ارتباط مستقیم با 30733 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 22 راهکار برای همکاری در تدریس خصوصی به عنوان معلم خصوصی

22 راهکار برای همکاری در تدریس خصوصی به عنوان معلم خصوصی

22 راهکار برای همکاری در تدریس خصوصی به عنوان معلم خصوصی

در این مقاله 22 راهکار مفید و عملی برای همکاری در تدریس خصوصی به عنوان معلم خصوصی و روش های مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی توضیح داده شده است. اگر می خواهید تدریس خصوصی داشته باشید ادامه این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: 30 راهکار برای موفقیت در تدریس خصوصی

برای همکاری در کار و شغل تدریس خصوصی و به عنوان معلم خصوصی راهکارهای زیر را مد نظر داشته باشید:

1- با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد تماس بگیرید. به هر میزان تماس های بیشتری بگیرید و رزومه قوی تری ارائه دهید شانس بیشتری برای جذب شاگرد دارید.

2- برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید. می توانید با چند همکار به صورت مشترک سایتی برای تدریس خصوصی داشته باشید و هزینه ها را تقسیم نمائید و بازدهی کار را افزایش دهید.

3- در همین سایت ایران مدرس که تا سال 99 بیش از 20000 مدرس و معلم ثبت نامی دارد ثبت نام کنید. با درج تبلیغ در این سایت شماره شما به صورت مستقیم در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد.

4- در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ویژه کنید. مدرسین ویژه در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

5- اگر در زمینه
تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم تبلیغ خودتان را ثبت نمائید و شاگرد بیشتری جذب کنید.


6- در محله ها و مناطق با توان مالی بالاتر شهر خودتان تراکت توزیع نمائید. به این ترتیب می توانید شاگردهای بیشتری داشته باشید.

7- با اساتید و مدرسین دیگر همکاری داشته باشید. اگر ریاضی درس می دهید با یک مدرس شیمی و فیزیک خوب همکاری کنید و شاگرد به همدیگر معرفی نمائید.

8- در سایت های آگهی و تبلیغات عمومی مانند دیوار و شیپور هم تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. به این ترتیب شاگردهای بیشتری خواهید داشت.

9- از شبکه های اجتماعی بهترین استفاده را ببرید. در اینستاگرام فایل ویدیویی از تدریس خودتان را قرار دهید و شاگرد جذب کنید.

10- اگر حتی الان یک شاگرد دارید ایشان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید تا شاگردهای دیگری به شما معرفی کند و خودش هم دوباره در مقاطع بالاتر با شما تماس بگیرد.

11- به شاگردهای خودتان کارت خودتان را بدهید تا شما را به افراد دیگری معرفی کند و به ازای هر شاگردی که معرفی نماید به خودشان تخفیف بدهید.

12- به صورت حضوری به آموزشگاههای تدریس خصوصی مراجعه نموده و اعلام همکاری کنید. به این ترتیب تاثیر بیشتری برای جذب شاگرد خواهد داشت.

13- در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس برای دروس تدریسی خودتان ثبت کنید تا احتمال جذب شاگرد بیشتری داشته باشید.

14- وقتی شاگردی از طرف آموزشگاه به شما معرفی شد جلسه اول تدریس را بسیار عالی برگزار کنید تا کلاس ادامه پیدا کند و شاگردهای دیگری هم به شما معرفی نمایند.

15- روی تسلط خودتان بر دروسی که درس می دهید کار کنید. اگر عالی کار کنید همکاری موسسات با شما و کلاس هایی که همین الان دارید ادامه دار خواهد بود.

16- مقالات خوبی که در همین سایت ایران مدرس در زمینه موفقیت در تدریس خصوصی و جذب شاگرد نوشته شده است را بخوانید. مثلا، مقالات زیر بسیار مفید است.

نحوه خوب پول در آوردن از تدریس خصوصی

نحوه تدریس در کلاس خصوصی و راهکارهایی برای موفقیت در تدریس خصوصی

12 درس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی


17- با چند مدرس بسیار خوب در زمینه تدریس دروس مختلف همکاری داشته باشید و یک گروه آموزشی تشکیل دهید. در روزنامه و سایت های مختلف تبلیغ نمائید.

18- جزوه و خلاصه جزوه های مفید تهیه کنید و اسم خودتان را ثبت نمائید و در همین سایت ایران مدرس و یا سایت های مختلف قرار دهید تا معروف و شناخته شده شوید.

19- بسیار خوب است که فقط بر روی یک درس تمرکز کنید. به این ترتیب مثلا می توانید بهترین معلم و دبیر شیمی کنکور شوید و پول پارو کنید.

20- همکاری با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی بسیار خوب است ولی به یاد داشته باشید هیچ کس با کار کردن برای دیگران ثروتمند نمی شود. مستقل شاگرد جذب کنید.

21- در سایت های اشتراک ویدیو مانند آپارات و نماشا و ... ویدیوهای تدریس خودتان را قرار دهید و برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. در فیلم ها عالی تدریس کنید.

22- در سیستم های وبلاگ دهی رایگان مانند بلاگ یا بلاگفا و .... برای خودتان وبلاگ بسازید و مطالب آموزشی قرار دهید و برای جذب شاگرد تبلیغ نمائید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1106 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image