ارتباط مستقیم با 30664 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی شماره تلفن۱۰ بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی با تجربه بالا ۱۰۰ درصد تضمینی

شماره تلفن۱۰ بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی با تجربه بالا ۱۰۰ درصد تضمینی

شماره تلفن۱۰ بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی با تجربه بالا ۱۰۰ درصد تضمینی


اگر در جستجوی بهترین اساتید و معلم های خصوصی زبان انگلیسی در تهران، کرج، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران برای تدریس خصوصی زبان در منزل یا تدریس آنلاین هستید ... در هر صورت در این مقاله شماره تلفن۱۰ بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی با تجربه بالا و کیفیت تدریس ۱۰۰ درصد تضمینی ارائه شده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی


در این مقاله سعی شده است تعدادی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران، کرج و کل ایران معرفی شوند. برای انتخاب این اساتید رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ایشان، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس، سوابق تدریس و رضایت زبان آموزان مدرسین از زمان شروع ثبت نام ایشان در همین سایت ایران مدرس و ... در نظر گرفته شده است. البته لازم به ذکر است که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید و مدرسین زبان بسیار خوب دیگری هم حضور دارند و در مقالات دیگری آن اساتید هم معرفی شده اند. اما در هر صورت، در این مقاله سعی می کنیم ۱۰ بهترین معلم خصوصی زبان را معرفی نماییم.


مطالعه نمائید: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


ویژگی ها و خصوصیات بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران


در این بخش در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین مدرسین زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه می نماییم. اساتید خوب و برجسته زبان انگلیسی از دانشگاه های خوب و معتبر ایران و جهان فارغ‌التحصیل شده اند. این مدرسین معمولا مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری خودشان را در رشته زبان انگلیسی از دانشگاه های برتر مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی، تربیت مدرس و ... گرفته اند. مدرسین خوب زبان انگلیسی تجربه و سابقه کاری بالایی دارند. به عنوان مثال در همین سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که ۱۰، ۱۵ و حتی ۲۰ سال سابقه کار دارند.


از خصوصیات دیگر بهترین معلم های زبان انگلیسی می توان به داشتن مدرک TTC، مدرک تسول، آیلتس و تافل و ... اشاره نمود. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که مدرک آیلتس با نمره بالای ۸ هم دارند. مدرسین عالی زبان در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com فیلم نمونه تدریس هم دارند و می توانید نظرات شاگردهای قبلی این اساتید را هم مشاهده کنید. این مدرسین شاگردهای قبلی موفق و راضی دارند.


این مقاله هم مفید است: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


معرفی و ارائه شماره تلفن بهترین معلم های خصوصی زبان با کیفیت تدریس تضمینی


در این بخش لیست 10 مدرس برجسته زبان انگلیسی با کیفیت تدریس تضمینی و نحوه مشاهده شماره تماس مستقیم و شماره تلفن این مدرسین فوق العاده ارائه می شود.


1- یکی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم سهیلا مقصودی



من سهیلا مقصودی هستم فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تبریز در مقطع کارشناسی می باشم. قبل از ورود به دانشگاه از سال 83 تا 89 در دوره های مکالمه و دوره های آیلتس و تافل شرکت کرده ام و بعد از فارغ التحصیل شدن از سال 93 مشغول تدریس برای دوره های مکالمه زبان انگلیسی و آیلتس و EPT،MSRT، هستم و برای ارتقای کیفیت تدریس و کمک به زبان آموزان در دوره های TTC، دانشگاه فریزبی انگلستان و iTTiنیویورک شرکت کرده و دارای مدرک بین المللی این دوره ها هستم. برای تدریس مکالمه زبان انگلیسی با انواع کتاب های این دوره از جمله Touchstone, AmericanEnglishfile,Fourcorner, و برای دوره های آیلتس با کتاب های Mindset,Complete IELTS band کار کرده ام.


