ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی معلم ریاضی خوب در تهران و 7 استاد خصوصی بی نظیر ریاضی آنلاین

معلم ریاضی خوب در تهران و 7 استاد خصوصی بی نظیر ریاضی آنلاین

معلم ریاضی خوب در تهران و 7 استاد خصوصی بی نظیر ریاضی آنلاین

در این مقاله در رابطه با ویژگی های معلم ریاضی خوب در تهران توضیح داده شده و در ادامه 7 استاد و معلم خصوصی فوق العاده و بی نظیر ریاضی که به صورت آنلاین و مجازی یا حضوری در تهران و کل کشور در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارند معرفی خواهند شد.
برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی تهران و کل ایران انلاین و حضوری بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی آنلاین کلیک کنید.
ویژگی ها و خصوصیات معلم ریاضی خوب در تهران
در این بخش ویژگی ها و خصوصیات برترین مدرسین ریاضی ارائه می شود. اساتید خوب و بی نظیر ریاضی تهران و کل ایران ویژگی های زیر را دارند:
- تعهد به کار: اساتید فوق العاده ریاضی به کار خودشان متعهد هستند و تمام تلاش خودشان را برای نتیجه گرفتن شاگردهایی که دارند به کار می بندند. هدف اصلی این اساتید گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی و یا کسب درصد بالا در ریاضی کنکور توسط شاگردهایشان است.
- تمرکز بر روی تدریس ریاضی: اساتید بسیار عالی دروس مختلفی را تدریس نمی کنند. این اساتید معمولا فقط روی آموزش دادن درس ریاضی متمرکز هستند و بنابراین این درس مهم و حیاتی را به بهترین شکل تدریس می نمایند. تمرکز باعث می شود این مدرسین خوب بر ریاضی بسیار مسلط باشند.
- فارغ التحصیل از دانشگاه معتبر: اساتید فوق العاده خودشان هم در ایام تحصیل موفق بوده اند و در کنکور برای درس ریاضی و سایر دروس درصد بالا کسب نموده و در نتیجه در دانشگاه خوب و معتبر قبول شده اند. اساتید فوق العاده در دانشگاههای عالی و تراز اول کشور تحصیل کرده اند.
- دارای مدرک ارشد یا دکتری: اساتید برجسته معمولا مدرک ارشد یا دکتری در رشته ریاضی و یا رشته های خوب فنی مهندسی و ... دارند. وقتی یک معلم تا مقطع ارشد یا دکتری درس خوانده است مسلما درک بهتر و عمیق تری از مطالب دارد و در نتیجه بهتر هم می تواند مفاهیم را منتقل نماید.
مطالعه نمائید: 15 ویزگی معلم و مدرس خوب ریاضی
- تسلط کامل بر درس ریاضی: مدرسین برتر بر درس ریاضی کامل مسلط هستند. هر سوالی در کلاس های خصوصی و یا گروهی از این اساتید پرسیده شود به راحتی توسط استاد پاسخ داده خواهد شد. این مدرسین برای درس ریاضی تمرینات متعددی را حل نموده اند و در نتیجه کامل مسلط هستند.
- قیمت مناسب کلاس خصوصی ریاضی: در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مدرسین ذکر نموده اند که برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس ریاضی چه نرخی را مد نظر دارند. مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل ساعتی و جلسه ای در این زمینه مفید است. اساتید خوب نرخ مناسبی برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند.
- علاقه به تدریس ریاضی: مدرسین برند و معتبر نه تنها بر درس ریاضی مسلط هستند بلکه به این درس علاقه زیادی دارند. وقتی استاد به درس علاقه داشته باشد این علاقه و حس خوب را به شاگردهای خودش هم منتقل می کند و در نتیجه یادگیری به بهترین شکل و با بالاترین بازدهی اتفاق می افتد.
- استفاده مفید از وقت کلاس: اساتید مسئول و متعهد از وقت کلاس استفاده مفید و بهینه ای می کنند. این مدرسین سعی می کنند در عین حال که استراحت های مناسبی را در زمان های مشخص در نظر می گیرند، اما استفاده بسیار مفیدی از کلاس ها کرده و بیشترین حجم مطالب را در کمترین زمان ارائه می دهند.
- شاگردهای قبلی موفق:  در همین سایت ایران مدرس برای اکثر اساتید ریاضی و سایر دروس نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده است. بهتر است با اساتیدی کلاس خصوصی هماهنگ کنید که شاگردهای قبلی ایشان موفق بوده اند و نتیجه عالی گرفته اند. این معیار هم برای انتخاب استاد عالی بسیار مناسب است.
- برگزاری کلاس متنوع و مفید: به دلیل ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، کلاس های اساتید برتر تهران کلاس هایی جذاب، متنوع و مفید است. خود استاد بر درس کاملا مسلط است و به تدریس ریاضی هم علاقه زیادی دارد. مسلما چنین کلاسی برای شاگرد هم بسیار جذاب و فوق العاده و مفید خواهد بود.
مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی ریاضی و 30 معلم برتر ریاضی تهران

