ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 10 بهترین معلم زبان انلاین جلسه اول رایگان

10 بهترین معلم زبان انلاین جلسه اول رایگان

10 بهترین معلم زبان انلاین جلسه اول رایگان


اگر در جستجوی بهترین مدرسین، اساتید و معلم های زبان انگلیسی انلاین هستید که با قیمت مناسب و ارزان زبان انگلیسی را تدریس می نمایند و جلسه اول را هم به منظور آشنایی بهتر شما با کلاس و نحوه تدریس رایگان برگزار می کنند ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های زبان انگلیسی


توضیحات کلی در رابطه با انتخاب بهترین معلم زبان انلاین


در حال حاضر استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین و مجازی یکی از بهترین روش ها برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی است. شما با شرکت در یکی از بهترین کلاس های آنلاین زبان انگلیسی که توسط مدرسین مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برگزار می شود می توانید در کمترین زبان ممکن مکالمه را آموزش ببینید، برای مهاجرت آماده شوید و یا مثلا در آزمون های آیلتس و تافل نمره مورد نظر خودتان را بگیرید. برای رسیدن به این هدف هم حتما لازم نیست با بهترین معلم زبان انگلیسی تهران و کل ایران کلاس داشته باشید بلکه کافی است با یک معلم خوب و با تجربه کلاس خصوصی را هماهنگ نمائید.


در این وب سایت کاملترین لیست مدرسین زبان و سایر دروس ارائه شده است. آموزش مجازی زبان انگلیسی مزایای زیادی دارد. اولا نرخ کلاس مجازی به نسبت کلاس تدریس خصوصی زبان در منزل کمتر و ارزان تر است و ثانیا می توانید در هر زمان و با هر استادی از هر جای ایران و جهان کلاس داشته باشید. با استفاده از کلاس های آنلاین می توانید با مدرسین native زبان انگلیسی و حتی با بهترین استاد زبان انگلیسی در جهان کلاس داشته باشید. در این مقاله سعی شده است تعدادی از بهترین معلم های زبان انلاین که کلاس زبان را با جلسه اول یا جلسه معارفه رایگان برگزار می نمایند را معرفی نمائیم. البته در این وب سایت مدرسین بسیار خوب دیگری هم حضور دارند اما در این مقاله 10 معلم خوب زبان که انلاین و حضوری تدریس  انجام می دهند و جلسه اول را رایگان برگزار می کنند را معرفی نموده ایم.


حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی



برای تمامی مدرسین زبان انگلیسی در این وب سایت مشخصات کامل، رزومه کاری، سوابق تدریس، شماره تماس مستقیم استاد، قیمت درخواستی استاد برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس و ... ثبت شده است. به صورت کلی هزینه کلاس خصوصی زبان انلاین به نسبت کلاس حضوری و تدریس خصوصی در منزل پایین تر است. به عنوان مثال استاد زبان خوب و معتبری که هر جلسه تدریس حضوری را مثلا با نرخ 800 هزار تومان برگزار می نماید، اگر با ایشان کلاس انلاین داشته باشید احتمالا با نرخ 500 تا 600 هزار تومان موافقت خواهند کرد. مزیت دیگر کلاس مجازی و انلاین این است که محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است. شما در هر ساعت از روز می توانید به هر استادی از هر جای ایران و جهان کلاس زبان انلاین داشته باشید.


معرفی 10 بهترین استاد و معلم زبان انلاین جلسه اول رایگان


در این بخش، از بین اساتید فوق العاده و مجرب زبان حاضر در همین سایت ایران مدرس سعی کرده ایم 10 استاد از بهترین معلم های زبان انلاین با جلسه اول رایگان را معرفی نمائیم. اساتید معرفی شده در این بخش سابقه کاری بالا و خوبی دارند و زبان آموزان قبلی ایشان هم نتیجه خوبی گرفته اند. همانطور که گفته شد این اساتید مشاوره و تعیین سطح اولیه را رایگان انجام می دهند. از جمله ویژگی های دیگر این مدرسین خوب این است که مدارک معتبر و مهم زبان انگلیسی همچون تافل، آیلتس، TCT، سلتا، CAE، تسول و ... را هم دارند.


