ارتباط مستقیم با 30747 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 روش کاربردی برای کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی آنلاین

10 روش کاربردی برای کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی آنلاین

10 روش کاربردی برای کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی آنلاین

در این مقاله روش های موثری برای پول ساختن بیشتر از تدریس خصوصی ارائه شده است و 10 روش کاربردی برای کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی آنلاین را می توانید مطالعه نمائید. اگر عملکرد خوبی داشته باشید درآمد شما از کار تدریس خصوصی آنلاین می تواند بسیار بالا باشد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟


1- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید: برای پول ساختن زیاد از کار تدریس خصوصی باید شاگردهای زیادی داشته باشید. برای داشتن تعداد بالای شاگرد باید روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در روزنامه و سایت های اینترنتی تبلیغ کنید. با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای خودتان سایت و یا وبلاگی بزنید. در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com عضو شوید و تبلیغ خودتان را درج نمائید.


2- شاگردهای فعلی خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید: فرض کنید الان شما در زمینه تدریس خصوصی ریاضی آنلاین فعالیت دارید و فقط 1 شاگرد هم جذب کرده اید. اگر این شاگرد شما عالی نتیجه بگیرید و مثلا امثال در پایه نهم تحصیل می کند، سال بعد برای ریاضی دهم هم دوباره با شما کلاس را هماهنگ می نماید و شاگرد یا شاگردهای دیگری را هم به شما معرفی می کند و سال بعد 2 شاگرد خواهید داشت. اگر این 2 شاگرد هم خوب نتیجه بگیرند هم خودشان دوباره با شما کلاس هماهنگ می کنند و هم 2 شاگرد دیگر را معرفی می نمایند و به این ترتیب درآمد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.


مطالعه نمائید: 22 توصیه کلیدی و مهم برای داشتن بهترین تدریس خصوصی آنلاین


3- تدریس خصوصی آنلاین را هم مد نظر داشته باشید: در سال های اخیر تدریس خصوصی آنلاین و مجازی با استقبال خوبی مواجه شده است. با شیوع کرونا اکثر کلاس ها به صورت مجازی برگزار می گردد. بنابراین اگر تا به حال فقط در زمینه تدریس خصوصی در منزل فعالیت داشته اید حتما تدریس آنلاین را هم مد نظر قرار دهید. با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی آنلاین بازارکار خودتان را از شهر محل سکونت تان به کل دنیا گسترش می دهید و از هر جای ایران و جهان می توانید شاگرد جذب نمائید. در نتیجه درآمد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.


4- تبلیغ خودتان را در همین سایت ایران مدرس ویژه کنید: همانطور که گفته شد، یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد این است که در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ثبت تبلیغ در حالت عادی هزینه ای ندارد اما می توانید با پرداخت هزینه مناسب تبلیغ خودتان را ویژه کنید و در صفحه اصلی سایت ایران مدرس قرار بگیرید. به عنوان مثال اگر شما در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید و تبلیغ خودتان را ویژه کنید، وقتی افراد از طریق گوگل برای پیدا کردن مدرس زبان وارد ایران مدرس می شوند اول تبلیغ های ویژه را خواهند دید و بعد سراغ سایر مدرسین با تبلیغ عادی خواهند رفت.


مطالعه مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس هم مفید است.



5- اسم تمام دروس تدریسی خودتان را در متن تبلیغ بنویسید: برای کسب درامد بیشتر از تدریس خصوصی و افزایش بازدهی تبلیغ خودتان در همین سایت ایران مدرس یک نکته کلیدی این است که اسم تمام دروس تدریسی خودتان را در همین سایت ذکر کنید. به عنوان مثال اگر شما در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید و فیزیک دانشگاهی را هم تدریس می کنید حتما اسم پایه ها را هم بنویسید. به عنوان مثال بنویسید فیزیک دهم، یازدهم، دوازدهم و .... . در ضمن، برای همان فیزیک عبارت فیزیک هالیدی و فیزیک دانشگاهی را هم ذکر نمائید. به این ترتیب بازدهی تبلیغ شما بیشتر خواهد شد و تماس های بیشتری هم خواهید داشت.