7 استاد خصوصی بی نظیر ریاضی تهران و کل ایران آنلاین
در این بخش 7 استاد و مدرس فوق العاده ریاضی که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند و در زمینه تدریس ریاضیات مقاطع مختلف از بهترین اساتید تهران می باشند معرفی شده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی آنلاین و حضوری بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک نمائید.
1- معلم فوق العاده ریاضی امین یارمحمدی

فوق لیسانس مهندسی مکانیک دانشگاه تهران، من امین یارمحمدی مدرس ریاضیات دانشگاهی و مدیر وبسایت «مسیرفردا» بیش از 15 سال (از سال ۸۵) تجربه آموزش به دانشجویانی را دارم که در ریاضیات دانشگاهی مشکل دارند. کافیست در طول ترم و هماهنگ با کلاس دانشگاهتان، از تدریس خصوصی ریاضی استفاده کرده و به کمک آموزش‌ها، مرور مثال‌های حل شده و حل تمارینی که به شما ارائه می‌کنیم، خودتان را تا نفرات برتر کلاس رسانده و نمره خوبی بگیرید. اگر هنوز مردد هستید من به شما پیشنهاد می‌کنم یک جلسه تدریس خصوصی ریاضی بگیرید و اگر ناراضی بودید هیچ هزینه‌ای نپردازید.
مشاهده پروفایل امین یارمحمدی
2- استاد بسیار خوب ریاضی محمدجواد فخری

بیش از 6 سال سابقه تدریس ریاضیات در تمامی مقاطع و پایه‌های تحصیلی مدرسه - بیش از 4 سال سابقه تدریس ریاضیات آزمون‌های بین المللی - 2 سال سابقه دستیاری اساتید و استاد حل تمرین در دانشگاه‌ صنعتی شریف - رتبه برتر کنکور - عضو بنیاد ملی نخبگان - دانش‌آموخته برتر مهندسی برق دوره کارشناسی از دانشگاه صنعتی شریف (با معدل 16.74) و کارشناسی‌ارشد از دانشگاه تهران (با معدل 17.45) - تألیف چهار مقاله علمی-پژوهشی - سابقه تحصیل جهشی - نتایج درخشان و رضایت 100 درصدی دانش‌پذیران از کشورهای مختلف
مشاهده پروفایل محمدجواد فخری
مطالعه کنید: لیست بهترین معلم های ریاضی تهران
3- مدرس مجرب فرهاد مرادی

(دارای مدرک فوق دکترای ریاضی و رتبه اول دکترای ریاضی از دانشگاه خوارزمی تهران) سابقه تدریس در دانشگاه های: خوارزمی تهران - دانشگاه الزهرا (س) - دانشگاه آزاد تهران شمال - کرج - تاکستان و ...، دریس خصوصی ریاضی مهندسی (پیشرفته)، اختلالات، حساب تغییرات، معادله اویلر-لاگرانژ، کنترل بهینه، محاسبات عددی (پیشرفته)، آنالیز عددی (پیشرفته)، جبرخطی عددی، تحقیق در عملیات (پیشرفته)، پژوهش عملیاتی، معادلات دیفرانسیل، معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی، ریاضیات عالی مهندسی، ریاضی کاربردی، ریاضیات عمومی، آمار و احتمالات، ریاضیات گسسته و....
مشاهده پروفایل فرهاد مرادی
4- دبیر باسواد ریاضی هادی بهنام

