ارتباط مستقیم با 30659 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟

چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟

چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟

در این بخش در رابطه با کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و اینکه چرا این کلاسها تقاضای بسیار زیادی دارد مطالبی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: شماره تماس 6 بهترین مدرس و معلم خصوصی ریاضی ششم حضوری


تقاضای بالای تدریس خصوصی ریاضی


ریاضی درسی است که هم بلد بودن آن برای گرفتن نمره خوب در خود امتحان ریاضی مهم است و هم تسلط بر روابط و عملیاتهای ریاضی برای پاسخگویی به سوالات سایر دروس مانند شیمی و فیزیک اهمیت بالایی دارد. اگر درس فیزیک را خوب بلد نباشید در امتحان ریاضی اشکالی برایتان ایجاد نمی شود.


اما اگر در بعضی از مباحث ریاضی مانند حد و مشتق و انتگرال گیری، فرمول های مهم انتگرال و یا نسبت مثلثاتی اشکال داشته باشید و یا به عنوان مثال توابع نمایی و لگاریتمی را خوب بلد نباشید ممکن است در پاسخ دادن به بعضی از سوالات فیزیک دچار اشکال شوید.


مثالی از اهمیت بالای درس ریاضی


فرض کنید در درس فیزیک می خواهید از روی نمودار شتاب زمان میانگین سرعت را بدست آورید. در این حالت لازم است انتگرال بگیرید و اگر در انتکرال گیری که یکی از مباحث درس ریاضی است اشکال داشته باشید در پاسخ دادن به همان سوال فیزیک هم خوب عمل نخواهید کرد. بنابراین اهمیت ریاضی در این مثال مشخص می شود و واضح است که چرا بسیاری از افراد متقاضی کلاسهای خصوصی آن هستند.


کلیک کنید: مشاهده مدرسین تدریس خصوصی ریاضی



چرا باید بر ریاضی مسلط باشیم؟


خوب بلد بودن درس ریاضی برای موفقیت در تحصیل مهم است. خصوصا برای رشته های ریاضی و تجربی در کنکور ریاضی بسیار مهم است. در رشته انسانی و سایر رشته ها هم اگر دانش آموزی این درس را خوب بزند بسیار از بقیه جلوتر خواهد افتاد. به هر حال به صورت کلی دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی ضعف دارند و در نتیجه اگر شخصی بتواند در کنکور این درس را خوب بزند بسیار در تراز ایشان تاثیر مثبت خواهد داشت. به همین دلیل بسیاری از دانش آموزان برای درس ریاضی کنکور از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده می کنند.


نحوه مطالعه و یادگیری صحیح ریاضی


ریاضی درسی است که باید در طول زمان خوانده شده و یاد گرفته شود. معمولا به دلایل مختلف دانش آموزان در این درس ضعف دارند. یکی از دلایل بسیار مهم این است که خود دانش آموز یا دانشجو در ترمهای قبل علاقه زیادی به یادگیری این درس نشان نداده است و در کلاسها غایب بوده است و یا تمرینات و مسائل زیادی را حل نکرده است. در این حالت ضعف و اشکالات به صورت پایه ای خواهد بود و برطرف کردن آن توسط خود دانش آموز یا دانشجو بسیار سخت می شود و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم نمی توان تمام این اشکالات را پرسید. در نتیجه در چنین مواردی هم کلاسهای تدریس خصوصی بسیار موثر و مفید است. در مواردی هم یک مدرس و معلم باعث می شود دانش اموز یا دانشجو به صورت کلی از این درس زده شود و در ترمهای بعد هم تمایلی برای مطالعه آن نداشته باشد. به هر حال ریاضی درسی است که برگزاری کلاس خصوصی برای آن می تواند بسیار مفید باشد.


این مقاله خوب و پربازدید را مطالعه کنید: چگونه ریاضی بخوانیم؟


چرا تدریس خصوصی برای یادگیری ریاضی؟


ریاضی درسی است که مباحث آن به هم ربط دارد. به عنوان مثال وقتی حد آموزش داده می شود، در ادامه آن تعریف اولیه مشتق با استفاده از همان مفهوم حد صورت می پذیرد. در نتیجه دانش آموزی که در مبحث حد اشکال دارد ممکن است مشتق را هم خوب یاد نگیرد. در مرحله بعد فرمولهای مشتق آموزش داده می شود و دانش آموز یا دانشجو متوجه می شود که انتگرال گیری در واقع عکس مشتق گیری است. یعنی با یادگیری خوب مشتق است که می توان خوب انتگرال گرفت.


این ویژگی درس ریاضی باعث می شود آموزش آن به تنهایی توسط شخصی که به صورت پایه ای در آن اشکال دارد مشکل باشد. یا در همان مبحث رسم نمودارها هم برای تشخیص تعقر نمودار (به عنوان مثال) باید مشتق دوم گرفت و در نتیجه اینجا هم خوب بلد بودن مشتق لازم است. به دلیل همین مرتبط بودن مطالب با یکدیگر است که برای یادگیری درس ریاضی استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی بسیار متداول و معمول است. با شرکت در این کلاسها و حل تمرین و مسئله در کنار شرکت در این جلسات می توان بر درس ریاضی مسلط شد و آن را بسیار خوب یاد گرفت.


مطالعه نمائید: معلم خصوصی ریاضی ششم فصل اول


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 993 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image