ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی سعید حریری فر/ادمینی اینستاگرام/دیجیتال مارکتینگ/سئو/مشاغل آنلاین/ فتوشاپ
مشخصات مدرس

آموزش کسب درآمد با شغل آنلاین، ادمینی اینستاگرام، صفر تا صد فتوشاپ ، نرم افزار spss

گروه نوآوران نوین با مدرسین مجرب اقدام به برگزاری دوره های مجازی زیر نموده است:
دوره جامع دیجیتال مارکتینگ/دوره کامل ادمینی اینستاگرام/ دوره جامع کسب درآمد آنلاین/ دوره کامل سئو/ دوره کامل بازاریابی محتوا/ دوره بازاریابی و فروش اینترنتی/ دوره راه اندازی سایت/ دوره تحقیق کلمات کلیدی/ دوره تولید محتوا با موبایل/ دوره صفر تا صد فتوشاپ
**********************************************************
در پایان دوره آموزش جامع ادمینی اینستاگرام شما به عنوان متخصص برای مهارت های زیر معرفی می شوید:
بلاگری و مدیریت پیج، تبلیغات و افزایش فالوور، تحلیل و مشاوره پیج، ضبط و تدوین ویدیو، طراحی بنر، پست و استوری، عکاسی و ادیت عکس
مدت زمان این دوره 50 ساعت ویدیو هست.
**********************************************************
دوره کامل فتوشاپ حرفه ای به همراه معرفی به کار
این دوره 16 ساعت است و تا 3 ماه پشتیبانی آنلاین دارد
پس از اتمام دوره در مهارت های زیر متخصص می شوید و در این مهارت ها نیز معرفی به کار خواهید شد:
طراحی پست و استوری اینستاگرام- طراحی بنر تبلیغاتی- روتوش عکس
**********************************************************
پکیج جامع دیجیتال مارکتینگ به همراه اعطای مدرک رسمی و امتیاز معرفی به کار
بیش از 150 ساعت آموزش ویدیویی که کامل ترین دوره کسب و کار اینترنتی است و همه دوره های بالا را در خودش دارد.
**********************************************************
این دوره ها برای چه کسانی مفید است؟
1- همه مدرسین (بخصوص مدرسین آنلاین) که مایل به افزایش تعداد شاگردان و فراگیران خود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند.
2- همه خانم های خانه داری که مایلند بدون خروج از منزل درآمد مناسبی برای خوشان دست و پا کنند.
3- همه آقایانی که می خواهند در کنار شغل و درآمد ثابت خود شغل دوم قانونی با درآمد حلال که زحمت بیرون رفتن از منزل هم نداشته باشد.
4- دانشجویانی که مایلند بدون اینکه با صرف وقت زیاد برای کار کردن و لطمه خوردن به درسشون، بتوانند هزینه های تحصیل خود را فراهم کنند.
5- همه افرادی که دارای شغل آزاد (تولیدی، خدماتی و فروشندگی) هستند و مایلند درامد خود را با تبلیغات اثرگذار و جلب مشتریان بیشتر افزایش دهند.
**********************************************************
بسته جامع آموزش نرم افزار spss
«از مبتدی تا حرفه ای»

سرفصل های آموزشی دوره به صورت فرآیندی و سلسله وار می باشد.

- روش تدوین فرضیه، پروپوزال و فصل های پایان نامه و رساله
- روش تهیه و تکمیل پرسشنامه
- روش تعریف متغیرها در نرم‌افزار spss
- نحوه انتقال اطلاعات‌ پرسشنامه به نرم افزار
- تهیه جداول فراوانی و نمودارهای آماری
- نحوه تشخیص آزمون مناسب با هر فرضیه
- روش انجام آزمون های آماری و اثبات و رد فرضیات
**********************************************************
شما در همه دوره های بالا پس از اتمام دوره رها نمی شوید بلکه ارتباط تان با پشتیبان ها و مدرسین دوره ها برای رفع ابهامات و پاسخ به سؤالاتتان حفظ خواهد شد.
**********************************************************
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره مورد نظرتان به آدرس سایت درج شده در این آگهی مراجعه فرمایید، یا به ایتا و تلگرام بنده پیام ارسال فرمایید.
سپاسگزارم

سعید حریری فر/ادمینی اینستاگرام/دیجیتال مارکتینگ/سئو/مشاغل آنلاین/ فتوشاپ
رشته تحصیلی: پژوهشگری/کارشناسی بازرگانی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: کل کشور- آموزش مجازی
هزینه تدریس: مبلغ دوره آموزشی بستگی به نوع دوره دارد
سابقه کار: 6 سال
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
بازدید: 2240

محصولات ثبت شده توسط سعید حریری فر/ادمینی اینستاگرام/دیجیتال مارکتینگ/سئو/مشاغل آنلاین/ فتوشاپ

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
شقایق افضلی ۱۴۰۲/۱۲/۷

دوره خوب و کاربردی است ممنون از تیم نوین

سلام خانم افضلی از اظهار نظرتون سپاسگزارم

0
0
نسرین ۱۴۰۲/۱۲/۷

به کسایی که شرکت میکنن میخوام بگم که این دوره توش خبری از برنامه نویسی‌های پیچیده سایت نیست. شما یاد میگیرید با وردپرس و سایت سازها سایت بسازید. ولی دوره کافی و عالی ایه و من فهمیدم چقدر ساده میشه سایت زد. در حالی که قبلش میخواستم هزینه زیادی بابت زدن یک سایت وردپرسی بدم.

0
0
یونس شیرازی ۱۴۰۲/۱۲/۷

این دوره به همه کسایی که میخوان ساده و سریع یک سایت حرفه‌ای بسازن پیشنهاد میکنم. واقعاً مفید و کاربردی هست

سلام، گروه مدرسین نوین از اینکه دوره را به دیگران هم پیشنهاد می کنید خورسند است.

0
0
سپهر دلشاد ۱۴۰۲/۱۲/۱

دوره واقعا عالی بود مخصوصا تمرین هاش

0
0
سیاوش اسدی مقدم ۱۴۰۲/۱۲/۱

من دانشجوی دوره طراحی UI هستم. واقعا دست مدرس دوره درد نکنه با این دوره کاربردی و بیان شیواشون که جذابیت دوره رو چندبرابر کرده. من فکر نمیکنم دوره‌ای در این سطح با این قیمت و کیفیت در ایران وجود داشته باشه.