1- معلم خوب زبان خانم اطلس رشیدی



تدریس خصوصی و نیمه خصوصی از مبتدی (الفبا) تا آیلتس، جلسه مشاوره و تعیین سطح رایگان، بیش از ۵۰ زبان آموز موفق به دریافت آیلتس ۷ و ۷.۵، دارای مدرک CAE و CELTA از معتبر ترین مرکز آموزش زبان در کانادا، دارای مدرک TTC، دارای مدرک آیلتس 7.5 و تافل 105، سوپروایزر موسسات سفیر در کرج تا سال۹۸، استاد برتر موسسه سفیر کرج به مدت دو سال، سابقه تدریس در برترین موسسات تهران و کرج، اگر یادگیری زبان انگلیسی هدف اصلی شماهست تیم تخصصی بنده برای مشاوره و سطح بندی رایگان به شما کمک می‌کند، مشاوره تحصیلی و هدف گذاری منطقی (برنامه ریزی مطالعه برای سطوح بالا)، برگزاری کلاس های free discussion تحلیل فیلم ،کتاب و آهنگ، جزوات مخصوص برای مکالمات مختلف در سفر، طرح موضوعات طبق نیاز و علاقه دانش آموز ، تمام جزوات شخصی سازی میشوند، دارای بیش از هزاران فیلم و جزوات نوین آموزشی، دسترسی نامحدود به سوالات امتحانات بین المللی، دوری از تکرار مطالب تکراری و وقت گیر و طرح تکنیک های بسیار کاربردی برای شرکت در امتحانات بین المللی، آموزش مکالمه فقط از طریق speaking و دوری از گرامر های غیر ضروری (انگلیسی در سفر یا بیزنس)، تدریس کالوکیشن و ایدیم های ضروری، دارای مدرک آموزش و پرورش با سابقه تدریس در موسسات کنکوری، آموزش صفر تا صد کتب راهنمایی تا کنکور


مشاهده پروفایل و شماره تماس اطلس رشیدی


2- مدرس با سواد رضا فانی



آموزش زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته ! -9 سال سابقه تدریس خصوصی و عمومی ! -دارای مدرک FCE دانشگاه کمبریج ! -دارای مدرک TTC  -آموزش گرامر به ساده ترین روش ممکن ! -آموزش تلفظ صحیح و اصلاح ایرادات لهجه ! -پشتیبانی آنلاین جهت چک کردن تمرین های شما در گروه تلگرامی ( به این ترتیب تمامی وقت کلاس صرف آموزش می شود) ! -آموزش بیش از 1200 عبارت پر کاربرد و کلیدی -جلسه اول و امتحان تعیین سطح رایگان !


مشاهده پروفایل و شماره تماس رضا فانی


مطالعه نمائید: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


3- استاد مجرب خانم چیستا دانشمند



دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8 - دیپلم TESOL در تدریس زبان انگلیسی ( business, IELTS, ADVANCE learners , Online Teaching) - دکترای مدیریت از دانشگاه بوردو فرانسه - MBA از استرالیا - بیش از 7 سال سابقه تدریس آیلتس به ایرانیان خارج کشور و غیر ایرانیان - مهاجرت، مکالمه درک مطلب- آموزش نگارش Thesis و Article به زبان انگلیسی مناسب دانشجویان دانشگاهای خارجی - مدت زمان هر کلاس 1 ساعت و چهل و پنج دقیقه - داشتن حداقل سطح زبان intermediate برای کلاس آمادگی آیلتس ضروری است. پس از تعیین سطح تعداد دقیق جلسات لازم اعلام می شود. تعیین سطح رایگان است. جلسه اول رایگان و برای آشنایی دانش آموز با کلاس و روش تدریس است و چنانچه در انتهای جلسه برای ادامه دوره تفاهم حاصل نشد هزینه ای از دانش آموز دریافت نمی گردد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس چیستا دانشمند


4- معلم برتر زبان خانم سمانه یوسفی



فارغ التحصیل کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه سراسری اصفهان - فارغ التحصیل کارشناسی زبان وادبیات انگلیسی دانشگاه سراسری کاشان - دو دوره مدرک تی تی سی (تربیت معلم) و آموزش تخصصی متدESA هست ش که نوین ترین شیوه ی آموزشه - 10 سال سابقه ی تدریس آموزش زبان انگلیسی دارم، (همه ی سطوح وهمه ی سنین) - 7 سال مدرس برتر در موسسه زبان سپهر - تدریس آنلاین زبان انگلیسی برای ایرانیان مقیم بلغارستان، اسپانیا، کانادا، ایتالیا، آمریکا به مدت 4 سال و نیم - طراح سیلابس جزوه ی آموزشی Friends (جزوه شامل تمامی اصطلاحات و لغات غیر محاوره ی سریال می باشد.) - طراح سیلابس آموزش زبان انگلیسی با داستان کوتاه (برای نوجوانان) همراه با پاورپوینت و عکس نوشته ی حفظ لغت - آشنایی با سه زبان با ریشه ی مشترک لاتین (انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی)، لغات در کلاس ریشه یابی می شوند.


