ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی در سال 1403 چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی مناسب است؟

در سال 1403 چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی مناسب است؟

در سال 1403 چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی مناسب است؟

اگر می خواهید در رابطه با قیمت کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در سال 1403 اطلاعات خوبی را بدست آورید و بدانید که چه قیمتی برای این کلاس ها مناسب است ادامه این مطلب را بخوانید. در همین سایت ایران مدرس اساتید قیمت کلاس های خصوصی ریاضی خودشان را اعلام نموده اند.


برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس و مشاهده رزومه کاری و قیمت کلاس های ریاضی مدرسین مختلف بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


مطالعه کنید: چگونه بهترین معلم خصوصی ریاضی را انتخاب کنیم؟


قیمت مناسب تدریس خصوصی ریاضی سال 1403


در این بخش به صورت حدودی قیمت هایی برای کلاس های خصوصی ریاضی در سال 1403 ارائه می شود. البته نباید تصور کرد حتما این قیمت ها را همه ی اساتید باید برای کلاس های خودشان در نظر بگیرند و واضح است که هزینه کلاس های خصوصی ریاضی به پارامترهای مختلفی از جمله سابقه کاری استاد، تعداد جلسات، مقطع درس، شهر محل تدریس و زمان و مکان برگزاری کلاس ها و .... بستگی دارد.


مثلا هزینه کلاس خصوصی ریاضی اینترنتی به نسبت حضوری 20 درصد ارزان تر است و در شهرهای بزرگ مانند تهران ممکن است به نسبت شهرهای کوچک هزینه بیشتر باشد.


نرخ کلاس خصوصی ریاضی ابتدایی 1403


به هر حال به صورت حدودی قیمت های مناسب برای کلاس های خصوصی ریاضی در سال 1403 در این بخش ارائه می شود. در سال 1403 قیمت کلاس های خصوصی ریاضی ابتدایی حدودا 300 تا 400 هزار تومان مناسب است. البته باز هم تاکید می شود قیمت های کلاس های خصوصی واقعا متغیر است و به پارامترهای زیادی بستگی دارد. یعنی برای همین ریاضی دبستان ممکن است یک استاد هزینه 600 هزار تومان را هم درخواست نماید. به هر حال قیمت های متوسط و حدودی در این بخش ارائه می شود.



نرخ مناسب و متوسط ریاضی متوسطه 1403


برای ریاضی متوسطه هزینه 500000 تومان برای یک جلسه می تواند مناسب باشد و برای ریاضیات دانشگاهی 550 تا 600 هزار تومان هم به نظر می رسد مناسب باشد. در سال 1403 برای کلاس های خصوصی ریاضی کنکور و المپیاد شاید هزینه 700 هزار تومان برای یک جلسه تقریب بدی نباشد. برای همین ریاضی کنکور اساتید معروف و برند ممکن است برای هر جلسه 1 میلیون تومان را هم درخواست نمایند و نباید تعجب کنید.


پیشنهاد می شود مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) را هم بخوانید.


بهترین راهکار اطلاع از قیمت تدریس خصوصی ریاضی


بهترین راهکار برای اینکه قیمت کلاس های خصوصی ریاضی در سال 1403 یا هر زمان دیگری را بدانید این است که به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس از طریق لینکی که در بالا معرفی شد مراجعه نمائید و قیمت تعیین شده توسط خود اساتید ریاضی را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید. هزینه کلاس های ریاضی به صورت خصوصی در منزل در سال 1403 می تواند از 350 یا 400 هزار تومان تا 650 و 700 هزار تومان و بیشتر متغیر باشد. باید خودتان لیست مدرسین ریاضی را ببینید و استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. توصیه می شود در مرحله اول قیمت کلاس ها را زیاد مد نظر قرار ندهید و از بین اساتید یک استاد خوب با رزومه کاری و سوابق تدریس مناسب انتخاب نمائید.


کلام آخر


در ادامه می توانید از بین اساتیدی که مشخص کرده اید با معلمی کلاس را هماهنگ کنید که قیمت مناسبتری را ارائه کرده است. اگر کلاس ها به صورت اینترنتی باشد می توانید از استاد تخفیف بگیرید. تعداد زیادی از اساتید قیمت کلاس ها را به صورت توافقی ذکر نموده اند و برای گرفتن قیمت می توانید با خود استاد تماس بگیرید. به عنوان مثال اگر یک استاد ریاضی قیمت هر جلسه را 600000 تومان مشخص کرده است، اگر تعداد جلسات زیادی لازم داشته باشید احتمالا با 500000 تومان و یا حتی 450000 تومان هم کلاس را برگزار خواهد کرد.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن هم پیشنهاد می شود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 772 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image