ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی راهکارهای عملی و موثر برای افزایش بازدهی کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

راهکارهای عملی و موثر برای افزایش بازدهی کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

راهکارهای عملی و موثر برای افزایش بازدهی کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله در رابطه با راهکارهایی که با استفاده از آنها بتوانید بازدهی کلاس های تدریس خصوصی ریاضی را افزایش دهید توضیح داده شده است. برای حصول بهترین نتیجه از کلاس های خصوصی ریاضی این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه استفاده بهینه و خوب از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی


نحوه افزایش بازدهی تدریس خصوصی ریاضی


اگر می خواهید در کلاس های خصوصی ریاضی شرکت نمائید و از این کلاس ها نتیجه عالی بگیرید ... چنانچه قصد دارید با شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی پایه ریاضی خودتان را تقویت نموده و حتی نمره 20 بگیرید ... در هر صورت مطالعه این مقاله برای شما بسیار مفید است. برای حصول بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم و ... موارد زیر را مد نظر داشته باشید.


از جزوه کلاسی در کلاس های خصوصی ریاضی استفاده کنید


برای اینکه کلاس های خصوصی ریاضی بازدهی خوبی برای شما داشته باشید بسیار خوب است که از جزوه کلاسی که خودتان یادداشت کرده اید و یا از یکی از همکلاسی هایتان که وضعیت درسی و تحصیلی خوبی دارد کپی گرفته اید استفاده نمائید. وقتی با معلم خصوصی خودتان از روی جزوه کلاسی درس را مطالعه می کنید مطمئن هستید که مطالبی که مد نظر معلم و یا استاد اصلی شما است را پوشش داده اید و چیزی از قلم نیفتاده است. در ضمن، جزوه کلاسی به نسبت کتاب خلاصه تر است و تعداد جلسات کمتری لازم خواهید داشت. البته می توانید برای حل کردن تمرینات بیشتر و نمونه سوالات امتحانی و ... در کنار جزوه از کتاب اصلی خودتان و یا سایر منابع هم استفاده کنید.


در زمان مناسب که سرحال هستید و گیرایی خوبی دارید کلاس برگزار کنید


ممکن است شما در یک روز در مدرسه یا دانشگاه تا 5 عصر کلاس داشته باشید و بخواهید ساعت 6 هم کلاس خصوصی ریاضی برگزار کنید. در این حالت چون خسته هستید مسلما بازدهی کلاس زیاد نخواهد بود. بنابراین سعی کنید در زمان هایی که به اندازه کافی استراحت کرده اید و سرحال هستید کلاس های خصوصی را برگزار نمائید. البته اگر کمی زود به فکر استفاده از کلاس های خصوصی بیفتید و آن را به ایام امتحانات موکول نکنید برنامه شما خیلی فشرده نخواهد شد و برای اینکه در چه زمانی کلاس داشته باشید دستتان بازتر است.



مطالعه مقاله نحوه انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی هم پیشنهاد می شود.


در فاصله زمانی بین کلاس های ریاضی درس را مطالعه نمائید و تمرین حل کنید


بازدهی کلاس های خصوصی ریاضی فقط به نحوه تدریس استاد و معلم شما بستگی ندارد. خود شما هم تاثیر بسیار زیادی در این قضیه دارید که آیا کلاس ها بازدهی خوبی داشته باشد یا نه. اگر شما در فاصله زمانی بین کلاس ها درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید هم اشکالات شما مشخص خواهد شد و می توانید آن را از معلم خصوصی خودتان بپرسید و هم اینکه درس را مرور می کنید و برای برگزاری جلسه بعد آمادگی خوبی خواهید داشت. بنابراین در نظر داشته باشید که برای گرفتن بهترین نتیجه خودتان هم باید برای یادگیری درس وقت بگذارید و تمرین و مسئله حل کنید. وقتی تمرین حل می کنید عملا میزان یادگیری خودتان را مورد بررسی قرار می دهید و مطمئن خواهید شد که درس را یاد گرفته اید.