[دانشجو دکترای ریاضی (استاد دانشگاه و دبیر رسمی ریاضی) با ۱۵ سال تدریس] فارغ التحصیل رشته ریاضی مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه سراسری تبریز با معدل عالی و استعداد درخشان این دانشگاه - دانشجوی دکترای ریاضی با رتبه قبولی زیر ۵۰ در آزمون دکترا - ۱۵ سال سابقه تدریس در مدارس مختلف و دانشگاههای دولتی , پیام نور, آزاد , غیر انتفاعی و فنی حرفه ای - در حال حاضر استاد دانشگاه و استخدام رسمی آموزش و پرورش ( دبیر ریاضی) مسلط در تدریس تمام دروس ریاضی دانشگاهی
مشاهده پروفایل هادی بهنام
حتما بخوانید: 7 توصیه کلیدی برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی خوب
5- استاد متعهد محمد رجبی

فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر - رتبه ۲۸ کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش سیستم های اقتصادی اجتماعی -  رتبه ۳۰ کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری - کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش تحقیق در عملیات دانشگاه تهران - دانشجوی دکترای مهندسی صنایع - ۱۰ سال سابقه ی تدریس خصوصی کلیه دروس ریاضی رشته های ریاضی و تجربی ( دیفرانسیل ، ریاضی تجربی ، هندسه تحلیلی و ... ) مدرس خصوصی ده ها دانش آموز از مدارس برتر تهران (سلام، انرژی اتمی، علامه حلی ، فرزانگان ، علامه طباطبایی ، ربانی و ... )  کسب ده ها رتبه سه رقمی توسط شاگردان اینجانب در کنکور سراسری
مشاهده پروفایل محمد رجبی
6- مدرس عالی مهدی رجبی

مولف 4 کتاب ریاضی، - بیش از 7 سال سابقه تدریس در دانشگاه علم و صنعت ایران برای دروس ریاضی عمومی ۱ و ۲، معادلات دیفرانسیل، آمار و احتمال مهندسی - رکورد دار بیش ترین تعداد شرکت کننده در یک کلاس حل تمرین در دانشگاه علم و صنعت ایران - بالاترین میزان رضایت از کلاس ها براساس نظرسنجی های صورت گرفته در دانشگاه علم و صنعت ایران - برگزار کننده همایش ‌های جمع‌بندی ریاضی عمومی ۱ و ۲ و معادلات در دانشگاه علم و صنعت ایران از سال 93 تا کنون - بیش از ۱۱ سال سابقه ی تدریس خصوصی تمامی درس های ریاضی رشته های ریاضی و تجربی - مدرس خصوصی تعدادی از فرزندان مقامات و مسئولان کشور از جمله فرزند وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت
مشاهده پروفایل مهدی رجبی
مطالعه بهترین مدرسین ریاضی و 10 استاد برتر ریاضی تهران هم مفید است.
7- یکی از بهترین اساتید ریاضی تهران خانم الهام همایونی

 تدریس کلیه دروس ریاضی هفتم هشتم نهم دهم یازدهم دوازدهم ریاضیات پیش دانشگاهی هندسه آمار جبر حسابان حساب دیفرانسیل و ریاضیات و آمار دانشگاه ریاضیات گسسته، سوابق کاری: فارغ التحصیل تیزهوشان رتبه 49 کنکور سراسری دانشجوی برتر - تدریس در دانشگاه تدریس در دبیرستان، رشته تحصیلی: ریاضی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - سابقه کار: ده سال سابقه تدریس خصوصی. تدریس در دانشگاه و دبیرستان فارغ التحصیل نمونه از دانشگاه صنعتی اصفهان
مشاهده پروفایل الهام همایونی
کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ریاضی
منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 894 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image