ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی مقایسه کلاسهای خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی زبان انگلیسی

مقایسه کلاسهای خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی زبان انگلیسی

مقایسه کلاسهای خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی زبان انگلیسی

در این بخش کلاسهای خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی زبان انگلیسی با هم مقایسه می گردد. اگر می خواهید زبان انگلیسی، گرامر و یا مکالمه زبان را خوب آموزش ببینید، استفاده از هر کدام از کلاسهای خصوصی، نیمه خصوصی و یا کلاسهای گروهی که در آموزشگاههای زبان و یا در مدارس و دانشگاهها برگزار می گردد می تواند مفید و موثر باشد. در ادامه بازدهی و میزان مفید بودن هر کدام از این کلاسها با یکدیگر مقایسه می گردد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی


در بسیاری از موارد دانش آموزان و دانشجویان برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی، علاوه بر کلاسهای خودشان در مدرسه یا دانشگاه، در کلاسهای فوق برنامه آموزش زبان انگلیسی که در آموزشگاههای زبان برگزار می گردد شرکت می کنند. این کلاسها مزیتهایی دارد ولی در عین حال می توان به آن ایراداتی هم وارد کرد. مزیتهای کلاسهای گروهی برای آموزش زبان انگلیسی این است که زبان آموز در یک محیط آموزشی قرار می گیرد و با خیال راحت و بدون استرس امتحان زبان انگلیسی را آموزش می بیند.


کلاس خصوصی زبان را انتخاب کنیم یا گروهی؟


در این کلاسها دانش آموز یا دانشجو هم با اظهار نظر و حرف زدن و هم با گوش دادن به استاد حاضر در کلاس و مطالبی که همکلاسی هایش ذکر می کنند می تواند زبان خودش را تقویت نماید. این کلاسها برای یادگیری مکالمه، درک مطلب، گرامر و افزایش دایره لغات مفید و موثر است. خصوصا اگر به صورت مداوم در این کلاسها شرکت کنید در نهایت می توانید به یادگیری زبان انگلیسی در سطح خوب و عالی امیدوار باشید.


عیبی که این کلاسهای گروهی دارد این است که ممکن است برای بعضی از دانش آموزان و دانشجویان که در زبان اشکالات زیادی دارند و ضعیف تر هستند زیاد مفید نباشد. در کلاسهای گروهی مکالمه زبان معمولا بیشتر اوقات 3 یا 4 نفر که مسلط تر هستند حرف می زنند و بقیه ی افراد حاضر در کلاس در حاشیه قرار می گیرند.


مطالعه کنید: چگونه در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی موفق شویم؟



تدریس نیمه خصوصی زبان انگلیسی


مقایسه کلاس خصوصی و گروهی زبان انگلیسی


با توجه به مطالب ارائه شده، شرکت در کلاسهای گروهی برای آموزش زبان انگلیسی می تواند مفید باشد ولی به هر حال در مواردی مانند اینکه زبان اموز بخواهد مکالمه یا گرامر زبان را سریعتر یاد بگیرد و یا اشکالات پایه ای داشته باشد و لازم باشد سوالات متعددی را بپرسد و ... استفاده از کلاسهای نیمه خصوصی و یا در کنار داشتن یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب و فوق العاده می تواند مفیدتر و موثرتر باشد. در کلاسهای خصوصی می توان هر سوالی را پرسید و در کلاسهای نیمه خصوصی هم تا حد زیادی این امکان فراهم است. کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی زبان از این لحاظ که زبان اموز فرصت بیشتری برای حرف زدن، تمرین مکالمه زبان، پرسیدن سوال و رفع اشکال دارد به نسبت کلاسهای گروهی می تواند مفیدتر باشد.


برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس زبان انگلیسی کلیک کنید. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و مجربی حضور دارند که برای تمامی مدرسین می توانید شماره تماس مستقیم و نرخ درخواستی ایشان را ببینید.


حتما مطالعه نمائید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تعداد جلسات مورد نیاز برای مکالمه و آیلتس



سایر مزیت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی نسبت به کلاس گروهی


مزیت دیگری که کلاسهای خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی دارد این است که زمان برگزاری جلسات، محل برگزاری کلاسها، تایم و زمان هر جلسه، تعداد جلسات در هفته و .... توسط خود شاگرد و با هماهنگی مدرس تعیین می شود. این کلاسها انعطاف بالاتری دارد. در هر زمانی می توان کلاس را برگزار نمود ودر صورت لزوم و در حالتهایی مانند نزدیک بودن امتحان و یا آزمون می توان تعداد جلسات را افزایش داد.


این کلاسها به لحاظ مطالبی که در آن ارائه می شود هم انعطاف دارد. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و یا کلاسهایی که در آموزشگاههای زبان برگزار می شود سر فصل های مشخصی برای ارائه درس در نظر گرفته شده است و ممکن است برای بعضی از افراد حاضر در کلاس مفید باشد ولی برای بقیه افراد اینطور نباشد. در کلاسهای خصوصی زبان متناسب با سطح تحصیلی و میزان معلومات دانش آموز یا دانشجو مطالب ارائه می گردد و در نتیجه مسلما مفیدتر خواهد بود.


در این کلاسها اگر هدف یادگیری مکالمه زبان است زبان اموز فرصت بیشتری برای حرف زدن و تمرین مکالمه دارد. اگر دانشجو یا دانش آموز قصد دارد برای کسب نمره بهتر در امتحان در کلاسهای زبان شرکت کند باز هم کلاسهای خصوصی گزینه بهتری است. در این کلاسها وقت دانش آموز یا دانشجو تلف نمی شود و می تواند در سریع ترین زمان ممکن درس را یاد بگیرد. در ضمن، چون کلاسها در منزل برگزار می گردد وقت دانش اموز و دانشجو در مسیر رسیدن به کلاس تلف نخواهد شد. در چنین حالتهایی استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند کاملا مفید و موثر باشد.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: نکات کلیدی در آموزش و یادگیری صحیح زبان انگلیسی


کلاس خصوصی زبان انگلیسی


جمع بندی و نتیجه گیری


با توجه به مطالب ارائه شده، استفاده از کلاسهای گروهی و یا جلسات تدریس خصوصی برای اموزش زبان می تواند مفید باشد. در حالتی که بخواهید در طول زمان و در کنار کار اصلی خودتان و یا در کنار درس و تحصیل خودتان در مدرسه یا دانشگاه زبان انگلیسی را هم تقویت کنید استفاده از کلاسهای گروهی آموزشگاهها می تواند مفید باشد.


در شرایطی که برای یادگیری زبان عجله دارید و یا می خواهید در زمان کمتری مکالمه، گرامر و ... را یاد بگیرید و برای امتحان، کنکور، مهاجرت، تجارت و یا هر هدف و یا آزمون دیگری اماده شوید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی می تواند مفیدتر باشد. بهترین حالت برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان در منزل است و در رتبه بعدی کلاس آنلاین زبان قرار می گیرد.


مطالعه نمائید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی در چه مواردی لازم است؟


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 4051 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image