پیشنهاد می شود در زمینه نحوه درست تمرین حل کردن برای درس ریاضی این مقاله را بخوانید: چگونه ریاضی را تمرین کنیم


کلاس های خصوصی ریاضی را در طول ترم برگزار کنید


در همین سایت ایران مدرس در هر مقاله ای که در رابطه با کلاس های خصوصی ریاضی و نحوه استفاده بهینه از این کلاس ها توضیح داده شده است به این نکته اشاره کرده ایم که برای ریاضی بسیار مهم است کلاس ها در طول ترم برگزار شود. برای دروس دیگر ممکن است به این اندازه مهم نباشد. اما درس ریاضی درسی است که برای یادگیری آن باید تمرین و مسئله حل کرد و باید خود دانش آموز یا دانشجو روی تمرینات تامل و تفکر نماید. بنابراین وقتی در طول ترم با فاصله زمانی مناسب کلاس ها را برگزار می کنید زمان کافی برای حل تمرین و مسئله هم خواهید داشت و در نتیجه بهتر درس را یاد می گیرید. البته اگر اشکالات جزئی ای دارید همان ایام امتحان برای رفع اشکال کفایت می کند. نکته دیگر اینکه در طول ترم اساتید خوب و با سابقه وقت آزاد بیشتری دارند و با قیمت مناسبتری کلاس های خصوصی را برای شما برگزار می کنند.


با یک استاد و معلم خصوصی خوب ریاضی کلاس داشته باشید


برای خوب نتیجه گرفتن از کلاس های خصوصی ریاضی واضح است که باید یک استاد و معلم خصوصی ریاضی خوب را در کنار خودتان داشته باشید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از بهترین مدرسین ریاضی را هم با کلیک بر روی عبارت بهترین معلم های خصوصی ریاضی ایران و تهران می توانید ببینید. در این وب سایت برای تمامی اساتید رزومه کاری و سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، قیمت کلاس های تدریس خصوصی ریاضی مد نظر هر استاد و ... ثبت شده است و با آگاهی کامل می توانید یک معلم خوب را برای خودتان انتخاب نمائید. بعضی از اساتید مدرک تحصیلی و رزومه کاری خودشان، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و .... هم قرار داده اند.


در رابطه با ویژگی های یک معلم خوب ریاضی مطالعه مقاله 15 ویژگی یک مدرس ریاضی خوب مفید است.


کلاس های ریاضی را تا شب امتحان ادامه دهید


اگر در طول ترم هم کلاس های ریاضی را برگزار کرده اید و یا خودتان در طول ترم درس ریاضی را مطالعه نموده اید، باز هم تا شب امتحان کلاس های خصوصی خودتان را ادامه دهید. به صورت پیوسته و مداوم درس ریاضی را با یک برنامه ریزی خوب مطالعه نمائید و کلاس های خصوصی را هم با فاصله زمانی مناسبی برگزار کنید. در فاصله زمانی بین کلاس ها هم همانطور که گفته شد درس بخوانید و تمرین حل کنید. در ایام فرجه ها و امتحانات تا شب امتحان می توانید کلاس های خصوصی ریاضی را برای رفع اشکال برگزار نمائید. البته اگر بخشی از درس باقی مانده است آن را به پایان برسانید. یکی دو روز قبل از امتحان ریاضی اگر بتوانید جلساتی برای رفع اشکال و جمع بندی داشته باشید بسیار مفید است. حل کردن نمونه سوالات امتحانی در کلاس های خصوصی هم می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و در گرفتن نمره خوب و نمره بالاتر بسیار موثر باشد.


کلاس های خصوصی ریاضی را در کنار کلاس های اصلی خودتان داشته باشید


بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان ممکن است این تصور را داشته باشند که اگر در کلاس های خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری شرکت کنند دیگر لازم نیست در کلاس های اصلی خودشان شرکت نمایند و یا درس خواندن دیگر لازم نیست. هر دو تصور اشتباه است. شما باید در کلاس های اصلی خودتان حضور مرتب و منظمی داشته باشید و جزوه بنویسید و اتفاقا از جزوه ای که یادداشت کرده اید در کلاس های خصوصی استفاده نمائید. کلاس های گروهی و خصوصی هر کدام فواید خودش را دارد. در ضمن، وقتی در کلاس های خصوصی شرکت می کنید اتفاقا باید خودتان بیشتر درس بخوانید و انگیزه بیشتری برای موفقیت در درس و تحصیل داشته باشید. همانطور که گفته شد، کلاس های مدرسه و دانشگاه و کلاس های خصوصی وقتی مفید است که خودتان درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. تا وقتی که خودتان خوب درس نخوانید هیچ کلاسی مفید نخواهد بود.


این مقاله را هم بخوانید: چگونه با شرکت در کلاس خصوصی بهترین نمره ریاضی را بگیریم؟


سخن آخر


در این مقاله سعی شد به صورت عملی راهکارهای موثری برای افزایش بازدهی کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و نحوه بهتر نتیجه گرفتن از این کلاس ها توضیح داده شود. با در نظر گرفتن راهکارهای ارائه شده می توانید در امتحان ریاضی، ریاضی کنکور و یا هر آزمون دیگری برای درس ریاضی بهترین نتیجه را بگیرید و کلاس های خصوصی بهترین نتیجه را برای شما خواهد داشت.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1157 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image