ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی قیمت منصفانه برای کلاس های تدریس خصوصی

قیمت منصفانه برای کلاس های تدریس خصوصی

قیمت منصفانه برای کلاس های تدریس خصوصی

در این مقاله در رابطه با اینکه برای کلاس های تدریس خصوصی چه قیمتی مناسب و منصفانه است توضیح داده می شود. در همین سایت ایران مدرس مقالات زیادی منتشر شده است که تعدادی از این مقالات هم معرفی می گردد.

برای مشاهده لیست مدرسین و قیمت های درخواستی اساتید در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید. مطالعه مقاله تدریس خصوصی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هم مفید است.

برای اینکه در رابطه با قیمت منصفانه برای کلاس های تدریس خصوصی بتوانیم توضیح دهیم ابتدا لازم است در رابطه با پارامترهای موثر بر نرخ کلاس های خصوصی توضیح داده شود. برای کلاس
تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان یا هر درس دیگری در هر مقطعی و در هر شهری نمی توان قیمت یکسانی را مشخص کرد. نرخ کلاس های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و نمی توان گفت اگر استادی با نرخ کمتر تدریس می کند حتما قیمت منصفانه ای دارد. نرخ درخواستی اساتید برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس خصوصی باید در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان دیده شود. اگر استاد و مدرسی خیلی سابقه کاری بالایی دارد و از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و شاگردهای قبلی ایشان بسیار خوب نتیجه گرفته اند حق دارد و طبیعی است که نرخ بالاتری هم برای کلاس های خصوصی خودش درخواست نماید. برای چنین استادی والدین و دانش آموزان و دانشجویان هم حاضر خواهند بود مبلغ بیشتری را پرداخت نمایند. بنابراین نمی توان تنها با توجه به نرخ درخواستی استاد در رابطه با اینکه هزینه کلاس ایشان منصفانه است یا خیر قضاوت نمود. برای بیشتر واضح شدن موضوع عوامل موثر بر نرخ کلاس های خصوصی در ادمه ارائه شده است. برای مشاهده لیست مدرسینی که در متن تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که تدریس خصوصی را با نرخ ارزان انجام می دهند بر روی عبارت تدریس خصوصی ارزان کلیک کنید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:
نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان

1- سابقه کاری استاد و معلم خصوصی: اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند و در زمینه تدریس خصوصی سالیان سال به صورت موفقیت آمیزی شاگردهای خودشان را به نتیجه خوب رسانده اند طبیعی است که نرخ بالاتری برای کلاس های خودشان در نظر بگیرند.

2- دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد: مدرسی که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و خودش در درس و تحصیل موفق بوده است ارزشش را دارد که برای کلاس های ایشان هزینه بیشتری پرداخت کرد.

3- آنلاین و یا حضوری بودن کلاس ها: اگر بخواهیم منصفانه حرف بزنیم برای کلاس های آنلاین چون استاد وقتی را در مسیر از دست نمی دهد باید حدودا 20 درصد نرخ کمتری را درخواست کند و معمولا این طور هم هست.

4- درس تدریسی: دروسی که اساتید کمتری توانایی تدریس آن درس ها را دارند و استاد باید آمادگی بالایی داشته باشد معمولا با قیمت بیشتری تدریس می شوند.


مشاهده فیلم آموزشی - عوامل و پارامترهای موثر بر نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.

5- مقطع تحصیلی شاگرد: به صورت معمول نرخ کلاس خصوصی دانشگاهی به نسبت متوسطه و ابتدایی بالاتر است. البته چون قیمت کلاس ها به عوامل دیگری هم بستگی دارد ممکن است همیشه اینطور نباشد.

6- زمان برگزاری کلاس ها: در ایام امتحانات مدرس خوب کمتر پیدا می شود و نرخ کلاس ها هم بیشتر خواهد شد. برای برگزاری کلاس با نرخ مناسب بهتر است از همان اوایل ترم به فکر بود.

7- شهر محل تدریس: دور از انصاف نیست اگر مدرسین ساکن در شهرهای بزرگتر نرخ بیشتری برای کلاس های خودشان دریافت کنند. در شهرهای بزرگ هزینه ها بیشتر است و معمولا به علت ترافیک برای برگزاری کلاس های حضوری استاد زمان بیشتری را در مسیر رسیدن به کلاس از دست می دهد.

8- تعداد جلسات: به عنوان مثال برای دو جلسه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی استاد هر جلسه را اگر 100 هزار تومان در نظر بگیرد برای 10 جلسه نرخ هر جلسه را ممکن است تا 80 هزار تومان هم پایین بیاورد. اگر تعداد جلسه بالا لازم دارید تقاضای تخفیف کنید.

حتما بخوانید:
7 راهکار عالی برای انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب با هزینه مناسب

9- تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها: تعدادی از اساتید کلاس ها را تضمینی برگزار می کنند و بخشی از مبلغ یا کل آن را بعد از قبولی شاگرد خودشان دریافت می کنند. در این حالت نرخ هر جلسه کلاس خصوصی بیشتر خواهد شد. این حالت غیر منصفانه نیست.

10- کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس خصوصی: اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری فعالیت دارند نرخ بالاتری دریافت می کنند. به هر حال کنکور به نسبت امتحانات اهمیت بیشتری دارد و هر استادی هم نمی تواند در زمینه آموزش دروس کنکوری فعالیت داشته باشد.

با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شد و با مشاهده رزومه کاری و سوابق تدریس هر استاد در کنار نرخ درخواستی ایشان می توانید تشخیص دهید که قیمت درخواستی ایشان منصفانه است یا خیر. در همین سایت ایران مدرس که تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نامی دارد برای تمامی اساتید تدریس خصوصی اطلاعات کامل و رزومه کاری، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و همچنین نرخ درخواستی استاد و شماره تماس ایشان نمایش داده شده است. بنابراین برای هر استاد و مدرس خصوصی اطلاعات کاملی در اختیار دارید و با توجه به توضیحات بالا تشخیص اینکه نرخ درخواستی ایشان مناسب و منصفانه است یا نه کار سختی نیست. مثلا اگر قصد دارید از کلاس تدریس خصوصی شیمی استفاده نمائید بعد از کلیک بر روی لینک لیست معلم های خصوصی و ورود به بخش تدریس خصوصی این سایت در بخش جستجو کلمه "شیمی" را وارد نمائید. در ادامه لیست اساتید شیمی را خواهید دید. برای 10 یا 15 استاد رزومه کاری و نرخ درخواستی را ببینید. به این ترتیب به صورت حدودی نرخ کلاس ها را خواهید دانست. در ادامه با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس 5 استاد شیمی را انتخاب کنید و از بین این اساتید انتخابی، با استادی که بهترین و منصفانه ترین نرخ را در نظر گرفته است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. برخی از اساتید نرخ کلاس ها را توافقی ذکر کرده اند و برای اطلاع از نرخ کلاس باید با ایشان تماس بگیرید. در این وب سایت شماره تماس مستقیم تمامی اساتید تدریس خصوصی نمایش داده شده است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 703 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image