مشاهده پروفایل و شماره تماس سهیلا مقصودی



2- معلم خصوصی مجرب زبان خانم فاطمه فرهمند



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری - تدریس خصوصی و نیمه خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در همه مقاطع از ابتدایی تا آیلتس و همچنین تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان دبیرستان و دانشگاه -دکتری تخصصی آموزش زبان انگلیسی - مدرس دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان)


مشاهده پروفایل و شماره تماس فاطمه فرهمند



3- استاد برجسته زبان تهران و کل ایران خانم نیلوفر نکیسایی



بنده دارای مدرک دکتری آموزش زبان انگلیسی هستم و هشت سال سابقه کار. -آموزش زبان انگلیسی با جدیدترین متدهای روز -استفاده از جزوه تخصصی اسپیکینگ و اصطلاحات - برگزاری کلاس های حضوری در گلدشت حافظ (بانوان)، آنلاین برای همه آموزش موفق مکالمه به دانشجویان و مهاجران ایرانی در کشورهای عمان و‌ دبی دارنده‌ی نمره ۷ آیلتس آکادمیک در سال 2017" بیش از ۷ سال سابقه آموزش در مراکز آموزشی شیراز تدریس به بیش از ۲۰۰ زبان آموز با نمرات غالبا ۶.۵ تا ۷.۵ در آزمون آیلتس در 3 سطح مقدماتی متوسط و پیشرفته در مدت زمان 3 الی 12 ماه. با توجه به سطح زبان آموزان و برنامه ی درسی ارائه شده قبل از شروع دوره شرایط و ویژگی کلاس های IELTS تصحیح رایتینگ در حضور دانشجویان و ارائه‌ی فیدبک و نمره‌دهی برگزاری حداقل ۳ تا ۶ ساعت کلاس آموزشی در هفته شامل تمام مهارت های Speaking , Writing , Reading ،Listening معرفی و آموزش استفاده از وبسایت های معتبر آموزشی به منظور بالابردن زمان تعامل زبان آموزان. برای مشاوره و هماهنگی با شماره ی زیر در تماس باشید. جلسه اول به صورت آزمایشی و کاملا رایگان میباشد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس نیلوفر نکیسایی



کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


4- مدرس حرفه ای خانم عسل فراهانی



تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کلیه مناطق تهران بصورت حضوری و شهرستان ها بصورت غیر حضوری - هم خانم ها هم آقایان محترم از مبتدی تا پیشرفته - در محل کار یا منزل شما - تضمین ۱۰۰٪ مکالمه در ۶ ماه - ((حذف مطالب غیر کاربردی جهت رسیدن به نتیجه در سریع ترین زمان ممکن )) «زبان انگلیسی جهت مهاجرت» «تدریس *EPT* به بهترین روش ممکن» «تدریس به کودکان به روش بازی محور» «تدریس برای امور بیزنس و شغلی» «تدریس به دانش آموزان طبق نیاز هر ‌پایه» با ۸ سال سابقه تدریس حرفه ای در بهترین دانشکده های نمونه دولتی استرالیا و موسسات معتبر کشور مالزی - دارای مدرک معتبر TTC و آیلتس ۸،۵ - مترجم رسمی سفارت و کنسولگری برای ادوار متفاوت


مشاهده پروفایل و شماره تماس عسل فراهانی



5- استاد با سواد امید فاضلی



رتبه 3 دکتری آموزش زبان انگلیسی - تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط دانشجوی دکتری زبان انگلیسی - رتبه 27 کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی - فوق لیسانس آموزش زیان دانشگاه شهید بهشتی - با سابقه تدریس در دانشگاه های دولتی خوارزمی تهران و کرج؛ دانشگاه امام صادق؛ دانشگاه شهرکرد ... مترجم کتاب افسردگی اکتسابی چاپ انتشارات جهاد دانشگاهی - مدرس (ارشد) سابق کانون زبان ایران (بزرگسالان) سابقه تدریس در آموزشگاه های معتبر تهران و شهرکرد - تدریس تمامی مهارت های آیلتس (گفتاری، نوشتاری، درک مطلب، شنیداری) تدریس تافل (TOEFL) تدریس دروس تخصصی آموزش زبان از جمله آزمون سازی، روش تدریس، روش تحقیق، یادگیری زبان دوم (ارشد و دکتری) - کلاس های آمادگی زبان عمومی کنکور دکتری و ارشد - کلاس های تقویتی دبیرستان و کنکور (دهم، یازدهم، دوازدهم) آموزش اصولی زبان انگلیسی بر پایه جدید ترین متد های علمی - ترجمه مقالات از انگلیسی به فارسی و بالعکس - آیلتس بگیرید، مهاجرت کنید. مشاوره مهاجرت تحصیلی - تدریس حضوری در غرب تهران - تدریس تافل - تدریس خصوصی رایتینگ تسک 1 (writing task 1) تدریس خصوصی رایتینگ تسک 2 (writing task 2) - speaking (part 1, part 2, part 3) - IELTS Listening - IELTS Reading


