ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی معلم خصوصی ریاضی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

معلم خصوصی ریاضی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

معلم خصوصی ریاضی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در این مقاله در رابطه با اینکه یک معلم خصوصی ریاضی خوب چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توان یک معلم خصوصی ریاضی خوب را برای موفقیت در درس ریاضی انتخاب نمود توضیح داده می شود. اگر در جستجوی یک استاد خوب ریاضی برای کلاس خصوصی هستید این مقاله می تواند به شما کمک کند.


برای مشاهده لیست کاملی از مدرسین ریاضی خانم و آقا و اساتید خوب و حتی بهترین مدرسین ریاضی بر روی لینکهای تدریس خصوصی ریاضی و یا بهترین اساتید درس ریاضی کلیک نمائید.


ویژگی های معلم خصوصی ریاضی خوب


در این مقاله در رابطه با خصوصیات معلم خصوصی ریاضی خوب توضیح داده می شود. یک معلم خوب درس ریاضی خودش به درس ریاضی علاقه دارد. شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد که در مدرسه یا دانشگاه برای بعضی از اساتیدی که درس خودشان را تدریس می کنند بدون اینکه ایشان به نسبت سایر معلم ها کار خاصی را انجام دهند، اما جوی بر فضای کلاس حاکم است که خود به خود دوست دارید به مطالب گوش دهید و کل کلاس هم چنین حالتی را دارند. اساتیدی که چنین کلاس هایی را دارند خودشان به مطالبی که تدریس می کنند علاقه دارند و از تدریس آن لذت می برند و به صورت ناخودآگاه این علاقه را به شما هم منتقل می نمایند. بنابراین یک معلم خوب ریاضی باید به درس ریاضی علاقه داشته باشد.


1- بهترین مدرسین ریاضی به کار خودشان علاقه دارند


اگر یک استاد ریاضی از درس ریاضی خوشش نیاید هر تکنیک و روشی را برای تدریس بهتر انجام دهد در نهایت مفید واقع نخواهد شد. نه تنها در کار تدریس ریاضی، بلکه در هر شغل و حرفه دیگری هم موفق ترین و بهترین افراد به کار خودشان علاقه دارند و از انجام آن لذت می برند. نکته دیگری که وجود دارد این است که اساتید خوب ریاضی کامل بر درس مسلط هستند و هر سوالی از ایشان پرسیده شود خیلی عالی پاسخ می دهند و حتی مطالبی را هم به آن اضافه می کنند.


این اساتید مرتب در حال مطالعه کردن هستند و اطلاعات بسیار خوبی دارند و هر سوالی را سریع پاسخ می دهند. بنابراین دو ویژگی بسیار مهم برای یک معلم خصوصی ریاضی خوب این است که به ریاضی علاقه داشته باشد و در ضمن همواره در حال مطالعه و یادگیری باشد تا بهتر و بهتر شود و بر درس همواره مسلط باشد.


مطالعه مقاله 15 ویژگی یک مدرس ریاضی خوب هم مفید است.



2- مدرس ریاضی موفق خودش را با شاگرد هماهنگ می نماید


علاوه بر مواردی که گفته شد، ویژگی های دیگری را هم برای یک معلم خصوصی ریاضی خوب می توان در نظر گرفت و برشمرد. همانطور که می دانید کلاس های خصوصی ریاضی با کلاس های گروهی که در مدرسه و دانشگاه و یا در آموزشگاههای درسی برگزار می شود متفاوت است. کلاس خصوصی مزیت های زیادی به نسبت کلاس های گروهی دارد و از طرفی عملکرد معلم ریاضی هم در این کلاس ها باید متفاوت باشد. یک معلم خوب ریاضی در کلاس های خصوصی سعی می کند خودش را با شاگردی که در کلاس حاضر است هماهنگ نماید و برای هر کدام از شاگردهایی که دارد یک برنامه متفاوت و مشخصی دارد. این مزیت کلاس های خصوصی است که استاد می تواند با انعطافی که از خودش نشان می دهد برای هر شاگردی که دارد نحوه تدریس متناسب با توانایی ها و سطح درسی ایشان داشته باشد.


