ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی کلاسهای خصوصی ریاضی، رفع اشکال و یادگیری پایه ای ریاضی

کلاسهای خصوصی ریاضی، رفع اشکال و یادگیری پایه ای ریاضی

کلاسهای خصوصی ریاضی، رفع اشکال و یادگیری پایه ای ریاضی

کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم برای رفع اشکال و هم برای یادگیری پایه ای درس می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. البته در مرحله اول باید هدف خودتان را از شرکت در این کلاسها مشخص نمائید.


کلاس خصوصی ریاضی


در بسیاری از موارد دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارند و برای اینکه در این درس قوی شوند از کلاسهای خصوصی استفاده می کنند. در کنار داشتن یک معلم ریاضی خوب و قوی می تواند باعث شود بهترین نتیجه ممکن را در امتحان ریاضی و ریاضی کنکور بگیرید. در موارد دیگر ممکن است دانش آموز یا دانشجویی خودش درس را خوب بلد باشد ولی برای رفع اشکال از این کلاسها استفاده نمائید.


چیزی که واضح است این است که شرکت در این کلاسها در هر دو صورت می تواند مفید و موثر باشد البته باید به تناسب هدفی که دارید در زمان مناسب شرکت در این کلاسها را شروع کنید و با یک معلم خوب چنین کلاسهایی را برگزار نمائید.


1- کلاسهای خصوصی ریاضی برای یادگیری پایه ای درس


ابتدا در رابطه با حالتی که از این کلاسها برای یادگیری عمقی و پایه ای ریاضی استفاده شود مطالبی ارائه می گردد. ریاضی درسی است که بعضی از مطالب آن که مثلا در مقطع متوسطه آموزش داده شده است تا مقاطع بالای تحصیلی ادامه پیدا می کند و در حل تمرینات و مسائل لازم است. به عنوان مثال مبحث انتگرال گیری که در همان دوره متوسطه آموزش داده می شود در مقطع دانشگاهی و حتی در دروس فیزیک و دروس دانشگاهی فنی مهندسی بلد بودن آن لازم است. بنابراین از دانش آموز یا دانشجو انتظار می رود چنین مباحث پایه ای را خوب بلد باشد.



یکی از مزایای کلاسهای تدریس خصوصی این است که هر مبحثی که شاگرد در آن ضعف داشته باشد و بخواهد یاد بگیرد در این کلاسها قابل ارائه است. مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه نیست که سر فصل های مشخصی تعریف شده باشد. بنابراین با شرکت در این کلاسها می توان به صورت عمقی و پایه ای درس را یاد گرفت. در طول ترم هم می توان چنین کلاسهایی را برگزار نمود و یا حتی در ایام تابستان هم امکان تقویت پایه ریاضی با شرکت در این کلاسها وجود دارد.


کلیک کنید: مشاهده مدرسین تدریس خصوصی ریاضی



2- کلاسهای خصوصی ریاضی برای رفع اشکال و جمع بندی


از کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال در طول ترم و یا در ایام امتحانات هم می توان استفاده کرد. اتفاقا یکی از مهمترین کاربردهای کلاسهای تدریس خصوصی همین بحث رفع اشکال است. البته به این معنی نیست که خودتان اصلا درس را نخوانید و همه ی مطالب را به اسم رفع اشکال برای ایام امتحانات باقی بگذارید. نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که بهترین حالت برای موفقیت در امتحان ریاضی خواندن درس در طول ترم است و اگر اشکالات جزئی دارید در همان طول ترم و یا در ایام امتحانات از کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال و پاسخ به سوالهایتان استفاده کنید.


اگر اشکالات زیادی دارید طول ترم بسیار برای شرکت در این کلاسها بهتر است. در همین سایت ایران مدرس اساتید و مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند (مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی).



در بین مدرسین می توانید اساتید دانشگاه، دبیران رسمی آموزش و پرورش تهران و کل کشور، معلم های با تجربه که خود آنها از دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه تهران، صنعتی شریف؛ امیرکبیر و سایر دانشگاههای دولتی فارغ التحصیل شده اند، مدرسین با 20، 25 و حتی 30 سال سابقه تدریس و بهترین معلم های ریاضی تهران و کل کشور را می توانید پیدا کنید. برای رفع اشکال در ایام امتحانات می توانید این مدرسین خوب و با تجربه را در کنار خودتان داشته باشید.


حتما بخوانید: فردا امتحان ریاضی دارم چیکار کنم


سخن آخر


با توجه به مطالب گفته شده، می توان از کلاسهای خصوصی ریاضی برای رفع اشکال و یا یادگیری پایه ای و عمقی استفاده کرد. اگر به صورت پایه ای می خواهید درس را یاد بگیرید در طول ترم و اگر اشکالات جزئی دارید در ایام امتحانات از این کلاسها استفاده نمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image