ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی تدریس خصوصی ریاضی و نمره خوب ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی و نمره خوب ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی و نمره خوب ریاضی

با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی می توان در این درس نمره خوبی گرفت. کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای تقویت پایه ریاضی، ارتقای نمره و حتی گرفتن نمره 20 در درس ریاضی می تواند مفید و موثر باشد.


برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و یا بهترین معلم های خصوصی ریاضی کلیک کنید.


نمره خوب ریاضی با تدریس خصوصی


شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم و ... تنها راهکار برای گرفتن نمره خوب در درس ریاضی نیست اما مسلما برای گرفتن نمره خوب در ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان به این دلیل در درس ریاضی نمره خوبی نمی گیرند که پایه ریاضی ضعیفی دارند. این افراد وقتی در کلاس های ریاضی مدرسه یا دانشگاه حاضر می شوند چون پایه ریاضی قوی ای ندارند، با وجود اینکه سعی می کنند درس را متوجه شوند ولی ممکن است نتیجه خوبی نگیرند.


مزیت تدریس خصوصی ریاضی به نسبت کتاب و فیلم کمک آموزشی


در بسیاری از موارد کتاب کمک آموزشی و فیلم های آموزشی هم نمی تواند موثر باشد. چرا که دانش آموز یا دانشجو برای ریاضی ترم حاضر کتاب کمک اموزشی را تهیه می کند در حالیکه اشکالات ایشان به پایه های قبل برمی گردد. در ضمن اگر اشکالی داشته باشد نمی تواند از کتاب یا فیلم سوال بپرسد.


یک مدرس خوب ریاضی در کلاس های خصوصی نه تنها به تمام سوالات شاگرد خودش پاسخ می دهد بلکه با پرسیدن سوال از شاگرد خودش اشکالات دیگری را هم تشخیص می دهد و آن ها را هم برطرف می کند. در بسیاری از موارد دانش آموزان و دانشجویان خودشان متوجه نیستند که دلیل عدم توانایی ایشان در حل مسائل ریاضی ممکن است به بلد نبودن چه مبحثی از درس ریاضی ارتباط پیدا کند. یک معلم خوب ریاضی این موارد را تشخیص می دهد و اشکالات را برطرف می نماید و در نتیجه شاگرد ایشان نمره خوبی در امتحان خواهد گرفت.


مطالعه مقاله نحوه افزایش بازدهی و اثرگذاری کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در منزل هم مفید است.



چرا بازدهی تدریس خصوصی ریاضی بالا است؟


بنابراین دلیل اینکه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هفتم، هشتم و سایر مقاطع بازدهی بسیار بالایی دارد این است که استاد و معلم حاضر در کلاس نه تنها اشکالات شاگرد خودش را برطرف می کند و به سوال های ایشان حتی اگر مربوط به پایه های قبل باشد پاسخ می دهد، بلکه خود استاد اشکالات دیگری را هم تشخیص می دهد و آنها را هم برطرف می کند. راحت بودن جو کلاس خصوصی به نسبت کلاس های مدرسه و دانشگاه هم عامل دیگری است که می تواند منجر به گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی گردد. البته این مطالب به این معنی نیست که دانش آموز یا دانشجو در کلاس های مدرسه یا دانشگاه شرکت نکند. بلکه، در کنار کلاس های مدرسه و دانشگاه است که کلاس های خصوصی می تواند بازدهی خوبی داشته باشد.


انعطاف بالای کلاس های خصوصی ریاضی


تعداد جلسات کلاس های خصوصی ریاضی توسط استاد و با مشورت والدین مشخص می گردد و هر تعداد جلسه می توان برگزار نمود و به این ترتیب باز هم محدودیتی وجود ندارد و گرفتن نمره خوب کاملا قابل حصول است. این کلاس ها انعطاف بالایی دارد و معلم خصوصی ریاضی سعی می کند خودش را با شاگرد هماهنگ کند به گونه ای که برای ایشان بیشترین بازدهی را داشته باشد. در کلاس های مدرسه و دانشگاه شاگرد باید خودش را با کلاس هماهنگ کند در حالیکه در کلاس های خصوصی معلم خودش را هماهنگ می کند. تمام این ویژگی های منحصر به فرد کلاس های خصوصی است که باعث شده بازدهی بسیار بالایی برای موفقیت در درس ریاضی داشته باشد.