مشاهده پروفایل و شماره تماس امید فاضلی



6- مدرس فوق العاده زبان انگلیسی سپیده الوانی



آموزش موفق مکالمه به دانشجویان و مهاجرین ایرانی در امارات، ترکیه، کانادا و استرالیا و آمریکا بصورت آنلاین در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی - برگزاری دوره های تک مهارتی برای زبان آموزانی که موفق به کسب نمره مناسب در یک skill خاص نشدند - تعیین سطح کتبی و شفاهی - تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ - دوره های آمادگی مصاحبه کاری (job interview) و مصاحبه ی سفارت ( embassy interview) و visa interview - نوشتن مقالات و پروپوزال رشته های ارشد و دکتری مدیریت به زبان انگلیسی - تدریس دوره های زیست شناسی (biology , ) ریاضیات (math ) و شیمی ( chemistry) به زبان انگلیسی برای آمادگی در آزمون های ورودی دانشگاه های بین المللی - دوره ها ی آمادگیGRE , GMAT


مشاهده پروفایل و شماره تماس سپیده الوانی



حتما مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران



7- استاد بی نظیر زبان خانم سولماز حنیفی



آموزش زبان انگلیسی - آیلتس و تقویتی - مکالمه جهت مهاجرت - تدریس تخصصی آیلتس آکادمیک و جنرال - حضوری و آنلاین - خصوصی و نیمه خصوصیSpeaking Listening writing reading - دارای مدرک تحصیلی Tesol و Training IELTS از دانشگاه شهید بهشتی تهران تحت لیسانس کمبریج انگلستان - آموزش به صورت حضوری در مکان مخصوص آموزشی می باشد که نزدیک ایستگاه مترو و بی آر تی می باشد. آموزش آنلاین بوسیله نرم افزار گوگل میت وبه صورت تصویری می باشد. منابع آموزشی بسته به سطح زبان آموز در جلسه اول معرفی می گردد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس سولماز حنیفی



8- معلم خوب و با سواد زبان سروش مومنی



مدرس و کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی - کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی - دانشگاه تهران - از رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی - سابقه‌ی همکاری با موسسه‌ی کیش در امور تدریس و کارشناسی و دارنده‌ی مدرک TTC - آموزش هدفمند و برنامه‌ریزی شده در قالب کلاس‌های یک ساعته با بازدهی بالا - به کارگیری پلتفرم و ابزارهای به روز و کاربردی با هدف ایجاد فضای آموزشی استاندارد - آموزش تمام مهارت‌های Listening, Reading, Speaking و Writing به صورت Integrated Skills از مبتدی تا پیشرفته (تمام سطوح) استفاده از تکنیک‌های متفاوت تدریس متناسب با سبک یادگیری زبان آموز - ثبت و آنالیز روند یادگیری زبان‌‌آموز و ارائه‌ی Feedback - برگزاری دوره‌های بحث آزاد (Free Discussion) - آموزش لهجه‌ ی امریکایی


