ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نحوه کسب بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی

نحوه کسب بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی

نحوه کسب بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی

در این بخش در رابطه با نحوه کسب بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می شود. کلاس های خصوصی برای پیشرفت در درس و تحصیل بسیار مفید است اگر به درستی از آن استفاده شود.


بیشترین بازدهی کلاس خصوصی


در این مقاله در رابطه با نحوه کسب بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده می شود.


به تناسب نیاز به تعداد جلسات در زمان مناسب کلاس ها را شروع کنید


اگر در یک درس اشکالات زیادی دارید و ترم های قبل هم در آن درس عملکرد خوبی نداشته اید خوب مسلما تعداد جلسات کلاس خصوصی زیادی برای آن لازم خواهد بود. چنین درسی را به ایام امتحانات موکول نکنید. اما اگر مثلا برای درس فیزیک اشکالات جزئی ای دارید ایرادی ندارد به صورت رفع اشکالی و در ایام امتحانات از کلاس های تدریس خصوصی فیزیک استفاده نمائید.


پیشنهاد می شود این ویدیو را ببینید: چگونه معلم خصوصی انتخاب کنم


کلاس های تدریس خصوصی را جدی بگیرید


البته بسیاری از متقاضیان تدریس خصوصی چون برای این کلاس ها هزینه پرداخت می کنند خود به خود کلاس ها را جدی هم می گیرند. ولی به هر حال یادآوری آن مفید است. جدی گرفتن کلاس ها به این معنی است که تمرینات و تکالیفی که به شما داده می شود را با جدیت انجام دهید و به مشاوره ها و برنامه ریزی های انجام شده عمل کنید.



در کنار کلاس ها خودتان هم درس بخوانید


همانطور که در مقالات قبلی ارائه شده در همین سایت ایران مدرس بارها و بارها گفته شده است، کلاس های تدریس خصوصی نمی تواند جایگزین درس خواندن خود دانش آموز یا دانشجو باشد. کلاس های تدریس خصوصی را باید به عنوان یک امکان اضافه کمک آموزشی در نظر گرفت. در کنار شرکت در این کلاس ها خود شاگرد هم باید درس بخواند. اگر شرکت در کلاس های تدریس خصوصی با درس خواندن و تمرین حل کردن خود شاگرد همراه باشد نتیجه بسیار خوبی حاصل خواهد شد.



مطالعه مقاله نحوه افزایش بازدهی کلاس های تدریس گروهی و خصوصی برای یادگیری بهتر دروس هم مفید است.


با یک مدرس و معلم خوب کلاس داشته باشید


نکته دیگری که برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی باید در نظر گرفت این است که سعی کنید با یک استاد خوب و با تجربه کلاس داشته باشید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید. در این وب سایت اساتید رزمه کاری و سوابق تدریس خودشان را ارائه نموده اند و می توانید با آگاهی کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.


مطالعه نمائید: کلاس زبان خصوصی بهتره یا عمومی


کلاس های اصلی خودتان در مدرسه یا دانشگاه را هم شرکت کنید


کلاس های تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر دروس مزیت های زیادی دارد ولی در عین حال کلاس های گروهی مدرسه و دانشگاه هم بسیار خوب و مفید است. بهتر است در کلاس های اصلی خودتان به صورت منظم شرکت کنید و به تناسب نیاز در کنار این کلاس ها از جلسات تدریس خصوصی هم استفاده نمائید. به هر حال، اگر بعضا به هر علت نتوانستید در کلاس های اصلی خودتان حاضر شوید بهترین راهکار برای جبران غیبت ها هم استفاده از همین کلاس های خصوصی است.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: 20 راهکار برای استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 798 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image