ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاس های تدریس خصوصی و یادگیری عمقی تر دروس

کلاس های تدریس خصوصی و یادگیری عمقی تر دروس

کلاس های تدریس خصوصی و یادگیری عمقی تر دروس

در این بخش در زمینه تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی بر یادگیری عمقی تر و مفهومی تر دروس مختلف توضیحاتی ارائه می گردد. معمولا از این کلاس ها برای رفع اشکال و خواندن سریع تر دروس مختلف در ایام امتحانات استفاده می گردد.


تدریس خصوصی و یادگیری عمقی تر دروس


البته مزایای کلاس های خصوصی از این موارد خیلی بیشتر است و برای پیشرفت در درس ها و افزایش معدل و همچنین برای یادگیری عمقی تر دروس می توان روی این کلاس ها حساب کرد. البته به تناسب هدفی که دارید باید تعداد جلسات و زمان شروع کلاس ها را به درستی انتخاب نمائید.


اگر مثلا درس ریاضی را خوب بلد هستید ولی در بعضی از مباحث اشکالاتی دارید در همان ایام امتحانات هم می توان در این کلاس ها شرکت کرد و نتیجه خوبی هم گرفت. اما اگر در همان درس ریاضی وضعیت خوبی ندارید و نمرات ترم های قبلی شما هم زیاد تعریفی ندارد، در این حالت باید زودتر به فکر بود و تعداد جلسات بیشتری لازم است. در حالتی که در طول ترم در کلاس های خصوصی شرکت می کنید می توانید برای یادگیری عمقی تر دروس هم روی این کلاس ها حساب باز نمائید.


حتما بخوانید: چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل موثر است؟


زمان کافی برای یادگیری در کلاس خصوصی


اگر برای شما مهم است دروس مختلف را عمقی تر و مفهومی تر یاد بگیرید یکی از امکانات خوبی که وجود دارد همین استفاده از کلاس های تدریس خصوصی می باشد. در این کلاس ها زمان کافی برای یادگیری درس وجود دارد و نگرانی ای از بابت کمبود وقت ندارید. اگر لازم باشد یکی دو جلسه اضافه تر کلاس برگزار می کنید ولی در عوض درس را بهتر یاد می گیرید.


در ضمن، در این کلاس ها محدودیتی برای نوع سوال هایی که می پرسید و یا ابتدایی یا پیشرفته بودن سوال وجود ندارد. افراد دیگری در کلاس حاضر نیستند که از ترس تمسخر آنها سوال خودتان را نپرسید. به عنوان مثال در کلاس تدریس فیزیک دانشگاه می توانید از فیزیک دوم دبیرستان سوال بپرسید. وقتی می خواهید درس را عمقی و مفهومی یاد بگیرید باید هر سوالی که به ذهنتان می رسد را بپرسید. حتی اگر از پایه های قبل باشد و ابتدایی باشد. در کلاس های آموزش در منزل و تقویتی می توانید هر سوالی را بپرسید و این خودش یکی از دلایلی است که نشان می دهد چرا این کلاس ها برای یادگیری عمقی دروس می تواند مفید باشد.



حتما مطالعه نمائید: مقاله در مورد تدریس و یادگیری


امکان پرسیدن سوالات متعدد


در حقیقت در هر کلاسی وقتی یادگیری بسیار خوب اتفاق می افتد که امکان سوال و جواب و حرف زدن استاد و شاگرد هر دو فراهم باشد. در کلاس های گروهی با وجود اینکه مدرسین و اساتید خوب و دلسوزی در این کلاس ها هم حضور دارند ولی به علت تعداد بالای دانش آموزان و دانشجویان امکان پاسخ دادن به همه ی سوالات وجود ندارد. نکته دیگر اینکه خود دانش آموز یا دانشجو شاید به دلیل اعتماد به نفس پایین و یا ضعف پایه ای در دروس مختلف در جمع 30 یا 40 نفری اجازه پرسیدن سوال را به خودش نمی دهد.


در نتیجه اگر اشکالاتی وجود دارد و بخشی از درس که مباحث پایه ای تر ان به ترمهای قبل بر می گردد خوب تفهیم نمی شود، این موارد همچنان باقی می ماند و یادگیری عمقی خوب اتفاق نمی افتد. در کلاس های تدریس خصوصی می توان هر اشکالی را پرسید و حتی اگر از دروس پایه ای تر اشکالی وجود دارد باز هم قابل رفع می باشد. به عنوان مثال ممکن است در درس زبان انگلیسی اشکالاتی که از مباحث گرامری وجود دارد به ترمهای قبل برگردد و در کلاس های تدریس خصوصی زبان می توان این اشکالات را به ورت کاملا اساسی و پایه ای رفع نمود.


مطالعه نمائید: چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای آموزش سریعتر و مفهومی تر دروس مفید است؟


سخن پایانی


همین که دانش آموز یا دانشجو در کلاس های خصوصی می تواند سوال بپرسد و زمان کافی برای این کار در اختیار دارد، همین که از پرسیدن هر نوع سوالی هراس ندارد و می داند که می تواند از پایه ای ترین مباحث هم پرسش کند، همین که مباحث ارائه شده در کلاس متناسب با میزان معلومات شاگرد ارائه می شود و .... باعث می شود کلاس های خصوصی بازدهی خیلی خوبی داشته باشد و برای یادگیری مفهومی و عمقی دروس مختلف کاملا بتوان روی آن حساب کرد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 617 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image