ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاس های تدریس خصوصی کنکور و موفقیت در کنکور

کلاس های تدریس خصوصی کنکور و موفقیت در کنکور

کلاس های تدریس خصوصی کنکور و موفقیت در کنکور

یکی از بهترین راهکارهایی که برای موفقیت در کنکور و کسب درصد بالا در دروس کنکوری وجود دارد این است که از کلاس های خصوصی و معلم های خصوصی خوب کنکور استفاده نمائید. در این مقاله توضیحات بیشتری ارائه شده است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک نمائید.


موفقیت در کنکور با تدریس خصوصی


شاید بتوان گفت بزرگترین و مهمترین آزمونی که دانش آموزان در پیش روی خود دارند آزمون کنکور است. برای تمامی دانش آموزان مهم است که بتوانند در کنکور موفق باشند و برای دروس مختلف درصدهای بالایی را کسب نمایند. بسیاری از دانش آموزان از چند سال قبل از کنکور برای موفقیت در این آزمون بزرگ تلاش می کنند. برای موفق شدن در کنکور عوامل مهمی موثر است و راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد. برنامه ریزی دقیق و منظم، پشتکار و تلاش، داشتن باور به خود و توانایی های خود، یاد گرفتن عمقی دروس مختلف و آموزش نحوه تست زنی صحیح و .... همگی برای موفقیت در کنکور می تواند مفید و موثر باشد. در کنار این موارد، استفاده از کلاس های خصوصی کنکور و در کنار داشتن یک معلم و استاد خوب به عنوان راهنما می تواند بسیار مفید و موثر باشد.


اگر بتوانید با یک استاد خوب که خود ایشان در کنکور موفق بوده اند و یا شاگردهای موفقی داشته اند کلاس داشته باشید می تواند در وقت و زمان شما بسیار صرفه جویی کند و مسیر صحیح را به شما نشان دهد. بنابراین نه به عنوان تنها راهکار، بلکه به عنوان یک راهکار خوب، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی را برای موفقیت در کنکور در نظر داشته باشید. اگر این کلاس ها را دو سه سال قبل از کنکور شروع کنید بسیار خوب است ولی در همان سالی که کنکور دارید هم می تواند بسیار موثر باشد.


پیشنهاد می شود مقاله بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کنکور را بخوانید.


چرا کلاس خصوصی برای موفقیت در کنکور


کلاس های تدریس خصوصی مزیت هایی دارد که آن را به عنوان یک گزینه خوب مطرح می کند. در این کلاس ها با توجه به سطح سواد و دانسته های شاگرد مطالب ارائه می گردد و در نتیجه انعطاف بالایی وجود دارد. استاد با تجربه در کلاس های خصوصی کنکور در همان 10 دقیقه اول و با پرسیدن چند سوال تشخیص خواهد داد که نقطه قوت و نقطه ضعف شاگردش چه مواردی است و بر روی برطرف کردن نقاط ضعف متمرکز خواهد شد. ممکن است شما درس را به صورت مفهومی بلد نباشید و یا اینکه درس را خوب خوانده باشید ولی در تست زنی اشکال داشته باشید. در هر صورت، با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی کنکور معلم و استاد شما اشکالات شما را برطرف خواهد نمود.



حتما بخوانید: بهترین اساتید کنکور 1403 و 1404 را بشناسید


البته شرکت در این کلاس ها شما را از درس خواندن و تست زدن و یا مثلا برنامه دقیق و منظم و مرور بی نیاز نمی کند. ولی حین درس خواندن اگر در یک بخش اشکال یا سوالی داشته باشید به جای اینکه برای آن وقت زیادی بگذارید در برگه ای یادداشت می کنید و از معلم خصوصی خودتان خواهید پرسید.  در ضمن، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی فقط برای رفع اشکال نیست. در این کلاسها معلم و استاد تدریس خصوصی به شما در رابطه با نحوه مطالعه و تست زنی و همچنین برنامه ریزی برای کنکور توصیه هایی خواهد کرد که می تواند بسیار مفید باشد.


مطالعه مقاله چگونه در تدریس خصوصی کنکور موفق باشیم؟ هم مفید است.


چند جلسه کلاس خصوصی برای درصد بالای کنکور


اینکه برای کسب درصد بالای کنکور به چند جلسه کلاس خصوصی نیاز دارید به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. ممکن است شما هر هفته یک یا دو جلسه کلاس برگزار نمائید. برای درس ریاضی شاید در طول سال قبل از کنکور 30 جلسه کلاس داشته باشید و برای درس زیست شناسی (به عنوان مثال) ممکن است 20 جلسه کافی باشد. باید ببینید هر درس را چقدر بلد هستید و چند جلسه لازم دارید. برای درس هایی که اشکالات بیشتری دارید تعداد جلسات بیشتری را برگزار نمائید. البته باید بین تعداد جلساتی که می خواهید استفاده کنید و همچنین زمانی که برای درس خواندن خودتان می خواهید در نظر بگیرید تعادل ایجاد کنید. اگر تعداد کلاس های خصوصی زیادی داشته باشید برای درس خواندن خودتان زمان کمی باقی می ماند و این خوب نیست.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی کنکور در وب سایت ایران مدرس هم پیشنهاد می شود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 441 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image