0
0
علیرضا سینائی ۱۴۰۲/۱۲/۱

سلام و خسته نباشید خدمت تیم نوین و مدرس دوره این‌ دوره بسیار ارزشمند و پر محتوا هست، پر از نکات جدید و پر کاربرد. از خرید این‌ دوره کاملا‌ راضی هستم و حتما‌ شرکت در این دوره را‌ پیشنهاد میکنم.

سلام . از اینکه محتوای دوره را ارزنده تشخیص دادین و براتون مفید بوده است بسیار خورسندیم

0
0
محمدعلی سرکانی ۱۴۰۲/۱۲/۱

سلام. دوره خوبی شده . من دوره مجازی فارسی دیگه‌ای با این کیفیت ندیدم.

0
0
آرزو نادری ۱۴۰۲/۱۲/۱

واقعاً این دوره همه چیز تمام بود. شیوه تدریس فوق العاده بود. اینکه آموزششون بر اساس پروژههای مختلف بود برای من خیلی جذاب بود. دیگه پای ثابت آموزشهاتون شدم

0
0
سجاد ابراهیم پور ۱۴۰۲/۱۱/۳۰

من هفته پیش دوره فتوشاپ رو تموم کردم و اولین پروژمو دیروز گرفتم و قراره برای یک پیج ایسنتا پست طراحی کنم. اینقدر خوشحالم که اومدم نظر بدم و تشکر کنم. خوشحالم که این دوره رو انتخاب کردم تشکر فراوان از تیم نوین

0
0
منصوره ۱۴۰۲/۱۱/۳۰

سلام. دوره خیلی خوب بود و من با شوق دنبال میکردم آموزش‌ها رو. برای منی که هیچ آشنایی با فتوشاپ نداشتم اینقدر ساده و کاربردی توضیح داده شده بود که الان برای خودم یه پا ادیتور هستم. ممنون از تیم خوب نوین

0
0
شمسایی ۱۴۰۲/۱۱/۳۰

سلام و عرض ادب تشکر میکنم بابت دوره خوب شما. کاملاً مشخص است که برای ساخت و تهیه دوره آموزشی، وقت و زحمت زیادی کشیده شده و مدرس دوره خیلی دلسوزانه آموزش میدادند. واقعاً از هزینه‌ای که کردم راضی هستم و به بقیه پشنهاد میدهم شرکت کنند موفق و پیروز باشید

0
0
مژگان ۱۴۰۲/۱۱/۳۰

بسیار عالی و حرفه‌ای آموزش‌ها و نحوه تدریس هر دو خوب بود تشکر از تیم نوین

0
0
امیر ارشدی ۱۴۰۲/۱۱/۳۰

فتوشاپ از اون دوره‌هاییه که واقعاً باید خوبش رو پیدا کنید وگرنه پولتونو هدر دادید. من قبل از دوره نوین، یک دوره دیگه شرکت کرده بودم که اسم نمیبرم ولی کلی تبلیغ کرده بودن. فقط نرم‌افزارو توش توضیح دادن و یکسری چیزای ساده. دریغ از یک آموزش عملی. دریغ از یک ادیت کامل. اما دوره نوین واقعاً حرفه‌ای کار کرده بودن. بسیار با کیفیت. یک تمرین رو صفر تا صد آموزش میدادن تا مرحله به مرحله نتیجشو ببینیم. واقعاً راضی هستم و پولی که گرفتیم حلالتون باشه.

0
0
احمد رضا موحدیان ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

با سلام. دوره بسیار کاربردی بود. و خلا نبود چنین مباحثی در حوزه، آموزشی دیجیتال مارکتینگ کاملا مشخص بود. سر فصل‌های کاملا فکر شده و حرفه‌ای بود. البته با دوره «استراتژی محتوا» مشترکات و همپوشانی زیادی داشت. در نهایت توصیه می‌کنم افرادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ می‌خواهند فعالیت کنند از دروه استفاده کنند؛ چون دید و درک صحیح و عمیقی بهشون میده. خدا قوت.

0
0
حسین عمرانی ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

سلام و عرض ادب اول از همه میخوام از همه عزیزانی که برای این دوره زحمت کشیدن، یک تشکر جانانه کنم. ما یک تیم 30 نفره هستیم و تقریباً 13 سالی هست که توی اینترنت فعال هستیم. کم و بیش از سال گذشته مطالب آکادمی شما رو با چند نفر از همکارانم دنبال میکنیم. با توجه به کیفیت کار نوین، تصمیم گرفتم توی این دوره شرکت کنم و باید بگم که واقعاً تحت‌تاثیر قرار گرفتم. اونقدر که هر چند دوره رو هنوز کامل ندیدم، اما تصمیم گرفتم نظر خودم رو براتون ثبت کنم. حرف‌هایی که توی دوره زده شد، تونست ایده‌های بسیار زیادی برای رشد و توسعه در اختیارم بگذاره. برخی مسائل در قسمت وجه تمایز برند و نحوه تحلیل شرایط هم، واقعا تاثیرگذار بودن و دید من رو به کلی تغییر دادن. خواستم از این طریق خسته نباشیدی گفته باشم. ممنون از تیم خوبتون بابت محتوای این دوره. امیدوارم فرصتی فراهم بشه و بتونم توی دوره کامل بازاریابی دیجیتال شرکت کنم.

0
0
Faraz Mokhayer ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

با درود قبلا از مقالات و کتاب های الکترونیکی نوین استفاده کرده بودم و کیفیت بالای محتوای باعث شد که این دوره را نیز تهیه کنم. تا اینجا که دوره را بررسی کردم اولین چیزی که نظرم را جلب کرد خلاقیت در نوع تولید ویدیو ها بود که بسیار جذاب و جدید بود. محتوای دوره دید کلی بسیار عالی نسبت به بازاریابی دیجیتال به من داد و مثل یک نقشۀ راه است که مسیر را به خوبی نشان می دهد و در مواردی نیز عمیق شده اند و مسیر را مشخص کردند. میزان عمیق شدن نیز مناسب است و باعث فهم مطلب می شود و سرنخ هایی نیز داده می شود که با دنبال کردن آن ها در یک قسمت تخصص پیدا کنیم. در پایان بابت تهیۀ این دورۀ عالی و با کیفیت تشکر می کنم.