3- اساتید برجسته شناخت خوبی از شاگردهای خودشان دارند


اساتید خوب ریاضی با هوش بالایی که دارند و با پرسیدن سوالات درست و به جا خیلی زود به شناخت کاملی از شاگرد خودشان می رسند و سعی می کنند که کلاس درس را به گونه ای پیش ببرند که برای شاگرد ایشان مفید باشد. اساتید موفق ریاضی شاگردهای موفقی دارند چرا که به کار خودشان متعهد هستند و هدفی جز موفقیت شاگردهایشان برای خودشان در نظر نگرفته اند. یک معلم ریاضی خوب به نتیجه گرفتن شاگردهای خودش بسیار علاقه مند است و برای گرفتن نمره خوب ایشان در درس ریاضی هر کاری را انجام می دهد.


پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: مهم ترین ویژگی های یک معلم و دبیر ریاضی خوب


4- یک استاد ریاضی خوب بهترین دوست شاگردهای خودش است


یک معلم ریاضی خوب با شاگردهایی که دارد یک رابطه دوستانه و صمیمی برقرار می کند. استاد خوب برای درس ریاضی و یا هر درس دیگری سعی می کند نه تنها در مورد مسائل درسی بلکه در سایر موارد هم شاگرد خودش را راهنمایی کند به گونه ای که شاگرد ایشان در درس و تحصیل و حتی در زندگی موفق باشد. در بسیاری از موارد دانش آموزان و دانشجویانی که در کلاس های خصوصی ریاضی و سایر دروس شرکت می کنند بسیار باهوش هستند اما چون ممکن است نحوه مطالعه درس، نحوه تمرین حل کردن و ... برای درس ریاضی را بلد نباشند در این درس نمره خوبی نمی گیرند.


5- مدرس ریاضی فوق العاده به شاگردهای خودش مشاوره هم می دهد


یک معلم ریاضی خوب به صورت رفع تکلیفی تدریس نمی کند. اساتید موفق معمولا بهترین مشاور شاگردهای خودشان هم هستند و حتی در وقت های خارج از زمان تعیین شده برای کلاس به ایشان مشاوره می دهند و به سمت موفقیت شاگردهای خودشان را هدایت می کنند. به عنوان مثال اگر در طول برگزاری کلاس های ریاضی در طول ترم شاگرد یک استاد در امتحان میان ترم مدرسه یا دانشگاه عملکرد خوبی نداشت، استاد علاوه بر اینکه باید در روش های تدریس خودش تجدید نظر کند به صورت همزمان باید به شاگرد خودش روحیه مثبت بدهد و این اطمینان را به ایشان بدهد که در امتحان پایانی حتما وضعیت بهتر خواهد شد.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


کلام پایانی


در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین مدرسین ریاضی و معلم خصوصی ریاضی خوب و عالی توضیح داده شد. اساتید و معلم های ریاضی خوب در کلاس های خصوصی و گروهی رابطه دوستانه ای با شاگردهای خودشان دارند و ماموریت و هدف خودشان را فقط خوب درس دادن در نظر نمی گیرند. این اساتید هر کاری که برای موفق شدن شاگردشان لازم باشد را انجام می دهند و از شاگردهای خودشان پشتیبانی و حمایت کامل را به عمل می آورند. یک مدرس برجسته مسئولیت 100 درصد نتیجه گرفتن شاگردهای خودش را به عهده می گیرد و از تمام ابزارها و روش های ممکن برای پیشرفت تحصیلی و درسی شاگردهای خودش کمک می گیرد.


مطالعه کنید: چگونه معلم ریاضی خوبی باشیم؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1088 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image