ارتباط مستقیم با 30612 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی الهام صفارزاده
مشخصات مدرس

تدریس زبان ایتالیایی از مبتدی تا پیشرفته توسط دکترا از پلی تکنیک میلان، آموزش فرانسه و اسپانیایی فقط سطح A1

آموزش زبان ایتالیایی از مبتدی تا پیشرفته ( سطح A1 تا B2)
آموزش زبان فرانسه فقط سطح A1
آموزش زبان اسپانیایی فقط سطح A1

- دوره ی آموزش زبان ایتالیایی با تضمین قبولی در آزمون بین المللی چیلز ( طول این دوره یک ساله می باشد).
-دوره های ایتالیایی کاربردی برای دانشجویان معماری، معماری داخلی، مرمت، نقاشی، مد و طراحی لباس
- کلاس های مکالمه ی مبتدی ویژه ی دانشجویان عازم ایتالیا که رشته ی دانشگاهی آنها انگلیسی است ( طول این دوره ها ۳۵ الی ۴۵ جلسه می باشد.)
- کلاس های مکالمه ویژه ی ایرانیان ساکن ایتالیا، فرانسه و اسپانیا
*با توجه به شرایط کرونا کلاس ها به صورت آنلاین خواهد بود. *
*لطفا در واتساپ پیغام بگذارید*
تدریس زبان ایتالیایی توسط معلم خانم با تجربه در تهران و به صورت آنلاین برای کل کشور، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، یزد، اهواز، ارومیه، همدان، کرج، شمال و غرب تهران و سایر شهرهای ایران تدریس مجازی ایتالیایی برای کرمانشاه، رشت، گیلان، ساری و ... تدریس تضمینی با کیفیت بالا به صورت مجازی و آنلاین برای کل کشور، تدریس در تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، فرمانیه، فرشته و سایر محلات شمال و غرب تهران و کل ایران. کلاس های آنلاین با کیفیت بالا برگزار می گردد.
تدریس زبان ایتالیایی به صورت مجازی برای تمام محلات تهران بزرگ از جمله تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه،آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک - جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان و ..... - ایتالیایی را ساده و راحت در کمترین زمان آموزش ببینید.

الهام صفارزاده
رشته تحصیلی: معماری
مدرک تحصیلی: دکتری
دانشگاه محل تحصیل: پلی تکنیک میلان
شهر: تهران
هزینه تدریس: توافقی
سابقه کار: با سابقه ی بیش از ده سال تدریس زبان و ترجمه ی متون
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۲/۳۰
بازدید: 8917

جزوه های ثبت شده توسط الهام صفارزاده

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
فاطمه ۱۴۰۱/۱۱/۱

با سلام و وقت بخیر از سرکار خانم الهام صفارزاده عزیز بابت کلاس های بسیار مفید و اخلاق و صبوری استاد با زبان آموز در خصوص برنامه و ساعات کلاس تشکر می کنم و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم . ممنون از زحمات استاد گرامی .

0
0
مهتاب نویدمقدم ۱۴۰۱/۸/۶

روش تدریس استاد عالی است و بسیار صبور هستند و در این مدت که اینترنت مشکل داشت با صبر و حوصله ی ایشان حتی یک کلاس ما کنسل نشد و علیرغم همه مشکلات تونستیم ایتالیایی را گاهی حضوری و گاهی آنلاین پیش ببریم. از ایشون بسیار سپاسگزارم.

0
0
امیرحسین کارسازی فرد ۱۴۰۱/۸/۶

بدلیل اینکه هزینه ی کلاس خصوصی برای من سنگین بود، استاد قبول کردند که جلسات من نیم ساعته باشند و من تونستم کلاس ها را تا سطح B2 ادامه بدم و زبان ایتالیایی را به خوبی یاد بگیرم. روش تدریس ایشان عالی است و با زبان آموز بسیار منعطف هستند. آرزوی سلامتی برای ایشان دارم.

0
0
محدثه ۱۴۰۱/۸/۶

روش تدریس استاد صفارزاده بی نظیر هست . خانم دکتر بسیار صبور و دلسوز زبان آموز هستند و همچنین کاملا مسلط در تدریس. و با داشتن روش های متنوع در تدریس باعث پیشرفت در یادگیری می شوند. همیشه سپاسگذار استاد هستم و دوره های ایتالیایی استاد صفارزاده رو به همه پیشنهاد میکنم.

0
0
محمدعلی افضلی ۱۴۰۱/۶/۳۱

با سلام. تدریس استاد صفارزاده عالی است. علاوه بر کتاب اسپرسو ایشون گام به گام به کتاب تمام نکات تستی امتحان چیلز را در جلسات، آموزش می دهند و جلسات ایشان بسیار مفید است.