0
0
علیرضا حمداللهی ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

درود، وقت بخیر. من از تیم نوین به دلیل تولید محتوای با کیفیت آموزشی سپاسگزارم. همچنین، نکته قابل توجه در خصوص این دوره، آموزش حرفه‌ای اصول بازاریابی دیجیتال می باشد. یک سوال مهم در ذهن افرادی که می خواهند یادگیری دیجیتال مارکتینگ را شروع کنند این است که از چه مسیر و با چه دوره‌ای آغاز کنند؟ به نظر من این دوره پاسخ خوبی برای این سوال است. به شخصه، شرکت در دوره‌های آموزشی آکادمی نوین را به تمام افرادی که قصد حرفه‌ای شدن در این تخصص را دارند را توصیه می‌کنم. سپاسگزارم. موفق باشید.

0
0
حسین قائم مقامی ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

من این دوره رو تهیه کردم و از اول تا آخرش رو با دقت گوش دادم و لذت بردم. بنده به عنوان دیجیتال مارکتر تا بحال همه کتاب‌های الکترونیکی نوین رو مطالعه کردم و ترغیب شدم که این دوره رو بخرم. این دوره یه دورۀ کاربردی بود که نظیرش رو تابحال ندیده بودم و به نظرم تو ایران مشابهش نیست. مثال‌های زیادی از تجارب واقعی کسب و کارای مختلف زده شد که به انسان دید بازاریابی بهتری میداد. بعضی مواردش رو که بررسی می‌کردم، متوجه می‌شدم که دلیل شکست بعضی از پروژه‌های قبلیم دقیقا چی بوده و گیر و ریشه مشکل از کجا بوده و افسوس می‌خوردم. مخصوصا از فصل ساخت پایگاه‌ها، فرآیند جذب و درگیر کردن و وفاداری تا به انتها جالب‌تر از بقیه‌اش بود. البته انتظار داشتم روی شبکه‌های اجتماعی بیشتر مانور و توضیح می‌دادن. مثلا خودم به شخصه سوال و ابهامم این بود که اینستاگرام بیشتر به درد چه مشاغلی میخوره برای کدوما کمتر نتیجه میده. فروشگاهی چطور میشه، خدماتی‌ها چقدر به کارشون میاد یا شرکتی‌ها b2b ها چطور باشه. یا لینکدین کجاها به کار میاد و این سری موارد. ولی در کل دوره خوبی بود و از هر قسمتش کلی ایده و نظر به ذهنم می‌رسید و ذهنم رو نظام مند می‌کرد.

0
0
سارا قره‌جانلو ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

من این دوره رو طی مدت 4 روز موفق شدم ببینم، محتوای دوره برام خیلی جالب و جذاب بود، با اینکه 95% با موضوع دوره آشنا بودم ولی به جرئت میتونم بگم اون 5% ارزش خریدن رو داشت برام! نکات ریزی که هیچ جا گفته نمیشه اینجا به صورت یکجا و فشرده به خوبی ارائه شده. تحلیل های خیلی ارزشمندی هم داخل دوره هست. اینکه ووردپرس کار نمیکنید ولی معرفی کردید خیلی ارزشمنده. یکم ویدئوها جای کار بیشتری داره. پیشنهاد میکنم از موشن گرافیک هم استفاده کنید. باآرزوی موفقیت روزافزون برای شما

0
0
Arman ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

درود بر نوین یکی از معتبرترین و بهترین منابع برای دیجیتال مارکتینگ سایت نوین هست در کنار وبلاگ خوبی که دارن آموزش و دوره های جامع دیگه حرفی برای گفتن نمیذاره. مهمترین وجه دوره ها از جمله این دوره کامل و کاربردی بودن اون هاست. پیشنهاد من اینه با نوین همراه باشید امیدوارم مثل همیشه درجه یک باشین.

0
0
نوید زاهدی ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

من فقط نمی دونم چرا در خرید این دوره دو به شک بودم. بتون تبریک می گم ، شما توی آموزش هاتون منو تبدیل به هوادارتون کردید!

0
0
سپهر دلشاد ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

مرسی که زحمت زیادی کشیدید و همچین دوره ای رو ساختید

0
0
سولماز اشتری ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

تمامی دوره های این پکیج به شدت مفید و کاربردی بودند. خسته نباشید میگم به تیمتون خدا قوت انشالله به زودی منم کسب و کارم رو راه میندازم و در جریان میذارمتون.

0
0
مصطفی ۱۴۰۲/۱۱/۲۷

من از دانشجویان دوره تولید محتوا با موبایل هستم و خوشحالم از انتخابی که کردم. واقعا دوره با کیفیتی بود. من به قسمت اصول عکاسی و نور که رسیدم عاشق این دوره شدم و ادیت ویدیو و عکس برام خیلی مفید بود.

0
0
سعید موذنی ۱۴۰۲/۱۱/۲۷

سلام. من این دوره رو تهیه کردم و 100 درصد لذت بردم از این آموزش من دوره‌های زیادی شرکت کرده بودم توی موضوعات مختلف. ولی این دوره یک اینقدر کامل بود که مطمئنم مثلش وجود نداره و واقعاً تو ایران نمیشه نمونه‌اشو پیدا کرد. شاید برای دیدن این آموزش‌ها باید 5 تا دوره جا شرکت میکردم ولی همه چیز توی این دوره وجود داشت و فوق‌العاده بود. بنظرم حتی 10 برابر این مبلغ ارزش داشت. خوشحالم که با تیم نوین شما شدم. یک تیم با انگیزه، متعهد و حرفه‌ای

0
0
سید حسین حسینی ۱۴۰۲/۱۱/۲۷

من اولین دوره ادیت با موبایل را خریدم ولی متاسفانه به خاطر برخی مشکلات بعد از 2 سال وقت گذاشتم و مطالبش را دیدم مثل همیشه عالی و به روز

0
0
مهناز میرزایی ۱۴۰۲/۱۱/۲۷

دوره خوب و کاربردی بود ممنون

0
0
فراز ۱۴۰۲/۱۱/۲۶

وای ازین دوره. عالی عالی عالی. واقعا جا داره خسته نباشید بگم به مدرس دوره . دمتون گرم

