ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاسهای تدریس خصوصی و زمان مناسب برگزاری کلاس

کلاسهای تدریس خصوصی و زمان مناسب برگزاری کلاس

کلاسهای تدریس خصوصی و زمان مناسب برگزاری کلاس

در این بخش در رابطه با زمان مناسب برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. مانند هر کار دیگری شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی هم زمان مناسب خودش را دارد.


معلم خصوصی شما می تواند به شما در هر زمینه ای (تعداد جلسات تدریس خصوصی، زمان مناسب برگزاری کلاس ها، منابع تکمیلی برای مطالعه و ....) مشورت بدهد. در صورتیکه به موقع و به درستی از این کلاسها استفاده شود برای یادگیری بهتر دروس و برای موفقیت در تحصیل می تواند کاملا موثر و مفید باشد. در ادامه در رابطه با زمان مناسب برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی توضیحات کاملتری ارائه می شود.


توضیحات کلی در رابطه با زمان مناسب تدریس خصوصی


در حقیقت اینکه چه زمانی برای شرکت در کلاسهای خصوصی مناسب است به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. نمی توان یک نسخه کلی پیچید و زمان مشخصی را پیشنهاد داد. به عنوان مثال در صورتیکه دانش اموز یا دانشجویی در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارد و ترمهای قبل چندین بار در درس ریاضی افتاده است، باید سعی کند هر چه زودتر شرکت در کلاسهای خصوصی را شروع نماید (کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های ریاضی).


برای چنین شخصی بهتر است از همان اوایل ترم کلاسها شروع شود تا هم چند جلسه برای رفع اشکالات پایه ای برگزار شود و هم خود شاگرد در بین جلسات تدریس خصوصی زمان کافی برای حل تمرین و مسئله و مرور درس داشته باشد. به هر حال در حالتیکه تعداد جلسات بالایی لازم است و اشکالات زیادی وجود دارد باید هر چه سریعتر شرکت در این کلاسها را شروع کرد.


برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس بر روی این لینک کلیک نمائید: مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی




حالت های دیگر برای زمان شروع کلاس تدریس خصوصی


حالتهای دیگری هم وجود دارد که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد. در حالتیکه دانش آموز در چند فصل از کتاب اشکال دارد و مطالب را تا حدودی بلد است می تواند از ایام امتحانات میان ترم برای شروع برگزاری کلاسها اقدام نماید. در این حالت ممکن است 6 یا 7 جلسه کلاس لازم باشد و در نتیجه بهتر است به ایام امتحانات موکول نشود.



به صورت کلی هر چه زودتر کلاسهای خصوصی شروع شود بهتر است. در هر حالت، وقتی کلاسهای تدریس خصوصی زودتر شروع می شود احتمال نتیجه گرفتن شما و گرفتن نمرات بهتر افزایش می یابد و در کنار آن می توانید با مدرسین مجرب که هنوز وقت آنها پر نشده است کلاسها را هماهنگ کنید. در این حالت حتی کلاسهای خصوصی را با قیمت مناسبتری هم می توانید هماهنگ کنید.


اگر حجم زیادی از مطالب را برای خواندن دارید موکول کردن کلاسها به ایام امتحانات اصلا ایده خوبی نیست و ریسک قبول نشدن شما را افزایش می دهد. زمان برگزاری کلاسها را باید به گونه ای در نظر بگیرید که خیلی تحت فشار قرار نگیرید و در ضمن در فاصله زمانی بین کلاسها زمان کافی برای مرور درس و حل تمرین و مسئله داشته باشید. با توجه به شرایطی که دارید و مقداری از درس که برای مطالعه باقی مانده است و با توجه به مقدار مطالعه خودتان در طول ترم می توانید بهترین زمان را برای شروع کلاس خصوصی تشخیص دهید اما باز هم تاکید می شود که هر چه زودتر شروع کنید بهتر است.


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با زمان مناسب داشتن معلم خصوصی


در نهایت در حالتی که خودتان درس را خوانده اید و تا حد خوبی آن را بلد هستید می توانید در ایام امتحانات و یا فرجه ها کلاسهای خصوصی را برگزار نمائید. در این حالت برای رفع اشکال و یا حل نمونه سوالات امتحانی و جمع بندی درس می توانید یک مدرس خصوصی خوب را در کنار خودتان داشته باشید.


اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی ارزان استفاده کنید و در ضمن نتیجه گرفتن شما تا حد بسیار زیادی تضمین شده باشد بهتر است زودتر شرکت در کلاسهای خصوصی را شروع نمائید و در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی از این کلاسها استفاده کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 535 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image