ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی زبان انگلیسی راهکاری عالی برای آموزش سریع زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی راهکاری عالی برای آموزش سریع زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی راهکاری عالی برای آموزش سریع زبان

اگر می خواهید زبان انگلیسی را سریع و در زمان کمی آموزش ببینید .... اگر قصد دارید در امتحان زبان و یا کنکور زبان شرکت کنید و یا آزمونهایی مانند آیلتس و تافل در پیش رو دارید .... ادامه این مطلب را بخوانید.


موارد استفاده کلاس های خصوصی زبان انگلیسی


چنانچه برای اهداف تجاری و یا مهاجرتی یادگیری سریع مکالمه زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری را لازم دارید ... اگر می خواهید گرامر و قواعد زبان، درک مطلب، لغات جدید و نحوه استفاده از آنها در متن و جمله و .... را در کوتاهترین زمان آموزش ببینید و به هر دلیلی سرعت در آموزش برایتان مهم است .... در هر صورت، شرکت در کلاسهای خصوصی تدریس زبان انگلیسی می تواند کاملا مفید و موثر باشد.


مطالعه کنید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی راهکاری عالی برای آموزش بهتر و سریعتر زبان


برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی راهکارها و روشهای مختلفی وجود دارد. می توانید خودتان در منزل به صورت مستقل کتابهای آموزشی و فیلم آموزشی تهیه کنید و با استفاده از ان سعی کنید زبان را خوب یاد بگیرید. می توانید فیلم ببینید و موسیقی گوش دهید تا زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید. شرکت در کلاسهای آموزش زبان که در آموزشگاهها برگزار می شود هم راهکار دیگری است. اگر هنوز دانش اموز یا دانشجو هستید با شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم می توانید زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیرید.


تدریس خصوصی بهترین راهکار برای آموزش سریع زبان انگلیسی


ولی به هر حال اگر یادگیری سریع و در زمان کم زبان برایتان مهم است و زمان کمی برای مطالعه و یادگیری دارید به جای این مواردی که گفته شد و یا در کنار انها می توانید از کلاسها تدریس خصوصی استفاده نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی شاید بهترین گزینه برای آموزش زبان در زمان کم باشد. برای مشاهده لیست مدرسین، دبیران و اساتید خانم و آقا که در تهران، کرج و کل ایران در زمینه آموزش زبان فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


با کلیک بر روی عبارت ذکر شده لیست کامل مدرسین زبان را می توانید مشاهده کنید. مدرسین در جزئیات آگهی خودشان در رابطه با دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی خودشان، سوابق کاری ای که دارند و مدارس و دانشگاههایی که قبلا تدریس کرده اند، قیمتی که برای کلاسهای خصوصی زبان در نظر دارند، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسها و .... توضیحات کامل ارائه نموده اند و می توانید با آگاهی کامل مدرس و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. ایران مدرس (همین سایت) بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را در این سایت می توانید مشاهده کنید.



حتما بخوانید: چگونه زبان انگلیسی را در مدت زمان کمتری بیاموزیم؟


آموزش زبان در زمان کم


چرا کلاسهای خصوصی زبان به نسبت سایر روشها برای آموزش سریع و در زمان کم مفید است؟


در کلاسهای خصوصی معمولا مدرس زبان و یک نفر شاگرد حضور دارد (البته در کلاسهای نیمه خصوصی ممکن است دو یا سه نفر شاگرد حضور داشته باشند). در این کلاسها شاگرد می تواند با خیال راحت و بدون ترس از این که وقت کلاس گرفته شود و یا سوال ایشان به خاطر ابتدایی بودن مورد تمسخر دیگران قرار گیرد تمام اشکالات خودش را بپرسد. در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه و یا کلاسهایی که در آموزشگاهها برگزار می شود نه می توان هر سوالی را پرسید و نه وقت کافی برای پرسیدن تمام سوالها وجود دارد. در نتیجه، بعضی از سوالها برای شاگردها باقی می ماند و می تواند مشکل ساز شود.


نکته دیگر اینکه در کلاسهای خصوصی وقت دانش آموز، دانشجو یا زبان آموز بابت مطالبیکه از قبل بلد است تلف نمی شود. سطح کلاس خصوصی کاملا قابل تنظیم است و فقط مطالبی ارائه می شود و مواردی گفته می شود که برای فرد حاضر در کلاس مفید باشد. در کلاسهای گروهی ممکن است افرادی که در کلاس حاضر هستند سوالاتی بپرسند که برای همه مفیدنباشد و باعث تلف شدن وقت بعضی از افراد بشود. خلاصه اینکه در کلاسهای خصوصی زبان کل زمان کلاس در اختیار شاگرد است و دقیقا مطالبی در این کلاسها مطرح می شود که مد نظر ایشان است و برای هدفی که در نظر دارد مفید می باشد.


