ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی راهکارهایی برای افزایش تاثیر و بازدهی کلاس های تدریس خصوصی

راهکارهایی برای افزایش تاثیر و بازدهی کلاس های تدریس خصوصی

راهکارهایی برای افزایش تاثیر و بازدهی کلاس های تدریس خصوصی

در این مقاله به صورت خلاصه راهکارهایی برای افزایش تاثیر و بازدهی کلاس های تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید کلاس های تدریس خصوصی شما بازدهی خوبی داشته باشد و بهتر نتیجه بگیرید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارهایی برای افزایش بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی و حصول بهترین نتیجه


نحوه افزایش بازدهی کلاس خصوصی


در این مقاله در رابطه با چگونگی افزایش تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی و افزایش بازدهی کلاس های خصوصی توضیح داده شده است.


1- برگزاری کلاس خصوصی در طول ترم مفیدتر است


تا جایی که ممکن است کلاس های تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار نمائید. برگزاری کلاس های خصوصی در طول ترم بازدهی بیشتری دارد. به هر حال در طول ترم استرس امتحان را ندارید و زمان زیادی برای حل تمرین و مسئله هم وجود دارد.


نکته دیگر اینکه در طول ترم اساتید خوب وقت آزاد بیشتری دارند و به نسبت ایام امتحانات ممکن است با هزینه کمتر و ارزان تر کلاس را برای شما برگزار نمایند. بنابراین از هر زاویه ای به این قضیه نگاه کنید برگزاری کلاس های خصوصی در طول ترم به نفع شما است.


کلیک کنید: مشاهده معلم های تدریس خصوصی ایران مدرس



2- برای دروسی که لازم است تدریس خصوصی استفاده کنید


لازم نیست برای تمام دروسی که دارید از کلاس های خصوصی استفاده نمائید. برای بعضی از دروس ممکن است از همان اوایل ترم کلاس ها را شروع نمائید و برای بعضی دیگر ممکن است به صورت رفع اشکالی در ایام امتحانات فقط یکی دو جلسه کلاس داشته باشید. به هر حال باید بدانید که چگونه از زمان خودتان استفاده بهتری داشته باشید. برگزاری کلاس هم زمان می خواهد. برای دروسی که اشکالات بیشتری دارید کلاس خصوصی داشته باشید و برای بقیه دروس خودتان مطالعه کنید و فقط به صورت رفع اشکالی از این کلاس ها استفاده نمائید.


مطالعه مقاله کلاس های تدریس خصوصی، نمرات بالا و افزایش معدل و مشاهده فیلم چگونه معلم خصوصی انتخاب کنم مفید است.


3- کلاس های خصوصی را جدی بگیرید


کلاس های تدریس خصوصی را جدی بگیرید و تمرینات و تکالیفی که به شما داده می شود را انجام دهید. درست است که تمرینات کلاس های خصوصی نمره ندارد ولی در یادگیری شما بسیار موثر است. اگر 100 جلسه کلاس خصوصی هم برگزار کنید ولی در نهایت خودتان درس نخوانید و تکالیف را انجام ندهید نتیجه ای نخواهید گرفت. بنابراین باید کلاس های خصوصی را مانند کلاس های مدرسه و دانشگاه جدی بگیرید و تمرینات را انجام دهید و به توصیه های استاد و مدرس خصوصی خودتان خوب گوش دهید.


4- کلاس خصوصی در ایام امتحانات برای رفع اشکال مفید است


اگر در طول ترم خودتان درس را خوانده اید و یا در کنار یک معلم خصوصی خوب مطالب را به پایان رسانده اید باز هم در ایام امتحانات برای جمع بندی و رفع اشکال چند جلسه کلاس خصوصی برگزار کنید. در ایام امتحانات می توانید نمونه سوالات امتحانی حل کنید و رفع اشکال نمائید. خصوصا برگزاری یک جلسه کلاس خصوصی شب قبل از امتحان بسیار مفید است و می تواند به شما در موفقیت در تحصیل کمک زیادی بکند. شب قبل از امتحان تمامی اشکالاتی که دارید را بررسی کنید و از استاد خودتان سوال بپرسید.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: 10 راهکار برای استفاده بهتر از کلاسهای تدریس خصوصی


5- خودتان هم عالی درس بخوانید


برای اینکه کلاس های تدریس خصوصی بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد سعی کنید در فاصله زمانی بین کلاس ها حتما درس بخوانید و مطالب را مرور نمائید. توجه داشته باشید که در نهایت شما در جلسه امتحان شرکت می کنید و شما هستید که باید به سوالات پاسخ بدهید. بنابراین تلاش کنید درس را مرور کنید و تمرین و مسئله حل نمائید. اگر در فاصله زمانی بین کلاس ها درس بخوانید خود کلاس های تدریس خصوصی هم برای شما مفیدتر خواهد بود. چرا که اشکالات شما خودش را نشان می دهد و می توانید در کلاس ها این اشکالات را برطرف کنید.


6- برای ریاضی و فیزیک تمرین حل کنید


برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک اگر در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک شرکت کردید، توجه داشته باشید که برای یادگیری بهتر این دروس حل تمرین و مسئله کاملا ضروری است. ممکن است برای بعضی از دروس تنها مرور کفایت کند اما برای درس ریاضی و فیزیک حتما باید تمرین و مسئله حل کنید. برای این دو درس حل تمرین و مسئله جزو ضروریات است و باید حتما تمرین حل کنید تا مشخص شود چه اشکالاتی دارید و در کلاس های خصوصی سوال بپرسید. سعی کنید تمرین را خودتان حل کنید و روی آن فکر کنید.


مطالعه نمائید: نحوه افزایش بازدهی کلاس های تدریس گروهی و خصوصی برای یادگیری بهتر دروس


7- برای موفقیت در تحصیل برنامه داشته باشید


در کلاس های تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری که شرکت می کنید اگر خودتان برای موفقیت در تحصیل برنامه داشته باشید و خوب درس بخوانید این کلاس ها هم برای شما مفید خواهد بود. بنابراین در مرحله اول روی خودتان و تونایی های خودتان حساب کنید و با جدیت برای موفقیت در درس و تحصیل برنامه ریزی کنید و وقت بگذارید. فکر نکنید اگر در کلاس خصوصی شرکت کردید دیگر لازم نیست کاری انجام دهید. اتفاقا باید بیشتر از قبل درس بخوانید و در این صورت بهترین نتایج در انتظار شما خواهد بود.


سخن آخر


در این مقاله راهکارهایی برای افزایش تاثیر و بازدهی کلاس های تدریس خصوصی ارائه شد. در انتخاب دروس دقت نمائید و برای دروسی کلاس خصوصی استفاده کنید که لازم است تا وقت شما زیاد گرفته نشود. در طول ترم از کلاس های خصوصی استفاده نمائید و در فاصله زمانی بین کلاس ها درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید. خودتان به هر میزان بیشتر وقت بگذارید در نهایت نتیجه بهتری خواهید گرفت. کلاس های خصوصی را جدی بگیرید و در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال و حل سوالات امتحانی از این کلاس ها استفاده نمائید. اینکه کلاس های خصوصی چقدر مفید باشد به این هم بستگی دارد که معلم خصوصی انتخابی شما چقدر بر درس مسلط باشد. بنابراین، در انتخاب مدرس و استاد خصوصی خودتان هم دقت کنید. با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده است و تجربه و سابقه کاری بالایی دارد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 695 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image