ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین اساتید ادبیات کنکور، لیست 10 معلم برتر ادبیات کنکور ایران

بهترین اساتید ادبیات کنکور، لیست 10 معلم برتر ادبیات کنکور ایران

بهترین اساتید ادبیات کنکور، لیست 10 معلم برتر ادبیات کنکور ایران

در این مقاله بهترین اساتید ادبیات کنکور معرفی می شوند و در رابطه با ویژگی های بهترین معلم های ادبیات کنکور هم توضیحاتی ارائه خواهد شد. اگر می خواهید لیست 10 معلم برتر ادبیات کنکور ایران را ببینید و با برترین اساتید این درس آشنا شوید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل بهترین معلم ها و دبیرهای ادبیات کنکور تهران و کل ایران بر روی عبارت تدریس خصوصی ادبیات فارسی کلیک کنید.


مطالعه هزینه تدریس خصوصی ادبیات و جدیدترین قیمت معلم خصوصی ادبیات فارسی هم مفید است.


بهترین اساتید ادبیات کنکور ایران چه ویژگی هایی دارند؟


در مرحله اول ممکن است این سوال برای شما مطرح باشد که یک معلم و استاد خوب ادبیات کنکور چه ویژگی هایی دارد و چگونه باید یک استاد خوب را برای موفقیت در ادبیات کنکور انتخاب نمود؟ همانطور که در بالا گفته شد با کلیک بر روی لینک ارائه شده می توانید لیست کامل اساتید و مدرسین خصوصی ادبیات ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس را مشاهده نمائید. در این وب سایت برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی ثبت شده است و می توانید با آگاهی کامل استاد و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. به عنوان مثال برای هر استاد رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، رزومه کاری و سوابق تدریس، شماره تماس، قیمت درخواستی معلم ادبیات برای کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی و ... ثبت شده است.


باید سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در کنکور موفق بوده اند و ادبیات را درصد بالایی زده اند. در ضمن، دانشگاه محل تحصیل مدرس ادبیات هم مهم است و با معلمی کلاس داشته باشید که خود ایشان در دانشگاه خوب و رشته تحصیلی خوب درس خوانده اند. اساتیدی که در کار خودشان جدی تر هستند، نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس هم ثبت نموده اند و با مشاهده این موارد هم می توانید از انتخاب استاد و معلم خودتان مطمئن شوید. اگر می خواهید با شرکت کردن در کلاس های خصوصی در ادبیات کنکور موفق باشید باید با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان درصد بالایی را برای این درس کسب کرده باشند.


مطالعه دانلود تست های کنکور ادبیات فارسی چهارم دبیرستان (پیش دانشگاهی) همراه با کلید پاسخ هم مفید است.


لیست 10 معلم برتر ادبیات کنکور ایران


در ادامه لیست 10 معلم و استاد برتر ادبیات کنکور ایران معرفی خواهد شد. توجه: برای مشاهده مشخصات کاملتر و سوابق تدریس هر کدام از اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند، در بالای همین صفحه بر روی تدریس خصوصی کلیک کنید و در ادامه در بخش جستجو اسم معلم مورد نظر خودتان را وارد نمائید.


1- یکی از برترین و بهترین اساتید ادبیات کنکور مصطفی اسلامی



رتبه 2 و 6 کنکور کارشناسی ارشد - رتبه برتر المپیاد ادبی دانشجویی کشور سال ۱۳۹۳ - رتبه برتر کنکور دکتری سال ۱۳۹۵ - فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دانشگاه تهران - دانشجوی دکتری تخصصی PhD ادبیات فارسی دانشگاه تهران - تدریس ادبیات کنکور (آرایه، دستور زبان، قرابت معنایی، لغت و املا) با بهترین و سریع ترین روش های تست زنی و رساندن داوطلب به درصدهای بسیار بالا در مدتی کوتاه. آنلاین یا حضوری. تدریس خصوصی کنکور ادبیات با دانش آموزان مدارس مطرح مانند فرزانگان 1، حلی، طباطبایی، سلام، انرژی اتمی، نیکان و رساندن این دانش آموزان به درصد بالای 80 در کنکور سالهای گذشته.


