ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی برای گرفتن نمره 20

شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی برای گرفتن نمره 20

شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی برای گرفتن نمره 20

اگر می خواهید در درس ریاضی نمره 20 بگیرید .... اگر قصد دارید بر درس ریاضی به صورت کامل مسلط شوید و بالاترین نمره و حتی بیست بگیرید .... اگر گرفتن نمره اول کلاس در درس ریاضی برای شما مهم است .... در هر صورت، در این مقاله در رابطه با نحوه استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی توضیح داده می شود.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: مقاله چگونه در درس ریاضی 20 بگیریم؟ را بخوانید.


برای مشاهده لیست معلم های ریاضی در همین سایت بر روی تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


این مقاله هم مفید است: دلایل مفید بودن کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای موفقیت در امتحان


نمره 20 ریاضی با کلاس های تدریس خصوصی


برای اینکه بتوانید با استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم و یا هر مقطع دیگری در این درس نمره 20 بگیرید باید مواردی که در این مقاله ذکر می شود را در نظر داشته باشید و رعایت کنید. همانطور که می دانید دانش آموز یا دانشجویی می تواند در درس ریاضی یا هر درس دیگری نمره 20 بگیرد که به صورت کامل بر آن درس مسلط باشد. یعنی شما باید هدف خودتان را این قرار دهید که تمام مباحث را به صورت کامل و صد در صد بلد باشید. باید تمرینات زیادی حل شود و حتی نمونه سوالات امتحانی متعددی هم مورد بررسی قرار گیرد.


1- کلاس خصوصی ریاضی را زودتر شروع نمائید


اگر می خواهید با در کنار داشتن یک معلم خصوصی ریاضی خوب و با استفاده از کلاس های خصوصی به این هدف برسید و می خواهید با اطمینان بیشتری به نمره 20 برسید، در هر صورت باید سعی کنید کلاس های خصوصی را زود شروع نمائید. قبول داشته باشید که با برگزاری یک دو جلسه کلاس خصوصی در ایام امتحانات نمی توان به نمره بالا و خوب در ریاضی رسید. البته اگر خودتان در طول ترم در کلاس های مدرسه یا دانشگاه شرکت کرده اید و فقط اشکالات جزئی دارید در این حالت استفاده از کلاس های خصوصی برای رفع اشکال در ایام امتحانات مفید است. اما اگر در درس ریاضی اشکالات متعددی دارید و هدف بزرگی مانند 20 گرفتن در این درس را هم برای خودتان در نظر گرفته اید واضح است که باید زودتر شروع کنید.



مطالعه کنید: تدریس خصوصی ریاضی، تقویت پایه ریاضی و نمره 20 ریاضی


2- تعداد جلسات مورد نیاز برای گرفتن نمره 20 ریاضی


شاید سوالی داشته باشید و آن هم این باشد که آیا واقعا با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هشتم، نهم، دهم یا سایر مقاطع می توان در این درس 20 گرفت و اگر جواب مثبت است چند جلسه کلاس خصوصی لازم خواهد شد؟ اینکه آیا می توان در درس ریاضی 20 گرفت یا نه واضح است که جواب مثبت می باشد و یکی از بهترین راهکارها برای پیشرفت عالی در درس ریاضی و رسیدن به نمرات بالا شرکت در کلاس های خصوصی است. اما به هر حال شرط دارد. اگر شما ترم های قبل در درس ریاضی مثلا همیشه نمره 10 و 11 گرفته اید و حتی بعضا در این درس افتاده اید ممکن است لازم باشد زمان بیشتری را روی پایه ریاضی خودتان کار کنید. شاید اولین باری که در این کلاس ها شرکت می کنید و در این ترم بتوانید نمره ریاضی خودتان را به حدود 15 و 16 برسانید و ترم های بعد پیشرفت بیشتری داشته باشید و به نمره 20 برسید.


ممکن است اینکه بخواهید یک مرتبه از حالتی که ریاضی را نمی توانستید قبول شوید به حالتی که در این درس نمره 20 بگیرید برسید کمی سخت به نظر برسد. البته باز هم غیر ممکن نیست ولی شاید هم در دو مرحله این اتفاق بتواند بیافتد. بنابراین اگر نمره شما در ریاضی معمولا خوب نبوده است و 20 گرفتن در این درس برای شما کمی بعید به نظر می رسد می توانید در دو مرحله به این هدف برسید. ابتدا خودتان را به حد متوسط برسانید و در ادامه با شرکت در کلاس های خصوصی و با پشتکار حتما به نمرات بالا هم خواهید رسید.


