ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی 10 راهکار عالی و موثر برای گرفتن بهترین نتیجه از تدریس خصوصی ریاضی

10 راهکار عالی و موثر برای گرفتن بهترین نتیجه از تدریس خصوصی ریاضی

10 راهکار عالی و موثر برای گرفتن بهترین نتیجه از تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله سعی شده است 10 راهکار عالی و موثر برای گرفتن بهترین نتیجه از تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در امتحان و کنکور ریاضی مورد بررسی قرار گیرد. درس ریاضی درس بسیار مهمی است و شرکت در کلاس های خصوصی در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد یک راهکار عالی برای پیشرفت در این درس است.


برای مشاهده لیست کامل تعدادی از بهترین مدرسین ریاضی خانم و آقا در تهران و کل ایران بر روی عبارت لیست معلم های تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


مطالعه مقاله نحوه انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.


نحوه گرفتن بهترین نتیجه از تدریس خصوصی ریاضی


اگر می خواهید در کلاس های خصوصی ریاضی شرکت کنید و قصد دارید گرفتن بهترین نتیجه از تدریس خصوصی ریاضی هشتم، نهم، دهم و سایر مقاطع برای شما حاصل شود موارد زیر را مد نظر داشته باشید.


1- شروع کلاس ها از ابتدای ترم


البته اگر در درس ریاضی اشکالات زیادی ندارید به صورت رفع اشکال در ایام امتحانات هم می توانید از این کلاس ها استفاده کنید. ابتدای ترم نرخ کلاس های خصوصی ریاضی در منزل و یا کلاس های آنلاین به نسبت ایام امتحانات کمتر است. در ضمن، اگر می خواهید ریاضی را به صورت پایه ای یاد بگیرید و یا اشکالات زیادی دارید حتما از ابتدای ترم شروع کنید. یا اگر می خواهید در ریاضی نمره 20 بگیرید یا عملکرد بسیار خوب و متفاوتی نسبت به ترم های قبل داشته باشید، باز هم از ابتدای ترم شروع کنید.


2- برگزاری کلاس در زمان مناسب


سعی کنید کلاس های تدریس خصوصی را در زمان مناسب برگزار نمائید. به عنوان مثال 5 شنبه ها اگر در مدرسه یا دانشگاه کلاس ندارید می توانید دو جلسه کلاس خصوصی ریاضی داشته باشید. در زمان هایی که در مدرسه یا دانشگاه کلاس های زیادی داشته اید برگزاری کلاس خصوصی خیلی مفید نیست. در ایام تعطیلات و روزهای تعطیل هم استفاده از کلاس های خصوصی بسیار می تواند مفید باشد. هر زمانی که خودتان حالتان خوب است و خسته نیستید می تواند زمان مناسبی باشد.


3- جدی گرفتن کلاس های تدریس خصوصی ریاضی


ممکن است بعضی از دانش آموزان و دانشجویان به اندازه ای که کلاس های اصلی خودشان در مدرسه و دانشگاه را جدی می گیرند کلاس های تدریس خصوصی را جدی نگیرند. چون معلم خصوصی ریاضی قرار نیست به ایشان نمره بدهد معمولا این افراد کلاس های خصوصی را جدی نمی گیرند. اگر می خواهید از کلاس های خصوصی نتیجه خوبی بگیرید باید کلاس های تدریس خصوصی جدی گرفته شود. به توصیه های معلم خودتان گوش دهید و تمرینات را انجام دهید.


مشاهده فیلم آموزشی - دلایل استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای موفقیت در امتحان و کنکور هم مفید است.


4- شرکت در کلاس با تمرکز خوب


فقط اینکه در کلاس حضور داشته باشید کافی نیست. باید سعی کنید در کلاس های خصوصی ریاضی و یا هر کلاس دیگری با تمرکز بالا حضور داشته باشید. برای اینکه بتوانید چنین حالتی را برای خودتان ایجاد نمائید اولا در زمان هایی کلاس برگزار کنید که سر حال هستید و خسته نیستید و ثانیا در کلاس سعی کنید سوال بپرسید و حرف بزنید. سعی کنید روی مطالب بحث نمائید و به این ترتیب کلاس به سمت مکالمه کشیده شده و مفیدتر هم خواهد بود. در زمینه تمرکز مطالعه مقاله روش های کاربردی برای افزایش تمرکز در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.


