلم توسط: مهدیه جراح (بیش از 10 سال تدریس حرفه ای زبان انگلیسی در موسسات و بصورت خصوصی) (مشاهده پروفایل مدرس) مهدیه جراح (تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط معلم خانم مجرب دارای بیش از 10 سال سابقه تدریس حرفه ای در موسسات و بصورت خصوصی)
آمار بازدید: 887 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image