ارتباط مستقیم با 30664 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 10 توصیه مفید و کاربردی برای داشتن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی

10 توصیه مفید و کاربردی برای داشتن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی

10 توصیه مفید و کاربردی برای داشتن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب یک مدرس و استاد زبان انگلیسی عالی و فوق العاده توضیح داده شده و 10 توصیه برای داشتن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی ارائه می گردد. در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید تدریس خصوصی زبان قابل مشاهده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی


1- خیلی در جستجوی معلم زبان ارزان نباشید


به جای اینکه تلاش کنید ارزان ترین کلاس زبان انگلیسی را داشته باید سعی کنید با یکی از بهترین معلم های زبان کلاس داشته باشید. اساتید برتر ممکن است برای هر جلسه تدریس نرخ بیشتری را دریافت کنند اما هر جلسه کلاس ایشان به اندازه چند جلسه کلاس اساتید معمولی بازدهی دارد و در نهایت چون در تعداد جلسات کمتر درس را تمام می کنید به نفع شما خواهد بود.


2- رزومه و سوابق تدریس اساتید را با دقت بررسی کنید


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی ارائه شده است. اگر می خواهید با یکی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی کلاس داشته باشید حوصله به خرج دهید و لیست اساتید، رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان را با دقت بررسی نمائید. به نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس مدرسین زبان دقت کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.


3- فیلم نمونه تدریس مدرسین زبان را ببینید


بسیاری از اساتید برتر و برجسته زبان انگلیسی که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند فیلم نمونه تدریس هم ثبت نموده اند. بر روی لینک فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی کلیک کنید تا این ویدئوها را مشاهده نمائید. فیلم نمونه تدریس برای انتخاب یک استاد عالی بسیار کمک کننده است. شاید یک فیلم تدریس زبان 2 دقیقه ای بیشتر از 10 صفحه نوشته به شما در رسیدن به شناخت از اساتید زبان کمک نماید.


مطالعه مقاله ویژگی های بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کرج هم مفید است.


4- برای موفقیت در آیلتس و تافل کارنامه شاگردهای قبلی را ببینید


در همین سایت ایران مدرس اساتید زبان بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و تافل فعال هستند. اگر می خواهید در یکی از این آزمون ها شرکت کنید و در جستجوی یک مدرس فوق العاده هستید باید دقت زیادی در انتخاب استاد داشته باشید. تعدادی از مدرسین برجسته حتی کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را ارائه نموده اند و این می تواند به شما در انتخاب استاد خوب و عالی کمک زیادی بکند.


5- با اساتید پیشنهادی ایران مدرس کلاس داشته باشید


در همین سایت ایران مدرس بر اساس رزومه و سوابق تدریس ارائه شده توسط خود اساتید در قالب مقالاتی سعی کرده ایم بهترین مدرسین زبان را معرفی نمائیم. برای انتخاب و معرفی این اساتید برتر معیارهای مختلفی از جمله رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد، سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و ... را در نظر گرفته ایم. برای آشنایی با تعدادی از بهترین مدرسین زبان مقالات زیر را بخوانید.


بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


اسامی دبیران زبان انگلیسی تهران - 10 معلم و دبیر برتر زبان تهران


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


6- به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد دقت کنید


برای تمامی اساتید در این وب سایت می توانید دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان را مشاهده کنید. بسیار خوب است که با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده است. مدرسینی که در دانشگاه خوب درس خوانده اند واضح است که سطح سواد و توانایی بالایی دارند که توانسته اند در دانشگاه معتبر پذیرفته شوند. در ضمن، تحصیل در دانشگاه معتبر باعث می شود سطح سواد این اساتید بالاتر هم برود.


حتما بخوانید: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


7- برای موفقیت در آیلتس با استاد دارای مدرک آیلتس کلاس داشته باشید


فرض کنید می خواهید به قله کوهی صعود کنید. اگر راهنمای شما شخصی باشد که قبلا خودش با موفقیت به آن کوه صعود کرده باشد مطمئنا بیشتر می توانید به ایشان اعتماد نمائید. برای موفقیت در آزمون آیلتس هم اگر استاد شما خودش در آزمون آیلتس نمره بالا مثلا نمره 8 گرفته باشد خیالتان راحت است که توصیه ها و کلاس های ایشان شما را هم به نتیجه عالی می رساند. بنابراین برای موفقیت در آیلتس و تافل با استادی کلاس داشته باشید که خودش مدرک را دارد و نمره بالا گرفته است.


8- برای موفقیت در زبان کنکور با استاد دارای تجربه مرتبط کلاس داشته باشید


زبان کنکور کمی با مکالمه زبان و .. متفاوت است. ممکن است یک مدرس زبان برای تدریس مکالمه یکی از بهترین مدرسین مکالمه زبان تهران و کل ایران باشد اما در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور تجربه زیادی نداشته باشد. در همین سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که حتی در زمینه زبان کنکور کتاب تالیفی دارند و یا شاگردهای قبلی ایشان در کنکور زبان رتبه و درصد خوبی را کسب نموده اند. بهتر است برای موفقیت در زبان کنکور با چنین اساتیدی کلاس داشته باشید. مطالعه کنید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


9- داشتن مدرک TTC و تسول و ... را مد نظر داشته باشید


همانطور که گفته شد، برای تمامی اساتید در همین سایت اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است. مدرسین مجرب علاوه بر مدرک دانشگاهی خودشان مدارک دیگری مانند آیلتس، تافل، TTC، تسول و ... دارند. مدرک TTC به اساتیدی داده می شود که در دوره های تربیت معلم زبان انگلیسی شرکت کرده باشند و این اساتید روش های تدریس موثر را به خوبی آموزش دیده اند. البته مدرک TTC یا سایر مدارک به تنهایی نباید در نظر گرفته شود و داشتن سابقه بالا، تحصیل در دانشگاه خوب، شاگردهای موفق قبلی و ... هم باید لحاظ گردد.


پیشنهاد می شود بخوانید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


10- این روش خوب را برای انتخاب استاد عالی با قیمت مناسب در نظر بگیرید


در پایان روش خوبی را برای انتخاب یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی پیشنهاد می نمائیم. لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید و با توجه به معیارهایی که در نظر دارید بدون توجه به قیمت درخواستی هر استاد، 6 مدرس خوب و فوق العاده را انتخاب کنید. در مرحله بعد از بین این 6 استاد که همه آنها مورد تایید خودتان هستند با استادی که قیمت مناسب تری پیشنهاد داده است کلاس را هماهنگ نمائید. برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر مدرس در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 285 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image