ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی تدریس خصوصی ریاضی دبستان در تهران با قیمت بسیار مناسب

تدریس خصوصی ریاضی دبستان در تهران با قیمت بسیار مناسب

تدریس خصوصی ریاضی دبستان در تهران با قیمت بسیار مناسب

در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و مجربی حضور دارند که تدریس خصوصی ریاضی دبستان در تهران با قیمت بسیار مناسب به صورت آنلاین و حضوری ارائه می دهند. اگر می خواهید برای فرزند خودتان یک معلم ریاضی خوب داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین ریاضی از دبستان تا دانشگاه بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ابتدایی بر روی عبارت معلم خصوصی ابتدایی کلیک کنید.

همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که می توانید برای یادگیری ریاضی از دبستان تا هر مقطع دیگری روی ایشان حساب کنید. به عنوان مثال استاد خوب ریاضی خانم زینب طاهری یکی از اساتید خوب حاضر در همین سایت ایران مدرس هستند و رتبه اول دکتری ریاضی از دانشگاه خوارزمی تهران را کسب نموده اند. ایشان ریاضی را در تمامی مقاطع با بهترین کیفیت تدریس می کنند. استاد خوب دیگر آقای نادر صفر علی تهرانی هستند که رزومه بسیار قوی در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس دارند. از جمله افتخارات ایشان می توان به ۱- مدرس مدارس دولتی و غیردولتی ۲- مدرس آموزشگاه های به نام تهران ۳- مدرس ریاضی و هندسه آموزشگاه دانش افروز فردا برای تحصیل در ترکیه ۴- مدرس چند رتبه ۲ و ۳ رقمی از سال ۹۰ به بعد ۵- مدرس رتبه ۲ المپیاد کشوری در سال ۸۵ و .... اشاره کرد. برای یادگیری ریاضی در مقطع دبستان یا هر مقطع دیگری هم می توانید روی این معلم خوب و با تجربه حساب نمائید. معلم ریاضی خانم ملیحه قنبری هم از اساتید برجسته دیگر حاضر در همین سایت ایران مدرس هستند که تدریس ریاضی دبستان در تهران با قیمت مناسب انجام می دهند. از افتخارات ایشان هم می توان به فارغ التحصیل مدرسه تیزهوشان و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، 12 سال سابقه تدریس، مقام ممتاز در المپیاد ریاضی، دارای مدرک بین المللی تدریس ریاضیات آسان، طراح سوال ازمون ورودی و ازمون های جامع تیزهوشان مدرسه قیاس و خیلی سبز و .... اشاره نمود.



مطالعه کنید: هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی دبستان در تهران یا هر جای کشور به صورت آنلاین یا حضوری برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بسیار مفید است. خصوصا اینکه در شرایط حال حاضر در کلاس های آنلاین مدرسه ممکن است انتقال مطالب خیلی خوب اتفاق نیفتد. از جمله اساتید و مدرسین خوب ریاضی دیگر در همین سایت www.IranModares.com می توان به استاد ریاضی دبستان خانم مریم فلاح نژاد اشاره کرد. ایشان ریاضی را به صورت خصوصی و آنلاین، به روشی کاملا مفهومی ساده و روان تدریس می کنند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات ابتدایی (پایه پنجم و ششم) و سایر مقاطع فعالیت دارند. اگر در جستجوی معلم خصوصی ریاضی چهارم دبستان و یا اساتید ریاضی پنجم در منزل هستید باز هم در همین سایت اساتید بسیار خوبی را می توانید مشاهده و استاد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. برای تمامی اساتید سوابق تدریس، رزومه کاری، قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شماره تماس مستقیم مدرسین ارائه شده است. بسیاری از مدرسین فیلم نمونه تدریس هم ارائه کرده اند و می توانید نحوه تدریس خصوصی ریاضی هر استاد را ببینید و معلم ریاضی مد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای یادگیری ریاضی اول، دوم یا سوم دبستان هم می توانید مدرسین خوب خانم و آقا را در این سایت مشاهده کنید.

کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های ریاضی در تهران و کل ایران




در حال حاضر تدریس خصوصی مجازی ریاضی یا استقبال خوبی مواجه شده است هر چند که برای دانش آموزان مقطع ابتدایی شاید کلاس های ریاضی در منزل بازدهی بالاتری داشته باشد.

مطالعه کنید:
تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 763 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image