ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 10 نکته مهم برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

10 نکته مهم برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

10 نکته مهم برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

در این مقاله به صورت خلاصه 10 نکته مهم برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی توضیح داده شده است و مقالات خوبی در این زمینه معرفی شده است. برای پول ساختن زیاد از تدریس مجازی زبان انگلیسی ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کلیک نمائید.


1- با علاقه تدریس زبان انگلیسی را انتخاب نمائید


اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید در این زمینه فعالیت داشته باشید. وقتی با علاقه کاری را انجام می دهید هم از زندگی خودتان بیشتر لذت می برید و هم اینکه به دلیل احساس خوبی که حین انجام آن کار دارید ایده های بهتر و خلاقانه تری به نظرتان می رسد و در نهایت بیشتر پیشرفت خواهید کرد. وقتی تدریس زبان انگلیسی را با علاقه انجام می دهید شاگردهای شما هم علاقه مند می شوند، درس را بهتر یاد می گیرند و در نهایت با نتیجه گرفتن بهتر آنها شما هم استاد موفق تری خواهید شد. واقعا مهم است که اگر به تدریس زبان انگلیسی علاقه دارید آن را انجام دهید.


2- متوجه تفاوت قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل با تدریس آنلاین باشید


فرض کنید شما تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران را انجام می دهید. در نظر داشته باشید که نرخ کلاس های آنلاین زبان انگلیسی کمتر است و باید هزینه کمتری برای کلاس های مجازی پیشنهاد دهید. به عنوان مثال اگر 1 جلسه تدریس خصوصی حضوری زبان را 300 هزار تومان تعیین قیمت کرده اید کلاس آنلاین را با 200 هزار تومان برگزار کنید. کلاس آنلاین بازدهی بالایی برای اساتید دارد و وقت مدرسین زبان در مسیر و در طول رسیدن به کلاس تلف نمی شود.


حتما بخوانید: درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی


3- بر زبان انگلیسی 100 درصد مسلط شوید



به هر میزان تسلط شما بر زبان انگلیسی بیشتر شود و لهجه ی درست تر و بهتری داشته باشید در نهایت می توانید به درآمدهای بالاتری هم برسید. برای اینکه بتوانید با قیمت بالا کلاس خصوصی داشته باشید باید به صورت مداوم در حال پیشرفت باشید و رزومه بهتری در تبلیغ خودتان ارائه کنید. یادگیری را متوقف نکنید و اگر همین الان بسیار عالی هستید باز هم ادامه دهید. توقفی در کار نیست. اگر بهتر نشوید بدتر خواهید شد. پس تسلط خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید. شما اگر عالی عمل کنید مطمئن باشید بقیه شرایط درست خواهد شد.



4- امکانات تدریس آنلاین را برای خودتان فراهم نمائید


کلاس های حضوری برای اساتید مشکلاتی زیادی در بردارد. به عنوان مثال اگر شما ساکن کرج یا غرب تهران هستید و خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی در غرب تهران را به صورت حضوری ارائه می دهید، اگر شاگردی از شرق تهران و از محدوده پیروزی و تهرانپارس برای برگزاری کلاس با شما تماس بگیرد واقعا برای استاد سخت خواهد بود که خودش را به محل برگزاری کلاس برساند. اما وقتی از کلاس آنلاین استفاده می کنید از هر جای ایران و جهان می توانید شاگرد بگیرید. امکاناتی مانند قلم نوری و اینترنت پرسرعت را داشته باشید تا کلاس های مجازی شما به بهترین شکل برگزار شود.


مطالعه مقاله روشهایی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم مفید است.