کلیک کنید: مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم مصطفی اسلامی


مطالعه مقاله دانلود رایگان تست کنکور ادبیات فارسی - سری اول هم مفید است.


2- یکی از بهترین معلم های ادبیات کنکور خانم راشین مبشری



[100 درصد بهترین کیفیت تدریس را برای موفقیت شما تضمین می کنم] ۱۵سال سابقه تدریس در رشته ی زبان و ادبیات فارسی و زبان عربی در مقاطع کنکور، دبیرستان و دبستان به صورت خصوصی با بالاترین حد رضایت دانش آموزان - ۱۵سال سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های معتبر قلم چی.گاج.  1- دکتری زبان و ادبیات فارسی با درجه ی عالی 2- عضو برگزیده نهاد دانش بنیان حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور(معاونت علمی-فناوری نهاد ریاست جمهوری) 3- عضو سرای اهل قلم و صندوق اعتباری هنر  - پژوهشگر فرهنگستان زبان ایران (فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی)


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم راشین مبشری


3- استاد برتر ادبیات ذکریا رضایی



دبیر رسمی کارشناس ارشد آموزش و پرورش با ۲۵ سال سابقه، قابل توجه داوطلبان امتحانات نهایی و داخلی ، آزمون های پایش، تیزهوشان، سمپاد (استعدادهای درخشان): قبل از شروع با طراح رسمی و باسابقه اموزش و پرورش مشورت کنید / استاد رضایی دبیررسمی کارشناس ارشد اموزش و پرورش / دبیر برگزیده دبیرستان های نامی تهران /مرجع بودجه بندی ،بارم وشبیه سازی سوالات امتحانات نهایی و داخلی ادبیات تخصصی وعمومی.عربی تخصصی و عمومی -فنون ادبی(آرایه ها و عروض و قافیه)/ ..... !! مسلط به دستور زبان فارسی - عربی و English/تدریس تطبیقی همراه با مقایسه دستور فارسی با قواعد عربی به منظور پل ارتباطی و استفاده بهینه از پیش دانسته های زبانی/ تدریس قلمروهای زبانی، فکری و ادبی / قرابت، آرایه، علوم و فنون و عروض و قافیه. ویژه: پایه، دبیرستان، کنکور و دانشگاه تا دکتری /حضوری و آنلاین/ مولف کتب انتشارات بنام کشور: قلمچی - همگامان و...../تدریس انلاین کلیله و دمنه ،مرزبان نامه ،قابوسنامه واشنایی با اندیشه ها وابیات حافظ ،سعدی،مولوی ،فردوسی وسایر مشاهیر ادب .دوستدار حافظ و ارادتمند مشاهیر و اساطیر گرانسنگ ادب و هنر.


مشاهده پروفایل و شماره تماس ذکریا رضایی


عبارت های کلیدی: بهترین مدرسین ادبیات تهران و کل ایران، ارزان و تضمینی با نرخ مناسب، ادبیات کنکور و متوسطه اول و دوم، توسط رتبه های برتر و رتبه پنج کنکور کارشناسی ارشد و مدال نقرۀ المپیاد دانشجویی کشوری - رفع اشکال و کلاس های تقویتی برای تمامی مقاطع و تدریس تضمینی ادبیات فارسی کنکور سراسری دفترچه عمومی و اختصاصی مسلط به روشهای تست زنی قرابت معنایی و آرایه های ادبی توسط رتبه پنج کنکور کارشناسی ارشد و دارنده مدال نقره المپیاد دانشجویی کشوری رشته زبان و ادبیات فارسی و عضو رسمی بنیاد ملی نخبگان پس از گذشت چند جلسه افزایش سطح خود را مشاهده خواهید کرد.