0
0
Mobina ۱۴۰۲/۱۱/۲۶

بهترین و کاملترین آموزش ادیت با موبایل . مرسی از شما

0
0
فاطمه جاویدنیا ۱۴۰۲/۱۱/۲۶

خیلی خوشحالم که توی این دوره شرکت کردم. من ازونا بودم که نسبت به ادیت کردن با موبایل مقاومت داشتم و میگفتم که ادیت با کامپیوتر فقط خوبه. ولی بعد از دیدن این دوره دیگه معتاد ادیت با گوشی شدم و سریع هر کاری بخوام با اپ‌های گوشی انجام میدم. نحوه تدریس خیلی خوب بود و باعث شد من با انگیزه بیشتری ادامه بدم. خلاصه دوره خیلی خوب بود و الان هر کیو می‌بینم پیشنهاد میکنم شرکت کنه

0
0
زهرا جمشیدی ۱۴۰۲/۱۱/۲۶

یه خسته نباشید بگم بابت زحماتتون یک دوره عالی ممنونم از شما هرچی که تو ذهنم بود حتی فراتر داره این دوره .. اولش واقعا شک داشتم هزینه کنم که مفیده یانه؟؟ ولی واقعااا بابت این همه مطالب این مبلغ بسیار ناچیزه

0
0
سهیلا فعال ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

سلام وقت بخیر این دوره خیلی بیشتر از هزینه اش، با ارزش هست و کلی مطلب را یاد دادند استاد و من خیلی راضی هستم و از زحمات استاد مربوطه و تدریس خوب ایشان و مطالب خیلی مفید و کاربردی ، خیلی خیلی ممنونم.

0
0
حمیدرضابیات ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

عالی! هرچی بگم کمه!

0
0
mahdi sadeghbeygi ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

تمام فصل‌ها و مباحث به بهترین شکل و با دسته بندی درست ارائه شدن و هر مبحثی که برای یادگیری بازاریابی محتوا و برنامه ریزی محتوایی مد نظرم بود، این دوره شاملش میشد. اساتید بیان عالی داشتن و کیفیت آموزش هم فوق العاده بود.

0
0
داریوش پناهی ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

بدون شک کامل‌ترین دوره‌ای بود که دیدم. من خودم پیج فروش صندل دارم که کار دست خودم هستند، همیشه ناراحت بودم از اینکه چرا با این همه زحمتی که می‌کشم، فروش ندارم. بعد از دیدن دوره، فهمیدم که اشکال کارم تو نحوه ارائه محصولاتم بود و همزمان یاد گرفتم چطور باید از سودم در زمینه تبلیغات استفاده کنم تا پیجم فالوور بیشتری بگیره.

0
0
ایمان سلطانی ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

من دوره رو توی 3 روز دیدم. کلی به دانشم اضافه شد! الانم متوجه شدم که ایراد کار پیج اینستاگرامم از کجا بوده و با توجه به تمام نکاتی که تو دوره یاد گرفتم، دارم پیج رو بهتر می‌کنم.

0
0
مبین زاهدی ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

این دوره شاهکار بود! هیچوقت تصور نمی‌کردم که پول درآوردن از اینستاگرام هم اصول خودش رو داره. اما جمله به جملۀ این دوره ارزش وقت و هزینه‌ای که کرده بودم رو داشت. علاوه بر اون، پشتیبانی دوره هم عالی بود

0
0
نازنین برومند ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

سلام و عرض ادب ☺ من در زمینه فروش و جذب فالوور خیلی ضعف داشتم و واقعاً خسته شده بودم انقدر که توی یوتیوب و اینستاگرام دنبال راه چاره گشتم. خوشحالم که بالاخره با شما آشنا شدم و الان مسیر کاملاً برام روشن و مشخصه

0
0
سپیده صداقتی ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

سلام، خسته نباشید. من از دنبال‌کننده‌های همیشگی نوین هستم و مطمئن بودم که این دوره هم مثل باقی دوره‌هاتون قراره بترکونه. از ابتدا تا انتهای دوره، همونطور که فرموده بودید، همه مباحث بررسی شده بود و مهمترین نکته از نظر من، خسته کننده نبودن این دوره بود!

0
0
عباس منادی ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

من این دوره رو تهیه کردم و با اطمینان کامل بهتون میگم بهترین آموزش اینستاگرام هست که میتونید پیدا کنید ضمن اینکه نوین ۲۰ سال تجربه کاری دارن و خیالتون راحته من کامل دیدم و نکته برداری کردم ولی سرم شلوغ بوده نتونستم پیجمو بسازم اگه به این نوع کسب و کار علاقه دارید حتما بهتون پیشنهاد میکنم بخرید

0
0
یکتا جابری مطلق ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

واقعااااااااااااااا ممنونم بابت دوره خوبتون. همه چیز خیلی دقیق و هوشمندانه ارائه شده بود. من خیلیییی به اطلاعاتم اضافه شد. علاوه بر یادگیری اینستاگرام، دیدگاه جامعی نسبت به راه اندازی کسب و کار به دست آوردم. قطعا اگر قصد یادگیری در زمینه‌های دیگه هم داشته باشم باز هم نوین انتخاب من خواهد بود.

0
0
امیر زمردی ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

سلام به همه دوستان؛ من مدت ها به دنبال دوره ای بودم که بتونم حداقل کار با اینستاگرام رو یاد بگیرم، چندین دوره رو امتحان کردم تا اینکه به صورت تصادفی با نوین آشنا شدم و فقط میتونم بگم کامل‌ترین چیزی بود که تا بحال دیدم و ارزش این دوره بارها بارها بیشتر از هزینه اون هست. به هیچ وجه سراغ هیچ دوره‌ای دیگه نرید و من 100 درصد این دوره رو پیشنهاد میدم

0
0
هومن حیدری ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

درود بر شما دوره بسیار خوبی بود. لحن هر دو مدرس بسیار صمیمی و دوستانه بود و اصلا خسته کننده نبود. محتوای هر سه دوره بسیار کاربردی بود و علاوه بر یادگرفتن مباحث جدید، جزئیات زیادی به اطلاعاتی که از پیش داشتم اضافه شد.

0
0
سمانه حیدری ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

سلام من پکیج کامل بازاریابی محتوا رو تهیه کردم.امروز قسمت اول یعتی مدیریت و استراتژی رو تموم کردم. عالی بود نگرش و بینش فوق العاده ای داد. من هیچ اطلاعاتی نداشتم و میترسیدم که دوره خیلی برام کاربردی نباشه ولی واقعا تا به اینجا راضی بودم. امیدوارم نظرم بتونه به دوستانی که مردد هستن کمک کنه.