5- هم کلاس خصوصی هم کلاس گروهی


اگر به دلایل موجهی نتوانستید در کلاس های مدرسه و دانشگاه شرکت کنید، در این حالت استفاده از کلاس تدریس خصوصی بهترین راهکار برای جبران غیبت است. اما توصیه می شود به هیچ عنوان به عمد در کلاس های اصلی خودتان غیبت نکنید. برای موفق شدن در درس ریاضی هم در کلاس های اصلی خودتان شرکت نمائید و هم کلاس های خصوصی را در نظر داشته باشید. کلاس خصوصی و گروهی هر کدام مزایای خودش را دارد.



6- مطالعه درس و حل تمرین در فاصله زمانی کلاس ها


برای یادگیری درس ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. در واقع بدون تمرین کردن ریاضی نمی توان این درس را اصلا آموزش دید. در زمینه درست تمرین کردن ریاضی مقاله چگونه ریاضی را تمرین کنیم را بخوانید. برای اینکه کلاس های تدریس خصوصی بازدهی بالایی داشته باشد حتما باید خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. با حل تمرین اشکالات شما مشخص می شود و بازدهی کلاس ها افزایش می یابد.


7- هماهنگی کلاس با یک معلم مجرب و خوب ریاضی


باید سعی کنید با یک معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی خوب کلاس داشته باشید. در مقاله 12 نکته مهم و کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی تهران و کل ایران در رابطه با نحوه انتخاب یک معلم خوب ریاضی از همین سایت ایران مدرس توضیح داده شده است. با یک استاد خوب که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده است کلاس داشته باشید. به این ترتیب خیلی بهتر و سریعتر پیشرفت خواهید کرد. اساتید خوب ریاضی هم با کیفیت تر تدریس می کنند و هم در تعداد جلسات کمتری درس را به پایان می رسانند.


8- مشخص کردن هدف


برای اینکه به صورت کلی در درس ریاضی و یا هر درس دیگری و به صورت کلی در درس و تحصیل و زندگی موفق باشید باید سعی کنید برای خودتان هدف مشخص و واضحی را در نظر بگیرید. وقتی هدف واضحی دارید انگیزه بیشتری هم پیدا می کنید و کلاس های تدریس خصوصی و یا هر روش دیگری برای شما موثرتر خواهد بود. مثلا برای خودتان مشخص کنید که این ترم قصد دارید در درس ریاضی نمره بالای 18 بگیرید. در زمینه هدف گذاری و موفقیت تحصیلی مطالعه مقاله تاثیر هدف گذاری در موفقیت تحصیلی مفید است.


9- همکاری کامل با معلم خصوصی


برای حصول بهترین نتیجه باید با استاد و معلم تدریس خصوصی خودتان همکاری کاملی داشته باشید. اگر تمریناتی را برای درس ریاضی مشخص کرده است حتما سر وقت انجام دهید. همانطور که گفته شد برای درس ریاضی بدون تمرین حل کردن برگزاری کلاس اصلا فایده ای ندارد. باید به توصیه های معلم ریاضی خودتان در کلاس های خصوصی عمل نمائید و هر نکته ای که گفته شد را مد نظر قرار دهید. به این ترتیب با احتمال بیشتری نتیجه خواهید گرفت.


10- استفاده از جزوه کلاس اصلی در کلاس خصوصی


بسیار خوب است که در کلاس های اصلی خودتان شرکت کنید و جزوه خوبی بنویسید. اگر جزوه خوب و کاملی را در کلاس های اصلی خودتان یادداشت کرده باشید در کلاس های تدریس خصوصی هم می توانید از این جزوه استفاده نمائید. جزوه کلاسی مزیت های زیادی دارد. از جمله اینکه خلاصه است و وقت کمتری می گیرد و در عین حال کامل است و تمام مطالب مد نظر استاد اصلی درس را شامل می شود.


کلام آخر


در این مقاله روش های بسیار مفید و 10 راهکار عالی و موثر برای گرفتن بهترین نتیجه از تدریس خصوصی ریاضی ارائه شد. مهمترین عامل این است که یک معلم خصوصی ریاضی خوب و برتر را انتخاب نمائید و در ضمن خودتان هم در فاصله زمانی بین کلاس ها درس بخوانید و تمرین حل کنید. نکته بعدی اینکه کلاس های خصوصی ریاضی را زودتر شروع کنید و به ایام امتحانات موکول ننمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 478 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image