5- در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید


اگر معلم زبان خصوصی در منزل هستید و یا می خواهید به صورت مجازی تدریس زبان انگلیسی را انجام دهید راهکار بسیار خوب و عالی ای که برای جذب شاگرد وجود دارد این است که تبلیغ خودتان را در همین سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین سایت تدریس ایران ثبت نمائید. با درج تبلیغ در این وب سایت در تمام جهان دیده خواهید شد و به این ترتیب جذب شاگرد برای شما کار راحتی خواهد بود. ایران مدرس برای عبارت هایی مانند تدریس خصوصی زبان انگلیسی در گوگل بهترین جایگاهها را دارد.


6- شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید


رمز موفقیت مدرسین زبان و سایر دروس این است که شاگردهای خودشان را به موفقیت برسانند. اگر تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی انجام می دهید، زبان کنکور را تدریس می کنید، در زمینه تدریس آیلتس فعالیت دارید و .... در هر صورت هدف اصلی شما باید این باشد که شاگردهای موفقی داشته باشید. شاگردهای موفق شما، شما را به افراد دیگری معرفی می کنند و شاگردهای جدید به این ترتیب جذب خواهید کرد. در نتیجه درآمد شما به صورت تصاعدی افزایش می یابد.


پیشنهاد می شود بخوانید: حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان



7- ثبت فیلم نمونه تدریس خصوصی زبان انگلیسی مفید است


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com بعد از ثبت نام و درج تبلیغات تدریس خصوصی می توانید فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی هم درج نمائید و به این ترتیب احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. فیلم های نمونه تدریس بالای مقالات مرتبط با تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم نمایش داده شده و به این ترتیب بازدید تبلیغ شما را افزایش می دهند. می توانید از کلاس های خصوصی آنلاین زبان که خودتان برگزار کرده اید فیلم بگیرید و در همین سایت به عنوان فیلم نمونه تدریس قرار دهید.


8- تبلیغات تدریس خودتان را موثر بنویسید و آن را ویژه کنید


برای حصول بهترین نتیجه، گرفتن شاگردهای بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی باید تبلیغات خودتان را خوب بنویسید. مدارک و افتخارات خودتان را در متن تبلیغ درج نمائید. نظرات شاگردهای قبلی خودتان را هم بنویسید. به هر میزان متن تبلیغ شما کاملتر باشد شاگرد بیشتری جذب خواهید کرد. نکته دیگر اینکه می توانید تبلیغ خودتان را از حالت رایگان به ویژه تغییر دهید تا در صفحه اصلی همین سایت نمایش داده شده و شاگردهای بیشتری جذب نمائید.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی هم مفید است.


9- جلسه اول تدریس خصوصی زبان آنلاین را عالی برگزار نمائید


به صورت کلی در کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری زبان یا هر درس دیگری جلسه اول از اهمیت بالایی برخوردار است. در جلسه اول باید بهترین تدریس خودتان را ارائه کنید. اولین جلسه تدریس استاد مورد ارزیابی قرار می گیرد و اگر عالی نباشید ممکن است کلاس ها ادامه پیدا نکند. جلسه اول باید اعتمادسازی کنید و با پرسیدن سوالاتی از شاگرد خودتان متوجه شوید چه سبک تدریسی را مد نظر دارد و در همان راستا مطالب را پیش ببرید.


10- به صورت مداوم به فکر پیشرفت باشید


همانطور که قبلا هم گفته شد باید به صورت مداوم روی خودتان کار کنید و پیشرفت مداوم را سرلوحه کار خودتان کنید. روش های جدید تدریس زبان انگلیسی را یاد بگیرید و از تجارب قبلی خودتان استفاده نمائید تا شاگردهای جدیدی که می گیرید را به نتیجه بهتری حتی به نسبت شاگردهای قبلی برسانید. اگر مدرک آیلتس یا تافل ندارید سعی کنید از این مدارک معتبر را داشته باشید تا بتوانید در سطوح بالا و پیشرفته زبان انگلیسی را تدریس نمائید. در تمامی جنبه های سعی کنید همواره توانایی های خودتان را بهتر کنید تا درآمد بیشتری هم کسب نمائید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image