6- قیمت کلاس ها را مناسب انتخاب نمائید: شاید بسیاری از اساتید و مدرسین تدریس خصوصی فکر می کنند اگر قیمت ارزان تری برای کلاس های خصوصی خودشان در نظر بگیرند حتما شاگرد بیشتر و درآمد بالاتری خواهند داشت. لزوما این طور نیست. در بسیاری از موارد قیمت ارزان برای کلاس خصوصی تعبیر به بی سوادی استاد می شود! باید قیمت کلاس های خصوصی را مناسب انتخاب کنید. نه آنقدر قیمت کلاس ها را کم انتخاب کنید که حتی با وجود جذب شاگردهای زیاد درآمد قابل توجهی نداشته باشید و نه آنقدر قیمت کلاس ها را بالا انتخاب کنید که جذب شاگرد سخت شود.


در زمینه قیمت کلاس های تدریس خصوصی مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


7- فیلم نمونه تدریس ثبت کنید و شاگرد بیشتری جذب نمائید: در همین سایت ایران مدرس امکانات متنوعی برای افزایش بازدهی تبلیغ اساتید ارائه شده است. یکی از این امکانات این است که می توانید فیلم نمونه تدریس ثبت نمائید. با درج فیلم نمونه تدریس می توانید بیشتر دیده شوید، شاگردهای بیشتری جذب کنید و در نهایت پول بیشتری از کار تدریس خصوصی بسازید. هر تعداد فیلم نمونه تدریس در این سایت می توانید ثبت کنید و به هر میزان فیلم های بیشتری قرار دهید بازدهی تبلیغ و جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد.


8- کیفیت کلاس های خصوصی خودتان را افزایش دهید: باز هم تاکید می کنیم که اگر شما کار خودتان را خوب انجام دهید و شاگردهای شما نتیجه عالی بگیرند مطمئنا شاگردهای بیشتر و درآمد بالاتر در انتظار شما خواهد بود. سر وقت در کلاس حاضر شوید. کمی بیشتر در کلاس بمانید و به شاگرد خودتان مشاوره بدهید. کتاب های کمک آموزشی خوب به شاگردهای خودتان هدیه بدهید. معمولا شاگردهایی که از کلاس خصوصی استفاده می کنند در برنامه ریزی و نحوه درس خواندن هم مشکل دارند. در این زمینه ها هم شاگردهای خودتان را راهنمایی کنید.


حتما بخوانید: درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


9- اگر ریاضی تدریس می کنید در سایت تدریس ریاضی هم ثبت نام کنید: همانطور که گفته شد، برای کسب درآمد عالی از تدریس خصوصی باید روش های متعددی را برای جذب شاگرد امتحان کنید. در همین سایت ایران مدرس در زمینه تدریس خصوصی شیمی، زبان، فیزیک، زیست و یا هر درس دیگری که فعالیت دارید می توانید تبلیغ خودتان را ثبت کنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید علاوه بر همین سایت ایران مدرس می توانید در سایت www.Tadris-Riazi.com هم آگهی خودتان را درج کنید. سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات برای معلم های خصوصی ریاضی فعالیت دارد.


10- به شاگردهای خودتان بگوئید نظرات مثبت خودشان را ثبت نمایند: در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت نظر برای شاگردهای قبلی اساتید وجود دارد. همانطور که گفته شد، اگر شما عالی تدریس کنید و شاگردهای خودتان را در کلاس های آنلاین یا حضوری به بهترین نتیجه ممکن برسانید، نه تنها شاگردهای شما دوباره برای دروس دیگر با شما تماس می گیرند بلکه شاگردهای دیگری هم به شما معرفی می کنند. نکته بعدی اینکه، می توانید به شاگردهای موفق و راضی خودتان بگوئید برای شما نظر مثبت در همین سایت ثبت نمایند و انجام این کار باعث می شود شاگردهای جدید بیشتری را جذب کنید.


این فیلم را هم ببینید: فیلم آموزشی - نحوه کسب درآمد بالای 10 میلیون تومان از کار و شغل تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 512 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image