حتما بخوانید: 12 راهکار موثر و مفید برای استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی



نحوه گرفتن نمره بالای ریاضی با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی


در نهایت، اگر می خواهید با شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی در این درس نمره بالایی بگیرید و حتی نمره 20 ریاضی را داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:


1- کلاس های خصوصی ریاضی را زودتر شروع نمائید. ریاضی برای یادگیری به تمرین حل کردن نیاز دارد. بنابراین بهتر است کلاس ها زودتر شروع شود تا زمان لازم برای حل تمرین و مسئله در اختیار داشته باشید.


2- کلاس های خصوصی ریاضی را جدی بگیرید. به هر میزان به توصیه های معلم خصوصی خودتان بهتر و بیشتر گوش دهید و تمرینات را با تمرکز بالاتری انجام دهید در نهایت موفق تر خواهید شد.


3- برای گرفتن نمره خوب بیشتر از هر عامل دیگری روی درس خواندن خودتان حساب کنید. اگر خودتان خوب درس بخوانید و تمرین حل کنید در نهایت کلاس های خصوصی هم برای شما مفیدتر خواهد بود.


اگر می خواهید در درس ریاضی نمره 20 بگیرید این فیلم آموزشی را هم ببینید: فیلم آموزشی در زمینه نحوه گرفتن نمره 20 در درس ریاضی


4- اگر در زمینه تمرین حل کردن و نحوه مطالعه ریاضی اشکال دارید و نمی توانید تمرینات را خوب حل کنید از معلم خصوصی خودتان مشورت بگیرید. اساتید خوب ریاضی در این موارد هم شما را راهنمایی خواهند کرد.


5- در کلاس های مدرسه و دانشگاه هم حضور مرتب و فعالی داشته باشید و جزوه بنویسید. در نهایت از جزوه کلاسی خودتان در کلاس های خصوصی ریاضی هم استفاده نمائید. در کلاس های اصلی خودتان هم غیبت نکنید.


6- از همان ابتدای ترم و شروع کلاس ها برای خودتان نمره ای را مشخص کنید. این نمره باید به نسبت نمره ای که همیشه در ریاضی گرفته اید بالاتر باشد و در عین حال خیلی هم برای خودتان غیر قابل باور نباشد. مثلا اگر معمولا در ریاضی نمره 12 و 13 گرفته اید برای خودتان هدف گرفتن نمره بالا 16 را در نظر بگیرید.


مطالعه مقاله راهکارهایی برای قبول شدن در امتحان ریاضی با شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی هم مفید است.


7- برنامه ریزی داشته باشید و برای داشتن یک برنامه ریزی خوب از معلم خصوصی ریاضی خودتان هم کمک بگیرید. شما باید در کنار درس ریاضی درس های دیگر خودتان را هم مطالعه نمائید. یک برنامه ریزی خوب می تواند منجر به موفقیت شما گردد.


8- در ایام امتحانات و خصوصا شب قبل از امتحان هم برای جمع بندی، رفع اشکال و حل نمونه سوال امتحانی از کلاس های خصوصی ریاضی استفاده نمائید. این جلسات تکمیلی می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و در عین حال باعث بهبود نمره شما به مقدار قابل توجهی گردد.


9- سعی کنید با یک معلم خصوصی ریاضی خوب کلاس داشته باشید. یک استاد خوب در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بیشتری درس را ارائه می دهد و شما را در مسیر موفقیت راهنمایی خواهد کرد.


مطالعه مقاله معلم خصوصی ریاضی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ برای انتخاب یک استاد خوب کاملا مفید است.


10- حین مطالعه درس ریاضی و یا در هنگام حل تمرینات ریاضی برگه کاغذی را در کنار دست خودتان داشته باشید و هر اشکال و سوالی را یادداشت نمائید. هیچ سوالی را بی پاسخ نگذارید. این موارد را در کلاس های خصوصی از معلم خودتان بپرسید.


کلام آخر


در این مقاله، راهکارها و روش هایی گفته شد که با استفاده از آنها می توانید در درس ریاضی نمره خوب و بالا بگیرید و این هدف با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی محقق می شود. البته، فقط با شرکت در کلاس های خصوصی نمی توانید در درس ریاضی نمره بالا و حتی 20 بگیرید. بلکه باید با یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلاس داشته باشید و در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت نمائید. در ضمن، در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی باید خودتان هم خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید.


حتما مطالعه نمائید: تدریس خصوصی ریاضی و نمره خوب و قبولی در امتحان ریاضی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 469 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image