مشاهده پروفایل و شماره تماس سمانه یوسفی


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


5- یکی از بهترین اساتید زبان انگلیسی خانم نفیسه معین فر



دارای مدرک لیسانس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز ، زعفرانیه، دارای دو گواهینامه مهارت و فنون کلاس داری و آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی ،مترجم کتاب شادی واقعی ،مدرس کتب مختلف زبان انگلیسی، 20 سال سابقه تدریس موفق، آموزش زبان با قیمت مناسب - از جمله: Pre Ielts and , American English FILEs ,Family and first friends, English Grammar in use, steps to understanding, Let's go's different Levels , MSRT,EPT


مشاهده پروفایل و شماره تماس نفیسه معین فر


6- استاد برجسته زبان پیام وطندوست



آکادمی بین المللی وطندوست خبر جدیدی داره برای شما عزیزان یادگیری انگلیسی مثل زبان مادری با ما دیگه آرزو نیست و به همراه ما معجزه ای در یادگیری انگلیسی خودت داشته باش ما با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه آموزش با روش روانشناسی زبان و کوچینگ زبان بدون کتاب و بدون گرامر Bookless  در عرض یکسال از پایه به Pre IELTS برسید. مبدع روش JSV بر اساس جدیدترین روش های آموزشی در دنیا دارای شاگردهای بین المللی از آمریکا، آلمان ، دانمارک ، فنلاند ، ترکیه ، عمان و با بیش از 10 سال سابقه تدریس آنلاین و سبک های آنلاین.


مشاهده پروفایل و شماره تماس پیام وطندوست


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس زبان انگلیسی


7- یکی از بهترین معلم های زبان انگلیسی امید عالی مهر



20 سال سابقه مطالعاتی زبان انگلیسی • 14 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در سطوح عالی، در آکادمی های تهران و استان • سوپروایزر آموزشگاه¬های اندیشمندان و صاحب الزمان • مدرس آموزشگاه های سفیر، کیش، مترجم و غیره. • دارای مدارک FCE، CAE، TTC، IELTS TTC ازانجمن IELTA )دانشگاه شریف) و گزینش آموزش و پرورش. • نویسنده سابق مجلات انگلیسی زبان در ایران • تدریس به دانشجویان لیسانس و فوق لیسانس رشته زبان انگلیسی ویژه ی: • اخذ اقامت و مهاجرت • برگزار کننده ی دوره های آمادگی آیلتس آکادمیک و جنرال. • ارتقاء نمره ی آیلتس از 5 به 7 در شش ماه. • آمادگی آزمون های FCE, CAE, IELTS. • آموزش تخصصی مکالمه ی انگلیسی با لهجه ی آمریکایی. • آموزش تخصصی واژگان تا C1. • تدریس خصوصی کتب عالی زبان انگلیسی. • دوره های رفع اشکال زبان آموزان، محصلان و دانشجویان. • قبول تدریس کتب درخواستی زبان آموز.


مشاهده پروفایل و شماره تماس امید عالی مهر


8- مدرس متعهد و خوب زبان خانم محیا مهدوی



به منظور شرکت در جلسه تعیین سطح رایگان به شماره واتساپ یا تلگرام پیام دهید تا با شما تماس گرفته شود. محیا مهدوی | کارشناسی ادبیات زبان انگلیسی | دارای سابقه تدریس خصوصی و گروهی و آنلاین - مدرس آموزشگاه زبان معرفت، شعبه دختران و پسران - مدرس آموزشگاه زبان پویش - مدرس آموزشگاه زبان ایده - مدرس آموزشگاه زبان گفتگو -  مدرس مدرسه ی غیرانتفاعی پرتو دانش - تدریس برای شاگردان داخل و خارج از کشور - مدرس برتر در استان البرز - تدریس تضمینی مکالمه ی زبان انگلیسی


مشاهده پروفایل و شماره تماس محیا مهدوی


این مقاله هم ارزش مطالعه کردن را دارد: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


9- استاد برجسته و حرفه ای خانم نسترن عسکری



نسترن عسکری هستم یک عاشق تدریس - اگر دانش آموز هستی و نمره درس زبانت کمه و دوست داری هم زبان رو اصولی یادبگیری و هم نمره بالایی بگیری که در کارنامت بدرخشه من درخدمتتم عزیزم - جلسه اول برای معارفه و تعیین سطحه و رایگانه - آموزش زبان انگلیسی با قیمت مناسب - اگر چند نفر بشید دوستاتم بیاری برای خودت ۱۰ درصد تخفیف داره


مشاهده پروفایل و شماره تماس نسترن عسکری


10- یکی از بهترین مدرسین زبان خانم پریزاد بیگدلو



تدریس زبان انگلیسی تضمینی، جلسه اول رایگان، توسط مدرس خانم با هفت سال سابقه تدریس در آموزشگاه و تدریس خصوصی، برگزاری کلاس های مخصوص امتحانات مدرسه و دانشگاه، مُدرس روشِ تدریس، مدرس زبان با روشی نوین و موثر، سطوح پیشرفته و مُبتدی - کارشناس زبان و ادبیات انگلیسی، مدرس فنون ترجمه، آشنا با روش های نوین تدریس با سابقه تدریس و ترجمه متون تخصصی. کاملا تضمینی. زبان را یاد بگیرید و آنرا به دیگران هم آموزش دهید. اگر از یادگیری زبان خسته و نا امید شده اید با پیشرفت چشمگیر خود در جلسات نخست شگفت زده خواهید شد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس پریزاد بیگدلو


مطالعه نمائید: 38 بهترین معلم زبان انگلیسی خانم و آقا جهت تدریس در منزل و آنلاین جلسه اول رایگان


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image