4- محمد شهبازی



به منظور تسهیل در آزمون کنکور سراسری در ادبیات فارسی در 10جلسه کلاس خصوصی می تونیم درصد ادبیات شما را به بالای 70 درصد برسونیم. دانش آموزای رشته انسانی هم می تونن در درس علوم و فنون بدون صرف وقت برای تقطیع هجایی با دیدن گزینه ها،گزینه صحیح را انتخاب کنند.  تضمینی برای آموزش - ادبیات تمام مقاطع و رشته ها - علوم و فنون ادبی تمام مقاطع رشته علوم انسانی


مشاهده کنید: فیلم آموزشی رفع اشکال زبان و ادبیات فارسی کنکور


5- دبیر و معلم کنکوری ادبیات روح الله پورحیدری


دکترای زبان و ادبیات فارسی با معدل ۱۸/۱۱ از دانشگاه کاشان و با کسب درجه عالی در دفاع از رساله و نمره ۱۹/۸۶ آن - دانش آموخته برتر دانشگاه خوارزمی - تدریس دروس ادبیات فارسی از ابتدایی تا کنکور با رویکرد تحلیلی و تسلط به متن و پیدا کردن پاسخ سوالات چهارگزینه ای در کمترین زمان ممکن و با بیشترین دقت.


6- مجید درویش



تدریس ادبیات دبیرستان توسط مدرس و استاد دانشگاه دارای 26 سال سابقه تدریس - بنده مدرس دانشگاه دبیر مرکز تیز هوشان و دبیرستان شاهدمی باشم برای کنکورهم بهترین ایده ها رو دارم


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های ادبیات فارسی


7- استاد مجرب و خوب ادبیات کنکور نصرت اله خاکیان


استاد راهنمای آقای نصرت الله خاکیان در مقطع کارشناسی ارشد، جناب آقای دکتر محمود فضیلت، دانشیار محترم دانشگاه تهران و استاد مشاور ایشان در این دوره، جناب آقای دکتر علی محمّد پشتدار، دانشیار محترم دانشگاه پیام نور مرکز تهران بوده است. آقای خاکیان در مقطع لیسانس پروژه ای تحت عنوان« شرح حال شیخ ابوسعید ابوالخیر » به راهنمایی جناب آقای دکتر کامل احمد نژاد، استاد محترم و باز نشسته ی دانشگاه شهید بهشتی تهران نگارش کرد که نمره ی 17 ( هفده) به آن اختصاص یافت. ایشان هم اکنون باز نشسته ی وزارت آموزش و پرورش، دانشجوی دکتری تخصّصی زبان و ادبیّات فارسی و مشغول تحریر مقاله است.


8- حسن افتاده



تدریس به روش vip ادبیات عمومی و اختصاصی برای اوّلین بار در کشور - تدریس تضمینی ادبیات عمومی و اختصاصی (انسانی) - دبیر برجسته در شمالغرب کشور و مؤلف جزوات و کتب کمک آموزشی معتبر - ارائه روش های فوق العاده ، جهت حل سوالات در کمترین ثانیه - ادبیات بالای %90 را به ما بسپارید.


مطالعه نمائید: آموزش ادبیات فارسی - استعاره ی مکنیه ،شخصیت بخشی، علاقه های مجاز


9- مدرس با سابقه درخشان ادبیات کنکوری خانم مائده شیروانی


دانشجوی دکتری ادبیات فارسی با چندسال سابقه تدریس در دانشگاه و مدارس. رشته تحصیلی: ادبیات فارسی - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: تهران - کلیک کنید: مشاهده اساتید ادبیات دانشگاه تهران


10- سازواری


ـ تدریس ادبیات و زبان فارسی برای کنکور سراسری و آزمون های قلمچی و گاج و سازمان سنجش و گزینه 2 و ... ـ تدریس ادبیات فارسی 3جهت آمادگی برای امتحان نهایی ـ تدریس زبان فارسی 3 جهت آمادگی برای امتحان نهایی ـ تدریس کلیه دروس مرتبط با ادبیات و زبان فارسی ـ تدریس آرایه های ادبی جهت کنکور سراسری و امتحان نهایی ـ تدریس عروض و قافیه


مطالعه نمائید: جزوه زبان فارسی ادبیات کنکور


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 43726 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image