ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی فیزیک سال 1403 - از 175 هزار تا یک میلیون تومان

قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی فیزیک سال 1403 - از 175 هزار تا یک میلیون تومان

قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی فیزیک سال 1403 - از 175 هزار تا یک میلیون تومان

در این مقاله در رابطه با جدیدترین قیمت و هزینه های کلاس های تدریس خصوصی فیزیک در سال 1403 که با توجه به قیمت های ثبت شده توسط خود اساتید حدودا از 175000 تا 1000000 تومان برای هر جلسه متغیر است توضیحاتی ارائه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت جدید کلاس های خصوصی فیزیک ادامه این مقاله را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین فیزیک و قیمت های درخواستی ایشان بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.


مطالعه مقاله قیمت کلاس های خصوصی فیزیک چگونه تعیین می شود؟ هم مفید است.


در همین سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین فیزیک که در زمینه آموزش فیزیک به صورت خصوصی در منزل و آموزشگاه فعالیت دارند و همچنین قیمت های درخواستی اساتید و رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ارائه شده است. تعدادی از قیمت های جدید کلاس های خصوصی فیزیک که مربوط به سال 1403 است و توسط خود مدرسین در این سایت ثبت شده است در ادامه ارائه می گردد.


نرخ های جدید کلاس های خصوصی فیزیک در سال 98 ثبت شده توسط خود اساتید:


هزینه تدریس: توافقی


هزینه تدریس فیزیک: تماس گرفته شود


هزینه تدریس: حرف ميزنيم! // جلسه اول در صورت عدم رضايت بدون پرداخت هزينه



800 هزار تومان


توافقی


500 هزار تومان


متغیر (بستگی به مقطع تحصیلی)


1000000 تومان برای هر جلسه


جلسه یک ساعت و نیم از 500 هزار تا یک میلیون تومان


250 تا 350 هزار تومان هر جلسه


350000 تومان


هر جلسه 350000 تومان


هزینه تدریس: توافقی و مناسب


350 تا 450 هزار تومان


ساعتی 350 هزار تومان


هزینه تدریس فیزیک: 175 تا 275 تومان


..............


حتما بخوانید: بهترین مدرسین فیزیک (لیست 22 استاد و معلم خصوصی برتر فیزیک)


قیمت هایی که در بالا برای کلاس های خصوصی فیزیک ارائه شده است قیمت های جدید ثبت شده توسط تعدادی مدرسین و اساتید فیزیک ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس است. با کلیک بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین فیزیک در ایران مدرس می توانید لیست کامل اساتید فیزیک و قیمت های درخواستی اساتید را ببینید. در رابطه با قیمت های ارائه شده در بالا برای کلاس خصوصی فیزیک در سال 1403 موارد زیر حائز اهمیت است:


1- همانطور که مشاهده می شود بسیاری از اساتید قیمت کلاس ها را به صورت وافقی در نظر گرفته اند و برای کسب اطلاع در رابطه با قیمت دقیق کلاس ها باید با این مدرسین تماس بگیرید. در ایران مدرس (همین سایت) شماره تماس اساتید ارائه شده است و مستقیما می توانید با خود مدرسین تماس بگیرید و حتی تقاضای تخفیف کنید.


2- بسیاری از اساتید خوب فیزیک جلسه اول را به صورت رایگان برگزار می کنند (البته در صورت عدم رضایت شما). این اساتید می خواهند به شما اطمینان بدهند که از کیفیت کلاس و نحوه تدریس ایشان راضی خواهید بود.


3- با توجه به قیمت های ارائه شده می توان گفته هزینه کلاس های خصوصی فیزیک در سال 1403 از 175 هزار تومان تا 1 میلیون تومان برای یک جلسه متغیر است و به صورت متوسط هزینه این کلاس ها 500 تا 600 هزار تومان برای یک جلسه می باشد.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ هم پیشنهاد می شود.


4- در این وب سایت (ایران مدرس) رزومه کاری، سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و ... برای اساتید ارائه شده است و قیمت درخواستی اساتید را در کنار رزومه کاری و مشخصات کامل ایشان می توانید مشاهده نمائید. در نتیجه می توانید با اگاهی کامل معلم فیزیک خودتان را انتخاب کنید و تشخیص اینکه با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس استاد قیمت درخواستی مناسب است یا نه کار راحتی خواهد بود.


5- در کل برای قیمت کلاس های خصوصی فیزیک و یا هر درس دیگری قیمت مشخصی را نمی توان در نظر گرفت و هزینه این کلاس ها به پارامترهای مختلفی از جمله سوابق تدریس استاد، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ایشان، شهر محل تدریس، زمان و مکان برگزاری کلاس ها و .... بستگی دارد.


6- برای اینکه جدیدترین قیمت کلاس های خصوصی فیزیک در سال 1403 و 1404 و یا هر زمان دیگری را مشاهده نمائید و همچنین لیست کامل مدرسین فیزیک را ببینید توصیه می شود از طریق لینک هایی که در بالا معرفی شد لیست مدرسین را ببینید و معلم مورد نظر خودتان را با قیمت مناسب انتخاب نمائید.


این مقاله را هم بخوانید: کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت مناسب


7- برای حصول بهترین نتیجه و هماهنگ کردن کلاس ها با قیمت مناسب تر توصیه می شود برگزاری کلاس های خصوصی فیزیک را به ایام امتحانات موکول نکنید و از همان اوایل و یا اواسط ترم کلاس ها را شروع نمائید. اوایل ترم اساتید خصوصی چون سرشان خلوت تر است با هزینه های مناسب تری کلاس ها را برای شما برگزار خواهند نمود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 647 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image