ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی در صادقیه و آریاشهر و شماره معلم خصوصی در صادقیه

تدریس خصوصی در صادقیه و آریاشهر و شماره معلم خصوصی در صادقیه

تدریس خصوصی در صادقیه و آریاشهر و شماره معلم خصوصی در صادقیه

در این مقاله در رابطه با خدمات تدریس خصوصی در محله صادقیه و آریاشهر تهران توضیح داده می شود. اگر ساکن غرب تهران و محدوده صادقیه هستید و در جستجوی شماره تماس بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی می باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس (بیش از 20000 استاد تا سال 99) بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین صادقیه و غرب تهران بر روی عبارت های تدریس خصوصی صادقیه و تدریس خصوصی غرب تهران کلیک کنید.

صادقیه محلّه‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب، نام این محله آریاشهر بوده‌است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه ،صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است. بخشی از صادقیه در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد. فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه‌های محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه آیت‌الله کاشانی از غرب و خیابان ستارخان از شرق را به هم پیوند می‌دهد. در جنوب غربی این میدان ایستگاه متروی صادقیه جای گرفته‌است. اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی در محدوده صادقیه فعالیت دارند می توانند به راحتی و با استفاده از مترو به کلاس خودشان برسند. البته اگر قصد دارید کلاس های خصوصی را با قیمت مناسب و حتی ارزان داشته باشید بهتر است با اساتیدی که خود ایشان ساکن صادقیه و یا حداقل محدوده غرب تهران هستند کلاس داشته باشید. به علت ترافیک زیاد در این محدوده بهتر است که برگزاری کلاس ها به زمان های اوج ترافیک موکول نگردد. در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی لینک هایی که در بالا معرفی شد می توانید لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی در محدوده صادقیه را مشاهده نمائید.

پیشنهاد می شود مقاله لیست آموزشگاه های تدریس خصوصی در تهران – شمال تهران و غرب تهران را هم مطالعه نمائید.

دقت کنید که بسیاری از مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس ممکن است در متن تبلیغ خودشان لزوما کلمه صادقیه، آریاشهر و یا عبارت غرب تهران را ذکر نکرده باشند اما در محدوده غرب تهران کار تدریس خصوصی را انجام دهند. بسیاری از مدرسینی که ساکن کرج هستند هم چون رفت و آمد به غرب تهران از طریق مترو برای ایشان راحت است کار تدریس خصوصی را در محدوده صادقیه هم انجام می دهند. بنابراین توصیه می شود لیست کامل مدرسین را در همین سایت مشاهده نمائید و خودتان را محدود به اساتیدی که ذکر کرده اند در صادقیه تدریس را انجام می دهند، نکنید. در ضمن بسیاری از اساتید تدریس خصوصی آنلاین را هم انجام می دهند و حتی اگر ساکن مناطق دیگری از تهران و شهرهای دیگر باشند هم می توانند به صورت اینترنتی به شما درس بدهند. نکته دیگر اینکه شما می توانید با توجه به درسی که قصد دارید برای آن کلاس خصوصی داشته باشید در همین سایت لیست اساتید را جستجو کنید. بعد از ورود به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس در بخشی که برای جستجو در نظر گرفته شده است اسم درس مورد نظر خودتان را جستجو کنید تا لیست اساتید آن درس در محدوده صادقیه و کل تهران به شما نشان داده شود. در این وب سایت رزومه کامل اساتید و شماره تماس ایشان هم نمایش داده شده است و می توانید مستقیما و بدون واسطه با خود مدرسین در ارتباط باشید.

مطالعه کنید:
تدریس خصوصی در تهران و لیست آموزشگاه های تدریس خصوصی در tehran و شمال و غرب تهران

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2932 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image