1
0
شبنم فروزان فر ۱۴۰۱/۶/۲۴

تدریس استاد صفارزاده عالی است. هم چنین ایشون بسیار با اخلاق هستند.

1
0
نسرین عزیزی ۱۴۰۱/۶/۱۲

با سلام. من مکالمه ی ایتالیایی را با استاد صفارزاده یاد گرفتم و پیشرفت زیادی کردم. از کلاس های ایشون خیلی راضی هستم.

1
0
سمن گل. نجم ۱۴۰۱/۶/۲

من دو‌پسرم (۶و۸ساله)چندماه هست با خانم دکتر آموزش زبان ایتالیایی را شروع کردند و هردو خیلی خیلی کلاسشون را دوست دارند و پیشرفت خیلی خوبی در این مدت کم داشتند .استاد خیلی خوب و با مهارت و از همه مهم تر بسیار دلسوز هستند و برای شاگردهاشون خیلی وقت میزارن. کلاس هاشون عالیه

2
0
السا حمیدی راد ۱۴۰۱/۵/۶

من ایتالیایی را تا سطح B2 بلد بودم اما خیلی کم می توانستم صحبت کنم. با شرکت در کلاس های نیمه خصوصی استاد صفارزاده (که خیلی از نظر هزینه اقتصادی هستند) پیشرفت زیادی کردم و از تدریس ایشان بسیار راضی هستم. برای ایشون آرزوی سلامتی دارم .

0
0
پونه اکبری ۱۴۰۱/۳/۳

من یک سطح رو با ایشون تموم کردم و کاملا از نوع تدریس و تمرینشون راضیم

0
0
آزالیا سفیر ۱۴۰۱/۲/۲۴

من و خواهرم جلسات نیمه خصوصی با خانم دکتر داشتیم.‌هر دو از پیشرفت زبانمان خیلی راضی هستیم. تدریس ایشان عالی است.

0
0
آزاده سفیر ۱۴۰۱/۲/۲۰

روش تدریس ایشان بسیار عالی است.

1
0
فرزانه صبوری برمکی ۱۴۰۱/۲/۱۵

من ایتالیایی را با خانم دکتر صفارزاده یاد گرفتم. ایشان برای تدریس روش های متنوعی دارند و بر اساس یادگیری و نیازهای زبان آموز، روش یادگیری را با انعطاف عوض می کنند. برای ما که ساکن جنوب ایتالیا هستیم، متن های خاص فرهنگ جنوب تهیه می کردند که علاوه بر زبان باعث می‌شد فرهنگ منطقه را هم بیاموزیم. خوشحالم که زبان ایتالیایی را با ایشان و با بهترین و آسان ترین روش ها آموختم.

0
0
فرانک صبوری ۱۴۰۱/۲/۱۵

من ساکن ایتالیا هستم و با اینکه امتحان چیلز را گذرانده بودم، اصلا نمی توانستم ایتالیایی صحبت کنم. مدت یک سال با استاد صفارزاده ایتالیایی خوندم. خانم دکتر بسیار با حوصله هستند و روش تدریس ایشان عالی است. خوشحالم که دوره ی مکالمه را با ایشون گذروندم و دیگر مشکلی با زبان ایتالیایی ندارم و به راحتی می توانم صحبت کنم و مشکلاتم را خودم حل کنم.همیشه سپاسگزار ایشون هستم.

1
0
سروش ۱۴۰۰/۱۰/۹

آموزش‌های استاد صفارزاده خیلی خوب هستن. من با اینکه آزمون چیلز رو داده بودم؛ اما توی خارج یه جور دیگه‌س زبان کلا و سخت تره. با کمک استاد صفارزاده خیلی اینجا بهتر تونستم صحبت کنم.

0
0
صغرا میرشکار ۱۴۰۰/۱۰/۵

نحوه تدریس بسیار عالی وخیلی خوش اخلاق هستند

2
0
زهرا داودی ۱۴۰۰/۱۰/۵

تدریس ایشون بسیار عالی هست،از دل و جان مایه میزارن،و‌به بهترین نحو تدریس میکنن،من خیلی خیلی راضی هستن

0
0
بهادر رحیمیان ۱۴۰۰/۱۰/۵

من با سرکار خانم دکتر صفارزاده کلاس مکالمه ایتالیایی داشتم. ایشان بسیار منظم، دلسوز و دقیق هستند و از زمان کلاس بصورت کاملا بهینه استفاده میکنند. حتی با فرستادن تمرین و مطالب مرتبط خارج از تایم کلاسی، باعث می شدند که من تمام طول هفته برای یادگیری زبان وقت بگذارم. من از دوره ای که با ایشان داشتم بسیار راضی هستم.