حتما مطالعه نمائید: توصیه های بسیار کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


توضیحات بیشتر در رابطه با آموزش و یادگیری خیلی سریع زبان


بنابراین آموزش و یادگیری خیلی سریع می تواند اتفاق بیافتد. فرض کنید در یک کلاس گروهی زبان 15 نفر حضور داشته باشند. در بهترین حالت یک پانزدهم زمان کلاس برای مکالمه، سوال پرسیدن و رفع اشکال به شما می رسد.  در کلاس تدریس خصوصی کل زمان در اختیار شما است. بنابراین بازدهی کلاس های خصوصی بسیار بالاتر می باشد.
شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی مزایای دیگری هم دارد (مشاهده کنید: لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی).


سطح این کلاسها کاملا قابل تنظیم است. اگر زبان انگلیسی را اصلا بلد نیستید می توانید از معلم خصوصی خودتان بخواهید از مباحث پایه ای تر شروع کند. می توانید ابتدایی ترین سوالات را بپرسید و هر اشکالی که در گرامر، ساختار جمله، مکالمه، درک مطلب و ... دارید را برطرف نمائید. اگر در سطح متوسط یا خوب هستید باز هم به تناسب شرایط فعلی خودتان می توانید از مدرس خصوصی بخواهید مطالبی را ارائه کند که برای شما مفید باشد.


خلاصه اینکه مانند کلاسهای گروهی نیست که مطالبی به صورت کلی گفته شود و بخشی از آن برای شما مفید باشد و بخشی دیگر را قبلا خوانده باشید. در کلاسهای خصوصی دقیقا مطالبی ارائه می شود که لازم دارید و در زمان شما صرفه جویی خواهد شد. در این کلاسها مدرس و معلمی که قرار است تدریس کند، تعداد جلسات و محل برگزاری آن، منبع مورد استفاده در کلاسها و .... توسط خود شما تعیین می شود و می توانید بیشترین بازدهی را از این کلاسها بگیرید.


مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 25 مدرس زبان خانم برتر در تهران


یادگیری سریع زبان


چگونه از کلاسهای خصوصی زبان بهترین استفاده را داشته باشیم؟


برای اینکه کلاسهای خصوصی زبان بهترین استفاده را برای شما داشته باشد مطالبی که در ادامه ارائه می گردد را در نظر داشته باشید. سعی کنید به تناسب زمانی که دارید و تعداد جلساتی که لازم است این کلاسها را به اندازه کافی زود شروع کنید. هر چه زودتر شروع کنید بهتر است چرا که در زمانهای بین جلسات زمان برای مرور درس خواهید داشت و مطالب بهتر برایتان جا خواهد افتاد. سعی کنید کلاسها را با یک مدرس خوب هماهنگ کنید (مشاهده کنید: لیست مدرسین زبان انگلیسی).


قیمت کلاسهای زبان مهم است و خوب است که با قیمت مناسب این کلاسها برگزار شود ولی به هر حال اینکه مدرسی که انتخاب می کنید سابقه کاری خوبی داشته باشد و مطمئن باشید نتیجه مطلوب را می گیرید مهمتر است. پس تلاش کنید از خدمات تدریس خصوصی مدرسین خوب و با تجربه استفاده کنید هر چند هزینه ها کمی بالاتر باشد. در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی سعی کنید خودتان هم درس را مرور کنید. اگر در حال آموزش گرامر هستید (دانلود رایگان: جزوات عالی برای آموزش گرامر) و در این کلاسها گرامر زبان را آموزش می بینید خودتان تمرینات را در زمانهای بین کلاسها حل کنید.


اکر مکالمه زبان آموزش می بینید در زمانهای بین کلاسها فیلم ببینید و به اخبار انگلیسی گوش دهید. خلاصه اینکه برای افزایش سرعت در یادگیری زبان در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی باید خودتان هم تلاش کنید و مطالب را مرور نمائید. کلاسهای خصوصی زبان را در زمانهایی برگزار کنید که سر حال تر هستید و برای یادگیری آن امادگی بیشتری دارید. بعضی از افراد صبح ها گیرایی بهتری دارند و برخی دیگر در زمانهای صبح کاملاخواب آلود هستند و عصر می توانند بهتر یاد بگیرند. هر زمانی که برای شما مناسب تر است را انتخاب کنید. اگر مواردی که گفته شد را در نظر داشته باشید و کلاسهای زبان را با یک مدرس خوب هماهنگ کنید و خودتان هم تلاش کنید در زمان بسیار کمی می توانید مطالب را آموزش ببینید.


مطالعه این مقاله خوب را هم از دست ندهید: 12 راهکار مفید برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 830 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image