مطالعه نمائید: چگونه امتحان ریاضی را بیست شویم



3- وضعیت فعلی خودتان در درس ریاضی را درک نمائید


سوال دیگری که مطرح شد این بود که برای گرفتن نمره خوب و حتی بیست در درس ریاضی چند جلسه کلاس خصوصی لازم است؟ واضح است که پاسخ این سوال به وضعیت فعلی شما خیلی بستگی دارد. اگر خودتان ریاضی را در حد متوسط به بالا بلد هستید مسلما تعداد جلسات کمتری را لازم خواهید داشت. اما اگر اشکالات زیادی دارید واضح است که باید کلاس های بیشتری هم برگزار شود. البته نکته بسیار مهم دیگری هم وجود دارد. به تناسب اینکه چقدر درس بخوانید تعداد جلسات مورد نیاز شما هم کاهش پیدا خواهد کرد. چون اگر خودتان درس را مطالعه نکنید استاد و معلم ریاضی حاضر در کلاس هر جلسه مجبور خواهد شد یک ربع تا 20 دقیقه را به مرور مطالب قبلی بپردازد و در نتیجه وقت کلاس گرفته خواهد شد.


4- کارهای مهم برای گرفتن نمره 20 ریاضی


برای گرفتن نمره اول کلاس در درس ریاضی و برای 20 گرفتن در این درس باید حتما خودتان خیلی خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. اصلا درس ریاضی بدون حل تمرین قابل یادگیری نیست. وقتی تمرین حل می کنید اشکالاتی که دارید مشخص خواهد شد. اشکالاتی که اگر مشخص نشوند در جلسه امتحان شما را به اشتباه می اندازند و مانع 20 گرفتن شما می شوند. وقتی درس می خوانید و تمرین و مسئله حل می کنید جلسات بعدی کلاس خصوصی ریاضی هم برای شما مفیدتر خواهد بود. چرا که مواردی را از استاد ریاضی خودتان می پرسید که واقعا اشکالات پایه ای شما هستند و با برطرف کردن آنها خیلی پیشرفت خواهید کرد.


مطالعه مقاله چگونه درس بخوانیم تا نمره 20 بگیریم هم مفید است.


جمع بندی و نتیجه گیری


با توجه به مطالبی که گفته شد، استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی یازدهم، دوازدهم و ... برای گرفتن نمره 20 در این درس واقعا مفید است. البته تاکید شد که درس خواندن و حل تمرین و مسئله توسط خودتان هم کاملا لازم است.  علاوه بر شرکت در کلاس های خصوصی، حل نمونه سوالات امتحانی و برنامه ریزی درست در طول ترم برای مطالعه ریاضی هم می تواند خیلی موثر و کمک کننده باشد. کلاس های خصوصی برای پیشرفت در درس ریاضی به نسبت هر روش دیگری مفیدتر است. وقتی در کلاس های خصوصی شرکت می کنید هم خودتان می توانید اشکالاتی که دارید را به صورت کامل بپرسید و برطرف کنید و هم استاد باتجربه ای که در کلاس حضور دارد برخی از اشکالات شما در درس ریاضی را خودش تشخیص داده و برطرف خواهد کرد.


ممکن است اشکالاتی که شما دارید به پایه های قبل برگردد و در نتیجه خودتان از آن اطلاع نداشته باشید. اگر این اشکالات برطرف شود واضح است که شما هر چه بیشتر به گرفتن نمره 20 در درس ریاضی نزدیکتر خواهید شد. اگر بتوانید بعد از تمام کردن درس برای حل سوالات امتحانی هم جلساتی را برگزار کنید اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کرده و احتمال بیست گرفتن شما بیشتر هم خواهد شد. شب قبل از امتحان هم برای جمع بندی و مرور درس یک جلسه کلاس برگزار نمائید.


مشاهده فیلم آموزشی در زمینه نحوه گرفتن نمره 20 در درس ریاضی هم مفید است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 791 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image