مشاهده پروفایل و شماره تماس سروش مومنی



9- استاد با تجربه زبان علی محزون



معمولاً در این جایگاه همه از خود تعریف می‌کنند اما به نظر من به عمل کار برآید. تحصیلات من در رشته تدریس زبان انگلیسی بوده و جزو معدود افرادی هستم که این رشته را در انگلستان تحصیل کرده است. اکنون 35 سال است که در ایران تدریس می‌کنم و افتخارم این است که بیش از هزار و پانصد نفر را به این زبان مسلط کرده‌ام، افرادی که اکنون در مدیریت و تجارت بین‌المللی در کشورهای دیگر از آن بهره می‌برند. من با تخصص و سابقه موفقی که در این زمینه دارم با عقد قرارداد و با داوری متقاضی، با یک سرعت متوسط در یک دوره یکصد ساعته به متقاضی آموزش می‌دهم تا جائی که بتواند در هر موردی که می‌خواهد از آن استفاده کند، به راحتی راجع به هر موضوعی صحبت کند، حرف‌های طرف مقابل را بفهمد، بخواند و بنویسد. در مجموع تعهد می‌کنم که او را به هر هدفی که برای آموختن زبان انگلیسی دارد برسانم. در مورد تدریس زبان معمولاً چنین تعهدی ارائه نمی‌شود اما من برای آرامش و هدفمندی متقاضی، این تعهد را در ابتدا و پس از ارزیابی اولیه وی می‌پذیرم. در طول کار متقاضی آموزش می‌بیند که چگونه بدون غلط و بدون ترجمه ذهنی صحبت کند و حرف‌های طرف مقابل خود را سریع بفهمد، با لهجه زیبا و سریع پاسخ دهد، هر کتابی را بخواند و درک کند و با نوشتاری فصیح، تأثیرگذار باشد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس علی محزون



مطالعه کنید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل



10- معلم متعهد و با اخلاق خانم الهه بوجاری



سلام دوست عزیز اگر مایلید زبان انگلیسی را مطابق استاندارد‌های جهانی، اصولی و زیر نظر متخصص آموزش زبان انگلیسی بیاموزید، بی درنگ با من تماس بگیرید. - آموزش حرفه‌ای زبان انگلیسی برای کودکان،نوجوانان و بزرگسالان از سطوح مبتدی تا پیشرفته با به کار گیری به روزترین متودهای تدریس زبان انگلیسی - مدرس مجرب و کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی با بیش از 11 سال سابقه ی تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های علمی سراسر کشور - مدرس دانشگاه آزاد تهران شمال - دارای مدرک تی تی سی TTC - برگزاری کلاس های حضوری در شهر تهران - برگزار کننده کلاس های غیر حضوری و آنلاین از سرتاسر ایران و جهان با بازدهی بالا و کیفیت تضمینی - تدریس مهارت‌های اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ writing، گرامر، وکب و ... با استفاده از بهترین کتب و جزوات به روز - برگزار کننده کلاس‌های تقویتی کنکور، مدرسه و دانشگاه - برگزاری جلسات free discussion -  به کار گیری فیلم، مو سیقی، داستان و.... در طی دوره آموزشی - آموزش انگلیسی عامیانه، اصطلاحات کاربردی و ضروری - آموزش لهجه آمریکایی و هالیوودی - در صورت عدم پاسخگویی یا در دسترس نبودن، در واتس اپ پیام دهید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس الهه بوجاری


چگونگی استفاده بهینه از کلاس های خصوصی زبان انگلیسی و گرفتن بهترین نتیجه


برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه ممکن را بگیرید در کنار تلاش برای انتخاب یکی از بهترین معلم های خصوصی سعی کنید خودتان هم عملکرد درستی داشته باشید. در مرحله اول با یک معلم عالی کلاس داشته باشید و فقط در جستجوی معلم زبان ارزان نباشید. در ادامه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را جدی بگیرید و در فاصله زمانی بین کلاس ها درس بخوانید و مرور کنید. به هر میزان در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان بیشتر زبان انگلیسی را بخوانید و مرور کنید بازدهی خود کلاس ها هم بیشتر خواهد شد و در نهایت نتیجه بهتری هم می گیرید. بنابراین بسیار مهم است که خودتان هم برای یادگیری زبان انگلیسی وقت بگذارید و مرور کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید آیلتس



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image