0
0
حسین حقیقت جو ۱۴۰۰/۹/۲۹

کلاس های خانم دکتر برای من بسیار مفید بود و من ایتالیایی را به خوبی در دوره های نیمه خصوصی ایشان یاد گرفتم. ایشان بسیار دلسوز، وقت شناس، پی گیر و صبور هستند‌. برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

0
0
الهام بذرافکن ۱۴۰۰/۹/۲۷

من و خواهرم در دوره ی نیمه خصوصی خانم دکتر شرکت کردیم و روش ایشان واقعا عالی بود.خیلی سریع پیشرفت کردیم . قبلا هم با مدرسان دیگری کلاس برداشته بودیم ولی پیشرفتی نداشتیم. ولی با ایشان به راحتی ایتالیایی را یاد گرفتیم و در امتحان قبول شدیم. دوره های ایشان را به همه پیشنهاد می کنم.

0
0
آرام بذر افکن ۱۴۰۰/۹/۲۶

اگر با زبان ایتالیایی مشکل دارید، پیشنهاد مي کنم حتما با خانم دکتر جلسه بردارید. ایشون بسیار صبور هستند و مسلط به امر آموزش. به غیر از جلسات که بسیار پربار هستند، آنقدر مطلب کمکی، تمرین و ویدیوهای کمک آموزشی می فرستند که در مدت زمان کوتاه ایتالیایی را یاد می گیرید. واقعا دستشون درد نکنه خیلی برای شاگردان زحمت می کشند و خارج از جلسه وقت می گذارند.

3
1
سمیرا نیک پی ۱۴۰۰/۹/۲۵

من کلاس های خصوصی تضمینی این مدرس را شرکت کردم. و با ۴۵ جلسه در عرض ۴ ماه توانستم امتحان چیلز را با نمره ی بالا بگذرانم و الان در ایتالیا به راحتی صحبت می کنم.

0
0
مرضیه عزیزیان ۱۴۰۰/۹/۱۱

من برای یادگیری زبان با روش تدریس مدرسه ی ایتالیایی واقعا مشکل داشتم. کلاس های خانم دکتر باعث شد من بتونم واقعا زبان را یاد بگیرم و امتحان را به راحتی بگذرانم. بعد از کلاس ها در ایتالیا هم به راحتی صحبت می کنم. اگر عازم ایتالیا هستید کلاس های ایشون رو از دست ندهید.

1
0
سیروس نریمان ۱۴۰۰/۹/۶

من دانشجوی  مهندسی  در رُم بودم و چون رشته ام انگلیسی بود اصلا ایتالیایی یاد نگرفته بودم. سه دوره ی ۱۵ جلسه ای با خانم دکتر صفارزاده برداشتم. بعد ازین دوره ی ۴۵ ساله توانستم به راحتی ایتالیایی حرف بزنم و برای کار اقدام کنم. جلسات ایشان را به همه پیشنهاد می کنم اولا باین دلیل که ایشان برای تنظیم جلسات بسیار با شاگرد هماهنگ هستند و برای ما که با ایران اختلاف ساعت داریم خیلی صبوری  می کنند. ثانیا باین دلیل که ایشان مطالب را آنقدر تکرار می کنند تا شاگرد یاد بگیرد و دیگر مشکلی نداشته باشد. از جلسه ی پنجم تمرین منزل می دهند  و خارج از زمان کلاس، مطالب کمکی می فرستند. مورد آخر این که تسلط ایشان به زبان ایتالیایی و کلیه ی اصطلاحات آن بسیار بالا و قابل تحسین است. دوره های ایشان را به همه دانشجویانی که مشکل زبان دارند پیشنهاد می کنم.

1
0
مجتبی محمدی ۱۴۰۰/۸/۶

من برای کارم نیاز به یادگیری زبان ایتالیایی داشتم، خانوم دکتر در ۳۵ جلسه بطور کامل من را برای کارم آماده کردند ، خیلی منظم بااخلاق و دلسوز بودند در این مسیر ، من توصیه میکنم حتما با ایشون کلاس بردارید موفقیت تان تضمینی خواهد بود .

3
0
مونا عمادی ۱۴۰۰/۸/۶

من ساکن ایتالیا هستم و با اینکه یک سال است در این کشور هستم، نمی توانستم زبان ایتالیایی صحبت کنم. با ۳۰ جلسه کلاس مکالمه ی مبتدی خصوصی با خانم دکتر صفارزاده الان به راحتی صحبت می کنم و می توانم علاوه بر مکالمات لازم روزمره، با ایتالیایی ها به راحتی صحبت کنم. روش ایشان در آموزش بسیار ساده و مفید است.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی