ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی با چه قیمتی تدریس می کند؟ (در منزل و آنلاین)

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی با چه قیمتی تدریس می کند؟ (در منزل و آنلاین)

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی با چه قیمتی تدریس می کند؟ (در منزل و آنلاین)


اگر در جستجوی استاد خصوصی برتر زبان انگلیسی هستید و می خواهید بدانید که بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای تدریس خصوصی در منزل و آنلاین با چه قیمتی تدریس می کند، ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


هزینه بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


واضح است که اگر بخواهید با یکی از بهترین و مجرب ترین مدرسین خصوصی زبان انگلیسی به صورت حضوری یا آنلاین کلاس داشته باشید باید متناسب با آن حاضر باشید هزینه پرداخت کنید. البته کلاس خصوصی مدرسین برجسته زبان انگلیسی به نسبت سایر اساتید مفیدتر هم می باشد و در نتیجه اگر نرخ بیشتری هم پرداخت کنید مسلما در نهایت به نفع شما خواهد بود.


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com بهترین اساتید خصوصی زبان انگلیسی حضور دارند و می توانید شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی هر استاد را هم مشاهده کنید. در نتیجه انتخاب استاد خصوصی خوب زبان با نرخ مناسب از این سایت کار راحتی است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان و نرخ درخواستی هر استاد بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.



در همین سایت ایران مدرس، علاوه بر ارائه کاملترین لیست مدرسین خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران، در قالب مقالاتی سعی کرده ایم بهترین معلم های خصوصی زبان را هم معرفی کنیم. به عنوان مثال مقالات زیر را در این زمینه بخوانید.


مقالات مرتبط، حتماً بخوانید:


بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


از ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی می توان به داشتن تجربه و سابقه کاری بالا، داشتن مدارک مهم زبان انگلیسی مانند TTC، آیلتس، تافل، سلتا، تسول و ...، داشتن فیلم نمونه تدریس و نظرات مثبت شاگردهای قبلی در همین سایت ایران مدرس، فارغ‌التحصیلی از دانشگاه معتبر، داشتن کتاب تالیفی و مقالات علمی معتبر، کسب رتبه برتر در کنکور ارشد و دکتری و ... اشاره نمود. برای تمامی مدرسین زبان و سایر دروس در همین سایت ایران مدرس اطلاعات کامل، رزومه کاری و سوابق تدریس، قیمت درخواستی اساتید و شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است.


هزینه کلاس تدریس خصوصی بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی از 400 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغیر است و متوسطه هزینه هر جلسه کلاس این اسایتد 600 تا 700 هزار تومان می باشد. البته در نظر داشته باشید که این نرخ برای کلاس اساتید برتر است و با نرخ ارزان تر هم می توانید معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشید. چون هزینه کلاس های خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد این اعداد را فقط به عنوان یک تخمین سرانگشتی و یک راهنمایی کلی در نظر بگیرید. برای تمامی اساتید زبان هزینه درخواستی ایشان در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. برخی از اساتید که رزومه بسیار قوی دارند و یا روند تدریس متفاوتی دارند (مثلا تدریس همراه با پیگری منظم بین جلسات) هم ممکن است هزینه های بیشتری به نسبت مبالغ ذکر شده درخواست نمایند.


عوامل موثر بر نرخ کلاسهای خصوصی بهترین مدرسین زبان انگلیسی


پارامترهای مختلفی بر نرخ و هزینه کلاس خصوصی زبان بهترین اساتید زبان اثر می گذارد. اولاً باید مد نظر داشته باشید که وقتی قرار است با یکی از بهترین اساتید کلاس داشته باشید پس مسلماً چنین اساتیدی با نرخ خیلی کم تدریس را انجام نمی دهند. بنابراین هزینه کلاس خصوصی اساتید برجسته زبان به نسبت مدرسین معمولی بیشتر می باشد.



از طرف دیگر هزینه این کلاس ها به تجربه و سابقه کاری استاد هم بستگی دارد. مدرسین زبان با سابقه کاری بیشتر معمولاً نرخ بیشتری را هم درخواست می کنند. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی به اینکه کلاس به صورت حضوری و در منزل برگزار شود و یا آنلاین و مجازی از این کلاس ها استفاده کنید هم بستگی دارد. هزینه کلاس های اینترنتی به نسبت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل حدوداً و به صورت متوسط ۳۰ درصد پایین تر می باشد. مثلاً استادی که برای کلاس خصوصی زبان در منزل هر ساعت ۹۰۰ هزار تومان را درخواست می کند احتمالاً کلاس آنلاین را با نرخ حدوداً ۶۰۰ هزار تومان موافقت می نماید.


نرخ کلاس ها به سطح کلاس هم بستگی دارد و مثلاً هزینه تدریس خصوصی آیلتس که یک کلاس سطح بالای زبان است در مقایسه با نرخ آموزش خصوصی مکالمه زبان در حد مقدماتی بیشتر می باشد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان و قیمت درخواستی ایشان بر روی لینکی که در بالا گفته شد کلیک کنید.


این مقاله را هم مطالعه بفرمایید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


نحوه هماهنگی کلاس زبان با مدرسین برجسته با نرخ مناسب


در این بخش در رابطه با اینکه چگونه کلاس خصوصی زبان انگلیسی را با هزینه مناسب و منصفانه هماهنگ نماییم توضیح داده شده است. در نظر داشته باشید اگر هدف داشتن کلاس خصوصی زبان با یکی از بهترین مدرسین زبان تهران و کل ایران است باید فکر کلاس ارزان و قیمت خیلی پایین را از ذهن خودتان بیرون بیندازید. اساتیدی که عالی تدریس می کنند و شاگردهای موفق قبلی دارند معمولاً خیلی ارزان تدریس را انجام نمی دهند. البته قیمت مناسب فرق می کند و شما می توانید یک مدرس فوق‌العاده با هزینه مناسب داشته باشید.


برای هماهنگی کلاس با نرخ مناسب، اولاً لیست مدرسین زبان را در همین سایت ایران مدرس با دقت بررسی کنید. اساتید بسیار خوبی در این سایت حضور دارند که در حد native زبان را بلد هستند و تدریس می نمایند و از طرفی هزینه مناسبی هم درخواست می کنند. بنابراین لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید و هزینه درخواستی هر استاد در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان را ببینید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی


به این ترتیب می توانید یک استاد برجسته با نرخ منصفانه انتخاب کنید. یک روش خوب این است که ابتدا بدون توجه به هزینه و تنها با در نظر گرفتن سوابق کاری و سوابق تدریس اساتید ۱۰ معلم عالی انتخاب کنید و در پایان با استادی که کمترین نرخ را درخواست کرده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. استفاده از کلاس خصوصی مجازی هم می تواند باعث شود هزینه های شما کاهش یابد چرا که به نسبت تدریس خصوصی در منزل ارزان تر تمام می شود. مطالعه و مرور خودتان در فاصله زمانی بین کلاس ها باعث می شود زودتر و سریعتر یاد بگیرید، تعداد جلسات کمتری لازم شود و در نهایت هزینه کل شما کمتر خواهد شد.



مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه


کلام آخر


در این مقاله در پاسخ به سوال (بهترین مدرسین خصوصی زبان انگلیسی با چه نرخی تدریس می کنند) توضیحاتی ارائه گردید. همانطور که گفته شد هزینه کلاس ها به سطح کلاس هم بستگی دارد و یک استاد عالی زبان ممکن است کلاس مقدماتی را با نرخ ساعتی ۴۰۰ هزار تومان و مثلاً کلاس خصوصی آیلتس یا تافل را با هزینه ۷۰۰ هزار تومان برگزار نماید. بنابراین باید با خود مدرسین هم حرف بزنید. اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید هم اساتید معمولاً تخفیف در نظر می گیرند. اگر قصد دارید زبان انگلیسی را برای مهاجرت، موفقیت در امتحان زبان، کسب درصد بالا در زبان کنکور، کسب نمره عالی در ielts یا TOEFL و ... یاد بگیرید، در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در این زمینه به شما کمک می کنند و هزینه مناسبی را هم درخواست می نمایند.


مطالعه این مقاله هم مفید است: هزینه کلاس تدریس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403


تاکید می شود برای موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی خیلی روی ارزان هماهنگ کردن کلاس های خصوصی متمرکز نشوید و اصرار نکنید بلکه تلاش کنید با یکی از بهترین اساتید کلاس داشته باشید. ممکن است نرخ هر جلسه کلاس اساتید برجسته بالاتر باشد اما در نهایت شرکت در کلاس های خصوصی چنین اساتیدی به نفع شما خواهد بود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 120 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image