0
0
محمد زراعتی ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

تمام فصل‌ها و مباحث به بهترین شکل و با دسته بندی درست ارائه شدن و هر مبحثی که برای یادگیری بازاریابی محتوا و برنامه ریزی محتوایی مد نظرم بود، این دوره شاملش میشد. اساتید بیان عالی داشتن و کیفیت آموزش هم فوق العاده بود.

0
0
دنیذ صابری ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

دوره بازاریابی محتوای نوین پر از مطالب مفید و کاربردیه، کلی نوت برداری کردم از آموزش های این دوره و واقعا لذت بردم. آموزش‌هاش باعث پیشرفت توی کارم شد و نتایجش رو دارم می‌بینم. تدریس خانم سرباز خیلی جذاب و هیجان انگیز بود و بین مباحث اصلا لحن یکنواختی نداشتند،

0
0
محمد مولائی ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

این دوره رو با کلی تردید تهیه کردم امّا واقعاً عالی بود. توقع من که سر کلاس اساتید بزرگ بین‌المللی نشستم از محتوای دوره‌ها خیلی بالاست امّا این دوره به قدری خوب بود که هیچ حرفی برام باقی نذاشت. تدریس و فوق‌العاده هم کاملاً کاربردی و منظم بود. بخش استراتژی محتوا بدون شک بی‌نظیر بود. تنها انتقادی که میشه داشت اینه که بارعلمی دوره خیلی زیاد بود و بعضی اوقات هضم اینهمه مطلب علمی برای مخاطب سخت میشه؛ امّا درکل من تهیه و استفاده از این دوره رو به همه علاقه‌مندان به بازاریابی محتوایی توصیه می‌کنم. بدون شک این دوره دانش شما رو متحول میکنه.

0
0
سحر رسولی ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

بابت این دوره درجه‌یک و فوق‎‌العاده جامع سئو، می‌تونم بگم یکی از بهترین دوره‌هایی بود که شرکت کرد و بسیار آموختم. فن بیان فوق‌العاده و جذاب یکی از ویژگی جذاب و درخشان این دوره بود که باعث شد با انگیزه بیشتری آموزش ادامه بدم. و در پایان باید بگم که بی‌نهایت خوشحالم و باعث افتخارم هست که دوره جامع سئو گذروندم.

0
0
علی بهنیا ۱۴۰۲/۱۱/۲۲

این دوره رو خریدم اولین تجربه خرید از نوین بود. اول از همه اینکه پشتیبانی فوق العاده قدرتمند، پیگیر و دلسوز - نکته اینکه من تجربه خرید حداقل 10 دوره آموزشی در فیلدهای مختلف رو دارم اما پشتیبانی نوین واقعاً عالی و دلسوزانه بود. تا الان فقط دو درس از دوره سرکار خانم سرباز رو دیدم. اما همین دو جلسه هم کفایت میکنه تا اینکه یک جمله بگم : علی عالی و عالی! ممنون از همه دوستانی که برای تولید این دوره ها زحمت کشیدند.

0
0
علیرضا زارع ۱۴۰۲/۱۱/۲۲

دوره‌ها از کیفیت و محتوای خیلی خوبی برخوردار هستند و واقعا ارزشمند هستند.

0
0
Rahil Dokoohaki ۱۴۰۲/۱۱/۲۲

با افتخار و جدیت میگم ک مسیر زندگی من عوض شد بعد از این دوره. تمامی نکات فوق العاااده بود. شدیدا پیشنهادش میکنم.

0
0
سینا ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

دوره اینقدر برای من مفید و جذاب بود که همه آموزش‌ها رو در کمتر از یک هفته دیدم

0
0
رضا صمدزاده ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

سلام. من قبل از اینکه دوره سئو رو بگیرم یکم شک داشتم. فکر میکردم با پیچیدگی‌های زیادی مواجه بشم ولی آقای رهبری همه چیز رو ساده و روون توضیح می‌دادن طوری که الان میتونم آموزش‌هارو روی سایت خودم اجرا کنم.

0
0
فاطمه اکبرزاده ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

سلام. خسته نباشید. من یک دوره دیگه از نوین رو شرکت کرده بودم، به چشم دیدم که چقدر توی یاد دادن مطلب احساس مسئولیت دارند. برای همین دوره سئو رو هم شرکت کردم؛ البته هنوز تمومش نکردم ولی تا اینجا خیلی خوب بود. ممنون از تیم نوین

0
0
علی قبادی مطلق ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

واقعاً دوره‌ای بود که همه چیز رو با جزییات و کاربردی آموزش می‌دادن، من خودم سایت دارم و بعد از دیدن قسمت سئوی داخلی خیلی از مشکلات سایتمو فهمیدم و دارم درستش می‌کنم. واقعا به کسایی که سایت دارن پیشنهادش میکنم.

0
0
پریسا بهارلوئی ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

دوره واقعاً برای من مفید بود و فهمیدم که مشکلات سایتم کجاهاست و دارم تک تک آموزش‌هارو روی سایتم پیاده میکنم. ایشالا چندماه دیگه میام با ذوق نتایجی که گرفتم رو اینجا میگم. بازم مرسی از تیم نوین

0
0
سحر رسولی ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

سلام اول تشکر ویژه دارم بابت این دوره درجه‌یک و فوق‎‌العاده جامع سئو، می‌تونم بگم یکی از بهترین دوره‌هایی بود که شرکت کرد و بسیار آموختم. فن بیان فوق‌العاده و جذاب جناب رهبری یکی از ویژگی جذاب و درخشان این دوره بود که باعث شد با انگیزه بیشتری آموزش ادامه بدم. و در پایان باید بگم که بی‌نهایت خوشحالم و باعث افتخارم هست که دانشجوی آکادمی نوین هستم و دوره جامع سئو گذروندم.

0
0
سولماز اشتری ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

با تشکر از تیم خوب نوین، تمامی دوره های این پکیج به شدت مفید و کاربردی بودند. خسته نباشید میگم به تیمتون خدا قوت انشالله به زودی منم کسب و کارم رو راه میندازم و در جریان میذارمتون.

