ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 راهکار برای داشتن معلم خصوصی آنلاین قیمت مناسب در سال 1404 و 1403

10 راهکار برای داشتن معلم خصوصی آنلاین قیمت مناسب در سال 1404 و 1403

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با روش ها و راهکارهایی که با استفاده از آنها می توان معلم تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری با قیمت مناسب و ارزان در سال 1404 و 1403 داشت را توضیح می دهیم. اگر می خواهید بهترین اساتید را با نرخ منصفانه در کنار خودتان داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت معلم خصوصی آنلاین کلیک کنید. مطالعه قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی هم مفید است.


1- کلاس های خصوصی را زودتر شروع کنید


کلاس های خصوصی را آنلاین یا حضور هر چه زودتر شروع کنید از جنبه های مختلف به نفع خود شما است. اولا وقتی زودتر شروع می کنید زمان بیشتری برای مرور درس و حل تمرین و مسئله دارید و در نتیجه، نمره بهتری می گیرید. ثانیا، اساتید اوایل ترم وقت آزاد بیشتری دارند و با نرخ ارزان و مناسبتری کلاس برگزار می کنند.


2- لیست اساتید در ایران مدرس را کامل ببینید


در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زبان انگلیسی، زیست، کنکور، دروس دانشگاهی و .... شماره تماس مستقیم استاد و نرخ کلاس ها ارائه شده است. لیست اساتید را با دقت کامل بررسی نمائید و با معلمی که تجربه بالا و رزومه کاری خوب و در عین حال نرخ مناسبی برای کلاس های خودش دارد جلسات تدریس خصوصی را هماهنگ نمائید.



3- فقط روی ارزان بودن کلاس های خصوصی تمرکز نکنید


پیشنهاد می شود کیفیت تدریس و تجربه کاری استاد برای شما از نرخ کلاس ها مهمتر باشد. مطمئن باشید که وقتی با استاد خصوصی خوب کلاس برگزار می کنید در نهایت هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ هزینه به نفع شما خواهد بود. ممکن است نرخ هر جلسه تدریس اساتید عالی در سال 1403 و 1404 بیشتر باشد ولی در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بالاتر درس را تمام می کنید و بهتر نتیجه می گیرید و در نهایت به نفع شما خواهد بود.



مطالعه کنید: نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان


4- خودتان هم در کنار تدریس خصوصی درس بخوانید


اگر خودتان در فاصله زمانی بین کلاس های تدریس خصوصی خوب درس بخوانید در نهایت تعداد جلسات کمتری لازم شده و هزینه کل شما کاهش می یابد. به عنوان مثال اگر هر جلسه تدریس با نرخ 200 هزار تومان هماهنگ شده باشد و شما با خوب درس خواندن به جای 10 جلسه در 7 جلسه درس را تمام کنید، در کل 600 هزار تومان به نفع شما خواهد بود. پس فقط تدریس خصوصی ارزان قیمت مهم نیست بلکه نحوه عملکرد خودتان هم اهمیت بالایی دارد.


5- از کلاس خصوصی آنلاین استفاده کنید


اخیرا با شیوع کرونا استفاده از کلاس های خصوصی مجازی و آنلاین با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. کلاس های آنلاین و اینترنتی تا حدود 50 درصد به نسبت کلاس های حضوری قیمت کمتری دارد و بسیار به صرفه است. توصیه می شود اگر قیمت کم و کیفیت بالا برای شما مهم است از کلاس های خصوصی مجازی و آنلاین استفاده کنید. برای داشتن تدریس خصوصی با قیمت مناسب از کلاس های مجازی استفاده کنید.



6- برای دروس مهمتر کلاس هماهنگ کنید


لازم نیست برای تمام دروس خودتان معلم خصوصی داشته باشید. فقط برای دروس مهمتر که اشکالات پایه ای دارید کلاس داشته باشید کافی است. دروس دیگر را خودتان بخوانید. مثلا اگر در ریاضی اشکالات زیادی دارید فقط از تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید. برای بقیه دروس، اگر لازم شد، می توانید رفع اشکالی چند جلسه محدود کلاس خصوصی داشته باشید.


حتما بخوانید: نحوه انتخاب معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران


7- از کلاس نیمه خصوصی استفاده نمائید


می توانید با یکی از همکلاسی های خودتان در کلاس خصوصی شرکت کنید و هزینه را بین خودتان تقسیم نمائید. در سال 1403 و 1404 استفاده از این روش برای کمتر کردن هزینه کلاس خصوصی بسیار مفید است. به عنوان مثال استادی که کلاس خصوصی را 150 هزار تومان برگزار می کند کلاس نیمه خصوصی 2 نفره را 180 هزار تومان موافقت می کند و به این ترتیب هر نفر از شما 90 هزار تومان پرداخت می کنید. یعنی هر جلسه 40 درصد ارزان تر خواهد بود.


8- کلاس های حضوری را با مدرسین نزدیک به خودتان برگزار نمائید


اگر قصد دارید از کلاس های حضوری به جای کلاس های خصوصی آنلاین استفاده کنید با اساتیدی کلاس برگزار کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیک تر هستند. این اساتید چون وقت زیادی در مسیر از دست نمی دهند با نرخ مناسب تری کلاس برگزار می کنند.


9- چند درس را با یک استاد هماهنگ کنید


در کلاس های خصوصی وقتی تعداد جلسات افزایش پیدا می کند معمولا اساتید تخفیف در نظر می گیرند. مثلا اگر برای هر دو درس ریاضی و فیزیک به معلم خصوصی نیاز دارید بهتر است هر دو را با یک معلم خوب هماهنگ کنید تا تعداد جلسات بیشتر شده و بتوانید تخفیف بگیرید. به عنوان مثال دیگر اگر در رشته مهندسی مکانیک تحصیل می کنید می توانید برای هر دو درس مقاومت مصالح و استاتیک یک استاد داشته باشید.


مطالعه کمترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین چقدر است؟ هم مفید است.


10- شاگرد معرفی کنید و تخفیف بگیرید


یک راهکار خوب برای تخفیف گرفتن از اساتید تدریس خصوصی آنلاین و حضوری این است که به معلم خودتان شاگرد جدید معرفی کنید و برای کلاس های خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. اگر می خواهید در سال 1403 و 1404 به صورت اقتصادی و به صرفه کلاس خصوصی آنلاین یا حضوری داشته باشید این روش هم جواب می دهد. یک شاگرد معرفی کنید و 20 درصد تخفیف بگیرید. اساتید معمولا موافقت می کنند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 518 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image