0
0
مبین علی مردانی ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

از همینجا میخوام یک تشکر ویژه از استاد بکنم که واقعاً آموزش‌ هاشون کسب و کار من رو زیر و رو کردن. کلیه دوره‌ های این پکیج حسابی مفید بودند. من که اندازه یه سررسید نوت برداری کردم و حالا کم کم دارم نتیجش رو هم میبینم. خدا قوت به همگی شما به خصوص استاد عزیز

0
0
مهدی عباس زاده ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

من این دوره رو قبلا به صورت حضوری شرکت کردم، اساتید خوب و باتجربه و متخصصی داره، محتوای آموزشی این دوره خیلی خوب بود و از طراحی پاورپوینت ها گرفته تا تسلط استاد روی موضوعات قابل قبول بود و تاثیرش روی کار خودم رو دیدم. این دوره رو به دوستانم معرفی کردم و به شما هم حتما توصیه می‌کنم. الان که با تبلیغات نوین مجددا وارد این صفحه شدم، دیدم که حالت پیش فروش گذاشتن و این فرصت واقعا از نظر هزینه ای عالی هست برای اون هایی که می‌خوان توی دوره کامل دیجیتال مارکتینگ شرکت کنن. برای همه آرزوی موفقیت دارم.

0
0
سجاد برزگر ۱۴۰۲/۱۱/۲۰

من تو دوره های مختلفی شرکت کردم در طی این سالها، اما دوره کسب درآمد اینترنتی نوین واقعا لنگه‌اش نیست. تمامی مباحث به بهترین نحو ممکن توضیح داده شدند و پشتیبانیشون هم فوق‌العادس!

0
0
غزاله ۱۴۰۲/۱۱/۲۰

سلام. من دانشجوی این دوره هستم. میخواستم تشکر کنم بابت این دوره عالی. من تو زمینه فروش پوشاک زنانه کارم رو شروع کردم و این دوره خیلی به من کمک کرد.

0
0
خسرو یادگار ۱۴۰۲/۱۱/۲۰

دوره بسیار جامع و کامل، با حوصله و خیلی صبور به همه نکات توجه کرده و به طور کامل راجع به تمام نکات ریز و جزئی هم حتی توضیح داده، بیشترین چیزی که برای من اهمیت داشت در این دوره این بود که بهترین ابزارها و سایت‌ها و سورس‌های مورد نیاز هر قسمتی رو کاملا معرفی میکنه، ممنون از ایشون و تیم نوین بابت پکیج و دوره‌های خیلی خوبشون، دوره‌های ایشون و تیم نوین باعث شد من مسیر شغلیم رو تغییر بدم و به طور جدی وارد دنیای دیجیتال و تولید محتوا شم، به امید روزی که در بین ایرانیان بیشتر شاهد دوره‌های این چنین باکیفیت باشیم.

0
0
حامد یعقوبی ۱۴۰۲/۱۱/۱۹

سلام و خسته نباشید. من خودم یه پیج زده بودم. رشد کردن توی اینستاگرام رو خب بلد نبودم و مثل بقیه مردم گاهی پست و استوری میذاشتم. برای همین توی این دوره شرکت کردم. خداروشکر محتواهای پیجم خیلی بهتر شد (به گفته اطرافیانم و فالوئرا) و با تکنیک‌هایی که یاد گرفتم ویو بیشتری از قبل میگیرم. تقریباً توی 2 ماه تونستم 12کا فالوئر بگیرم بدون تبلیغات، فقط با محتوا و نکاتی که یاد گرفتم. ممنون بابت این دوره عالی

0
0
الناز خدایاری ۱۴۰۲/۱۱/۱۹

سلام. من به پیشنهاد یکی از دوستام توی این دوره شرکت کردم. من راستش دل خوشی از دوره‌های اینستاگرام نداشتم ولی وقتی گفتن خوبه ثبت‌نام کردم. دوره اینستاگرام خوب بود مخصوصاً بخش افزایش فالوور و تبلیغات اما دوره تولید محتوا با موبایل محشر بود. اولش گفتم مگه چی میخوان توی دوره بگن که 24 ساعته. ولی وقتی نشستم دیدم باورنکردنی بود. آموزش‌های ادیتی که من نمونه‌شو جایی ندیدم واقعاً . زحمتی که کشیده بودن توی دقیقه به دقیقه کارشون مشهود بود. و فکر میکنم بی‌انصافی بود که نظر خودمو اینجا نگم. یک لحظه هم شک نکنید برای شرکت در این دوره.

0
0
farhad ۱۴۰۲/۱۱/۱۹

خلاصه، مختصر، مفید و خلاقانه بود. یه ستاره هم بخاطر قیمتش که به نظرم زمانی که خریدم بالا بود کم کردم حتی اگ بعد از گذروندن این دوره از این کار منصرف بشید بازم چیزای زیادی یاد میگیرین خود رئیس سایت توی دوره هست. بیان کردن و توضیح دادنش واقعا راضی کنندس

اظهار رضایت شما مدرسین گروه را هم خوشحال می کند

0
0
مهری ۱۴۰۲/۱۱/۱۹

یک دوره جامع، عالی و بدون کم و کاست!

0
0
لیلا خردمند ۱۴۰۲/۱۱/۱۹

سلام من از دوره ادمینی اینستاگرام استفاده کردم، اولین بار بود از پکیج آموزشی استفاده میکردم و واقعا فکر نمی‌کردم اینقدر مفید و کاربردی باشه فوق العاده عالی بود و آموزش‌ها دقیق و کامل بودن و جز به جز با حوصله همه قسمت‌ها آموزش داده شده بود. مرسی از تیم حرفه‌ای شون، دمتون گرم خدا قوت.

سلام و ممنون از اظهار نظرتون. حقیقتا این پیام های صادقانه خستگی را از گروه مدرسین خارج میکنه

0
0
حسین عسگری ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

از لحاظ محتوا و مطالبی که عنوان میشه در دوره دیجیتال مارکتینگ، باید بگم که خوب بودن و کیفیت راضی کننده‌ای داشتن. از نوع ارائه دوره و طراحی اسلایدها و ویدئوها هم لذت بردم و باعث میشد دوره جذاب باشه.

0
0
sasan ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

من دوره‌های مشابه زیاد دیدم و تجربیات مختلفی از آموزش‌ها دارم، اما دوره دیجیتال مارکتینگ این آکادمی واقعاً متفاوت‌تر از همه بود! مباحث واقعا مفید و عالی بودن و میشه گفت از لحاظ مباحثی که آموزش داده میشه، جزء کاملترین دوره‌هاییه که گذروندم. ممنون از همگی و خسته نباشید.

0
0
محمد حسین امیر پناهی ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

یکی از بهترین دوره‌ها از بهترین آکادمی بازاریابی. خیلی چیزا یاد گرفتم که باید خیلی تو اینترنت سرچ کنید تا دونه دونه پیدا کنید.

سلام بزرگوار براتون آرزوی موفقیت دارم

0
0
ملیکا جعفر پیشه ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

با سلام میخواستم تشکر کنم از دوره ی خیلی خیلی خوب و با کیفیتی که گذاشتین، من هیچ اطلاعی از دیجیتال مارکتینگ نداشتم و با دوره شما تونستم خیلی خیلی پیشرفت کنم، دوره بسیار جامع و مفیدی بود، نحوه تدریس اساتید هم خیلی عالی بود. ممنونم.

0
0
محمد حسین آدینه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

سلام. دوره بسیار کاربردی بود. حتی بخش‌هایی که من سالها باهاش آشنایی داشتم نکته‌های مفیدی گفته میشد که بدردم خورد. بخش های مورد علاقه من اول فروش اینترنتی بود که دید من رو نسبت به فروش کاملاً عوض کرد و فهمیدم چه کارهایی میشه کرد. و سئو هم خیلی عالی بود. بعد که تو دوره شرکت کردم فهمیدم این همه آموزش با این کیفیت و با این قیمت واقعاً میرزه. ممنون از شما

سلام بر شما ممنون از اظهار لطفتون و اینکه عنوان نمودین دوره براتون کاربردی بوده است

0
0
پرند ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

سلام. من قبل از اینکه تو دوره شرکت کنم، خیلی گشتم، خیلی از دوره‌هارو بررسی کردم. چون هزینه هاشون برام زیاد بود نمیخواستم ریسک کنم. بعد از کلی تحقیق و دودلی دوره رو گرفتم. ولی الان حتی یک درصد هم پشیمون نیستم. دوره بی‌نظیرههههه! بالاخره بعد از مدت‌ها اون ایده‌ای که سالها ارزوشو داشتم رو شروع کردم و مطمئنم با چیزهایی که از دوره یاد گرفتم عملی میشه.

0
0
حمیدرضا خضری ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

سلام و عرض ادب اول از همه میخوام از مدرس دوره تشکر کنم که واقعاً برای این دوره زحمت کشیده بودن. من چند ماه پیش که سایتم رو راه‌اندازی کردم تصمیم گرفتم این دوره رو بگیرم. و الان باید بگم یکی از بهترین تصمیماتی بود که برای تیم و کارم گرفتم. مطالبی که توی دوره گفته شده بود، کامل در جهت رشد یک کسب و کار بود، از ساخت و پایه گذاریش که اون اوایل باید چیکار کنیم تا مراحل بعدی که سئو و تبلیغ و...هست. چنان مرتب جلو میره که من به شخصه لذت بردم از این دوره. میخوام بهتون بگم که اگر کسب و کاری دارید یا قصد دارید کاری برای خودتون راه‌اندازی کنید. شک نکنید به این دوره. حتماً شرکت کنید چون کارتون رو صدبرابر راحت میکنه. سپاس فراوان

سلام جناب خضری خوشحالم که دوره مورد استفاده شما بوده است

0
0
سید امیر مرتضوی ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

مطالب و محتواهای دوره واقعا مفید بودند و این دوره از درجه یک ترین دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگه من در چند دوره از موسسات دیگر هم شرکت کرده بودم اما بی شک اکثر مباحث دوره از لحاظ کیفیت ویدئوها و محتوای آموزشی بسیار بسیار سرآمدتر از دیگر دوره هاست.

0
0
لاله کاوه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵

سلام.مرسی برای اموزش خوبتون. من قبل از خرید این دوره کلی سرچ کردم توی اینترنت و کلی تحقیق کردم. میتونم بگم تیم آکادمی خیلی دلسوزانه اموزش میدن و از گفتن هیچ نکته ای دریغ نمی کنن. بیان شیوایی دارن و قدرت انتقال مفاهیم خوبی به مخاطب دارن. قیمت دوره استثنایی هست و واقعا به صرفه. ممنون واقعا از شما

سلام خانم کاوه بنده به عنوان تبلیغ کننده زحمات تیم این آکادمی با سابقه از اینکه دوره مفید بوده است بسیار خرسندم

0
0
فاطمه بابایی ۱۴۰۲/۷/۲

استاد خیلی ممنونم از لطفتون بنده تحلیل توصیفی رو بر اساس جزوه‌ی ارزشمند شما تکمیل کردم و هم‌چنین بخش تحلیل توصیفی به خاطر کلاس مفید دیروز و تغییر سطح سنجش داده‌ها و آموزش نکاتی که دریافت کردم تونستم تحلیل بخش دوم رو برای مدل تکمیل کنم چون قطعی متوجه شدم از جانب شما که چرا از آزمون شاپیروویلک استفاده می‌کنیم و نه از چولگی و کشیدگی

1
0
F.B ۱۴۰۲/۴/۱۸

سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی؛ بنده از میان ۳۳ فیلم موجود در کانال آپارات شما فعلا ۵ مورد از فیلم‌ها را مشاهده کردم که در مورد نرم‌افزار spss هست و خدا هزار مرتبه شاکرم که به صورت اتفاقی چنین کانال جامع و کامل با بیان شگفت انگیز شما و توان شگفت انگیز در رساندن مطلب آشنا شدم و کلی از استرس پایان نامه‌م کم کرد. ای کاش می‌پذیرفتند برای آموزش تحلیل با نرم‌افزار pls با رویکرد پایان‌نامه در خدمتتون باشیم متاسفانه فرمودید فعلا گویا مقدور نیست. با تمام وجود کمال تشکر و قدردانی را دارم استاد ممنونم 🙏🙏💐💐

سلام سرکار خانم بابایی بزرگوار. ممنون از اظهار لطفتان امیدوارم فیلم های 33 تا 51 هم مورد استفاده شما قرار بگیرد. برایتان در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت دارم

0
0
عبدالرحمن محمدی ۱۴۰۲/۳/۱۹

با عرض سلام و ادب خدمت شما! بنده از کابل- افغانستان در قسمت آمار استنباطی مشکل دارم! میشه کمک نمایید؟

1
0
پریوش- غزل ۱۴۰۱/۱۱/۶

ایشان در زمینه‌ی تدریس spss عالی هستند

0
0
میترا قاسمی ۱۴۰۱/۱۱/۶

از نحوه تدریس ایشان بسیار لذت بردم

1
0
محمدی ۱۴۰۱/۱۱/۴

سلام استاد وقتتون بخیر. دیروز آزمون spss را در دانشگاه دادم خیلی عالی بود و همش هم بخاطر تدریس خوب و رحمات دلسوزانه شما بود واقعا ممنونم. برای شما همواره دعای خیر می کنم

سلام خانم محمدی ممنون از اینکه بهم اطلاع دادین. از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت دارم

0
0
عظیمی ۱۴۰۱/۳/۲۱

کیفیت دوره و توانایی انتقال دانش استاد بسیار عالی بود. و تمام محتوا کاربردی نرم افزار در دوره پوشش داده میشه

ممنون جناب آقای عظیمی براتون آرزوی موفقیت دارم

1
0
زهرا محمودزاده ۱۴۰۱/۳/۲۱

سلام استاد خسته نباشید تدریس شما باعث شد نرم افزار spss برایم بسیار شیرین و قابل فهم باشد. بسیار تشکر از تدریس عالی ممنونم موفق باشید

سلام خانم محمود زاده خواهش می‌کنم وظیفه بود. بنده هم متقابلا از شما تشکر می نمایم که با دقت و اشتیاق مباحث را پیگیری و تمرین میکردین و همین عامل موجب موفقیت شما بوده است

0
0
معصومه شمس ۱۴۰۱/۳/۲۰

استاد بسیااار بسیااار باحووووصله و صبووور هستند. کلاساشون بسیااار مفید هست و اگر جایی رو متوجه نشید کامل و راحت قابل فهم میکنند. قیمت کلاساشونم بنظرم منصفانس.منکه خیلی راضی بودم .

سلام خانم شمس متشکرم از اظهار نظرتان و خداراشکر میکنم که توفیق پیدا نمودم تا دوره مفیدی برگزار و رضایت شما را جلب نمایم

0
0
صدیقه لنگرودی ۱۴۰۱/۳/۸

استاد با اخلاقی هستند و دانش کافی را برای تدریس دارند در کل کلاس مفیدی بود .

0
0
کاظمی ۱۴۰۱/۳/۶

استاد تدریس آنلاین تون عالی بود. قبلا با فرد دیگر تدریس آنلاین گرفته بودم ولی راضی نبودم. با شما ابتدا با اکراه قبول کردم و فکر می کردم تدریس حضوری خیلی بهتره ولی بعد از اینکه با شما کلاس آنلاین مفاهیم کلی آمار را برداشتم واقعا برایم خیلی مفید و کاربردی بود. کیفیت تدریس آنلاین شما با روش حضوری هیچ تفاوتی ندارد. واقعا عالی بود

سلام خانم کاظمی خیلی خوشحالم که کلاس آنلاین بنده برای شما مفید بوده و نظر شما را نسبت به کلاس مجازی تغییر داده است

0
0
محمد افتخاری ۱۴۰۱/۳/۶

استاد خیلی خوبی بودند تدریسشون عالی بود راضی بودم

0
0
رامتین رامش زاد ۱۴۰۱/۳/۵

استاد خوب و درستی هستند ، خیلی هم منصف هستند

0
0
طاهری ۱۴۰۰/۶/۲۸

از جناب آقای حریری سپاسگزارم که به صورت حضوری برای بنده در کرج جلسه مشاوره آموزشی برگزار کردن و در تحلیل فصل چهارم و پنجم پایان نامه بنده کمک کارم بودن

سلام بر شما سرکار خانم طاهری ارجمند. آرزوی بنده موفقیت همه دانشجویان در طول دوران تحصیل و تمام زندیگی شان است

0
0
شبنم واحدی ۱۴۰۰/۶/۲۴

عرض سلام و احترام. یکی از ویژگی های بارز آقای حریری این است که مطالب را قابل فهم توضیح میدن و کار ساده سازی دروس را به خوبی انجام میدهن

سلام سرکار خانم واحدی. متشکرم از شما. موفق باشید

0
0
خورشیدوند ۱۴۰۰/۶/۲۳

کمک های خوب آقای حریری در خصوص روش تحلیل فصل چهارم پایان نامه به بنده کمک کرد تا بتوانم دفاعیه خیلی خوبی در پایان ترم داشته باشم. صمیمانه از ایشان سپاسگزارم

سلام و درود بر شما جناب خورشیدوند . سپاس از اظهار نظرتان و خوشحالم از موفقیت شما

0
0
احسان دانشمر ۱۴۰۰/۶/۲۲

ضمن عرض سلام و ارادت خدمت آقای حریری گرامی. مهمترین ویژگی جناب حریری وقت شناس بودن و به موقع سر کلاس حاضر شدن ایشان است. ضمن اینکه مطالب پیچیده را خیلی قابل فهم توضیح می دهند.

سلام جناب دانشمر. نظر لطفتان است.

1
0
عاطفه پوریان ۱۴۰۰/۶/۲۱

سلام استاد حریری. چقدر خوشحال شدم که پروفایل شما را در این سایت دیدم. حقیقتا تدریس روان و گام به گام شما خیلی به من کمک کرد تا تمرین ها و فصل چهارم پایان نامه ام را به خوبی انجام دهم. سپاسگزارم بابت همه زحمات تون

سلام سرکار خانم پوریان. بنده هر کاری کردم وظیفه ام بود.سپاسگزارم

2
0
فرهمندپور ۱۴۰۰/۶/۱۹

سلام جناب حریری . لازم میدونستم با اینکه مدت زمانی گذشته بابت زحماتی که برای بنده در خصوص آموزش نرم افزار spss متحمل شدید چه برای حل تمارینی که درخواست نموده بودم و چه برای فصل چهارم پایان نامه ام از شما سپاسگزاری نمایم.

سلام جناب فرهمند، بنده وظیفه ام را انجام دادم خیلی خوشحال شدم از دیدن پیام محبت آمیزتان

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی