ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی ۱۰ بهترین معلم انلاین ریاضی دهم تجربی، معرفی و شماره تماس مستقیم اساتید

۱۰ بهترین معلم انلاین ریاضی دهم تجربی، معرفی و شماره تماس مستقیم اساتید

۱۰ بهترین معلم انلاین ریاضی دهم تجربی، معرفی و شماره تماس مستقیم اساتید


اگر می خواهید با یکی از بهترین و با تجربه ترین مدرسین و معلم های آنلاین ریاضی دهم تجربی کلاس داشته باشید ... اگر قصد دارید با شرکت در کلاسهای خصوصی و اینترنتی دبیرهای حرفه ای در ریاضی پایه ۱۰ رشته تجربی نمره عالی بگیرید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه سوالات فصل به فصل ریاضی دهم تجربی با جواب


بهترین معلم آنلاین ریاضی پایه ۱۰ رشته تجربی


قبل از معرفی تعدادی از اساتید برجسته ریاضی دهم رشته تجربی در این بخش در رابطه با ویژگی های این مدرسین برتر توضیحاتی ارائه می نماییم. بهترین مدرسین ریاضی دهم و سایر مقاطع معمولا خودشان در درس ریاضی عالی هستند و در دانشگاههای سطح بالای ایران و کل جهان تحصیل کرده اند. برای تمامی مدرسین دانشگاه محل تحصیل ایشان در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com ثبت شده است و می توانید با استادی کلاس هماهنگ کنید که خودش در ایام تحصیل موفق بوده است و در دانشگاه عالی درس خوانده است.


تحصیل در دانشگاه معتبر برای اساتید به این معنی است که خود استاد در کنکور موفق بوده است و احتمالا در ریاضی کنکور هم درصد بالایی کسب نموده است. بنابراین شرکت در کلاس خصوصی چنین اساتیدی می تواند بسیار مفید باشد. این اساتید برجسته معمولا مدرک کارشناسی ارشد یا دکتر در رشته ریاضی یا رشته های سطح بالا و رشته های فنی مهندسی دارند. البته ممکن است خود استاد ریاضی در رشته تجربی تحصیل کرده باشد و خود ایشان هم در کنکور ریاضی را بالا زده باشند. شرکت در کلاس آنلاین و حضوری چنین اساتیدی هم مفید است.


برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خصوصیات و ویژگی های بهترین مدرسین ریاضی تجربی و سایر رشته ها مطالعه مقاله 15 ویژگی یک مدرس و معلم ریاضی خوب هم مفید است.


رزومه کاری و سوابق تدریس تمامی مدرسین در این سایت (ایران مدرس) ارائه شده است و می توانید یک معلم عالی با نرخ مناسب برای یادگیری بهتر ریاضی دهم تجربی یا ریاضی در هر مقطع دیگری انتخاب نمائید. از جمله ویژگی های دیگر بهترین مدرسین ریاضی تجربی می توان به کسب رتبه خوب در کنکور، داشتن سابقه کاری و تجربه بالا، داشتن شاگردهای موفق قبلی، کسب رتبه خوب در المپیاد ریاضی، در نظر گرفتن قیمت مناسب برای کلاس های آنلاین و حضوری و ... اشاره نمود.


حتما مطالعه کنید: بهترین مدرس ریاضی دهم و لیست 10 معلم خصوصی عالی ریاضی دهم تهران و کل ایران


معرفی و شماره تماس بهترین مدرسین آنلاین ریاضی دهم تجربی


در این بخش از بین اساتید بسیار خوب ریاضی حاضر در همین سایت ایران مدرس ۱۰ معلم خوب و برتر را معرفی می نماییم. البته مدرسین بسیار با سواد و مجرب دیگری هم در این سایت حضور دارند اما در این مقاله فقط ۱۰ معلم خوب ریاضی را معرفی نموده ایم. برای تمامی مدرسین معرفی شده در این مقاله می توانید شماره تماس مستقیم ایشان، فیلم نمونه تدریس، نظرات دانش آموزان و دانشجویان قبلی مدرسین، قیمت درخواستی هر معلم و ... را مشاهده کنید.


۱. یکی از بهترین مدرسین ریاضی دهم تجربی محمد رجبی



مؤلف ۴ کتاب ریاضی، ۳ سال سابقه تدریس در دبیرستان سلام یوسف آباد، کسب رتبه اول در بین مجموعه مدارس سلام در درس حسابان در آزمون مدارس برتر تهران (آزمون نشانه)، کسب رتبه اول در بین مجموعه مدارس سلام در درس آمار و احتمال در آزمون مدارس برتر تهران، تدریس درس ریاضیات گسسته در دبیرستان نمونه دولتی علی محمدی. تدریس دروس هندسه تحلیلی، ریاضیات گسسته ، هندسه ۱ و ۲ در دبیرستان غیر انتفاعی ادب و علم، ۲  سال سابقه تدریس دروس حساب دیفرانسیل و انتگرال، هندسه تحلیلی و ریاضیات گسسته در کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) - طراح سوالات آزمون مدارس برتر تهران، طراح سوالات آزمون های آزمایشی قلم چی، ریاضی تجربی دهم، 11 سال سابقه ی تدریس خصوصی کلیه دروس ریاضی رشته های ریاضی و تجربی (دیفرانسیل، ریاضی تجربی، هندسه تحلیلی و ... )، مدرس خصوصی ده ها دانش آموز از مدارس برتر تهران (سلام، انرژی اتمی، علامه حلی، فرزانگان، علامه طباطبایی، ربانی و ...)


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمد رجبی


۲. معلم با سواد هادی توت کار



سابقه کار: 33 سال تدریس حرفه ای ریاضیات در مدارس دولتی، غیردولتی، نمونه دولتی، شاهد و تیزهوشان تهران - دبیر مدارس دولتی، غیردولتی، شاهد، نمونه دولتی و تیزهوشان تهران. دارای جزوات مبحثی تایپی کم نظیرحاصل 33 سال تجربه کاری ( ریاضی، تجربی، انسانی، تشریحی، تستی )، مؤلف مبتکران و طراح آزمون های ریاضی تجربی و حسابان انتشارات حلی تهران. 5 سال سابقه درخشان در نتایج امتحانات نهایی کشوری درس حسابان در دبیرستان تیزهوشان دخترانه فرزانگان 5 تهران. حضوری تهران در منزل دانش آموزان. ریاضی تجربی آنلاین در کل کشور، در اسکای روم با قلم نوری و جزوات مبحثی تایپی و رنگی


مشاهده پروفایل و شماره تماس هادی توت کار


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


۳. معلم خوب ریاضی دهم تجربی فرید خیری



مدال نقره المپیاد ریاضی کشوری (1385)، رتبه 4 کنکور سراسری دکتری مهندسی عمران، سوابق تدریس: دبیرستان‌های برتر تهران (به مدت سیزده سال) - دبیرستان انرژی اتمی - دبیرستان سلام صادقیه - دبیرستان سلام یوسف آباد - دبیرستان دین و دانش اکباتان - دبیرستان سلام ایران‌زمین - دبیرستان خاتم انقلاب - دبیرستان غیر دولتی برهان - دبیرستان صبای پاسداران - دبیرستان سلام تجریش - پروازی چابهار (دبیرستان دانشگاه دریانوردی-2 سال) - دانشگاه آزاد اسلامی (۹ سال)


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرید خیری


۴. مدرس حرفه ای علی عالمی



رشته تحصیلی: مهندسی هوافضا (سازه‌های هوایی)، مدرک تحصیلی: فوق لیسانس، دانشگاه محل تحصیل: علم و صنعت ایران، 14 سال سابقه تدریس، دارای جزوه‌ی تخصصی و کلیپ‌های مدرن، استفاده از تکنولوژی و موشن‌گرافی برای درک بهتر مفاهیم ریاضی، پلن تخصصی و زود بازده برای جمع‌بندی سرعتی شب امتحان، بهترین روش‌های تست‌زنی و بهبود سرعت مطابق با سبک سوالات کنکور چند سال اخیر کنکور، اجازه‌ی شرکت دانش‌آموزان خصوصی با تخفیف ویژه در همایش‌های بزرگ ایام امتحانات نهایی، بالاترین درصد رضایت اولیا و دانش‌آموزان، تضمینی (در صورت عدم رضایت دانش‌آموز و خانواده هزینه‌ای دریافت نمی‌شود)


مشاهده پروفایل و شماره تماس علی عالمی


کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس ریاضی دهم


۵. استاد برجسته ریاضیات علی گائینی



رتبه ۱۸ کنکور کارشناسی ارشد، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف، بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس حرفه ای ریاضیات کنکور رشته تجربی (خصوصی و گروهی)، مدرس ریاضیات کنکور کارشناسی در موسسه غدیر در سالهای ۸۳ الی ۸۶ - مدرس درس آمار مهندسی و احتمال در موسسه پژوهش برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری - مدرس دانشگاه غیرانتفاعی آل طه - مدرس برتر ریاضیات دبیرستان و کنکور (رشته تجربی)، رضایت 100% دانش آموزان از کلاس ها مطابق با نظرسنجی های صورت گرفته از آموزشگاه ها، دانشگاه ها و ...


مشاهده پروفایل و شماره تماس علی گائینی


۶. معلم برتر ریاضی دهم خانم فاطمه کماسی



سوابق آموزشی و تحصیلی: 10 سال سابقه تدریس ریاضیات در تهران و شهرهای دیگر - مدرس ریاضیات خانه ریاضی، علوی، قلمچی - فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تهران به عنوان دانشجوی برتر در رشته ژئوفیزیک - دارای جزوات بسیار دقیق و کامل ریاضی برای تمامی پایه ها - کلاس ها به صورت آنلاین و با قلم نوری برگزار می شوند.


مشاهده پروفایل و شماره تماس فاطمه کماسی


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی دهم


۷. استاد بی نظیر ریاضی خلیل خلیلی ارمغانی



رشته تحصیلی: ریاضی کاربردی، مدرک تحصیلی: فوق لیسانس، دانشگاه محل تحصیل: تهران، دارای 30 سال سابقه تدریس، تدریس خصوصی ریاضی در مقطع پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم. ریاضی 1 و 2 و 3 تجربی. حسابان 1، حسابان 2، هندسه 1 و 2 و 3 و آمار و احتمال و دروس ریاضی انسانی. کنکور ریاضی، رشته تجربی ، رشته ریاضی فیزیک و رشته انسانی. تدریس آنلاین با کیفیت بسیار بالا. کلاس های آمادگی کنکور تیزهوشان و نمونه دولتی ورودی دهم. تدریس ویژه برای دانش آموزان تیزهوشان و نمونه دولتی


مشاهده پروفایل و شماره تماس خلیل خلیلی ارمغانی


۸. مدرس خوب ریاضی دهم تجربی خانم بهاره زند



تدریس خصوصی دروس ریاضی به صورت حضوری در ایران و خارج از ایران مدرس بین المللی و در منزل و مشاوره عالی کنکور و تیز هوشان (ریاضی - ابتدایی ، هفتم و هشتم و نهم و دهم، یازدهم هندسه تحلیلی و ریاضیات گسسته و حسابان و ریاضیات علوم‌انسانی و قبولی در مدارس خاص و کنکور با ما قبولی در مدارس خاص و مشاوره عالی کنکور با بیش از ۱۸ سال تجربه کار ...تضمین کار خود ...) ریاضیات کنکور تجربی با قیمت مناسب و مشاوره كنكور - (ریاضیات-فیزیک) با 18 سال سابقه تدریس در مدارس راهنمایی و دبیرستان، تضمین یادگیری ریاضی با ما ریاضی را راحت یاد بگیرید دبیر نمونه سه سال متوالی


مشاهده پروفایل و شماره تماس بهاره زند


۹. استاد برتر و مجرب خانم رقیه بابائی



سابقه کار: تضمینی با 20 سال سابقه تدریس، کلاسهای تضمینی و کاملا تفهیمی ریاضی و فیزیک متوسطه اول و دوم حسابان 1 و 2، ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی، تدريس زنده استاد پای تخته در اسکای روم با امکان رفع اشکال مستقیم دانش آموز در هرلحظه با استاد. جهت اطمینان از بازدهی کلاسهای آنلاین در اسکای روم که دقیقا عین کلاس حضوری میباشد، جلسه اول در صورت عدم رضایت رایگان خواهد بود. تدریس بصورت تضمینی و پایه ای و متناسب با سطح هر دانش آموز با آموزش مباحث پيش نیاز سال قبل صورت می گیرد. روش تدریس به زبان ساده همراه با درک کامل مطالب می باشد. بعلت یادگیری آسان و درک مفاهیم ، علاقه و انگیزه دانش آموز افزایش می یابد که در همان جلسه اول مشهود می باشد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس رقیه بابائی


مقالات مرتبط، حتماً بخوانید:


شماره بهترین معلم ریاضی تجربی کنکور و 20 استاد برتر ریاضی تهران و کل ایران


بهترین معلم خصوصی ریاضی کنکور تجربی و لیست 10 استاد برتر ریاضی کنکور رشته تجربی


بهترین اساتید ریاضی کنکور تجربی، لیست 10 معلم خوب و مجرب ریاضیات کنکور رشته تجربی


۱۰. یکی از برترین اساتید ریاضی دهم جواد نظریان



رشته تحصیلی: هندسه و سیستم های دینامیکی، مدرک تحصیلی: دکتری، دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران، فردوسی مشهد و IMPA برزیل، فارغ التحصیل رتبه اول مقطع کارشناسی، فارغ التحصیل رتبه اول مقطع کارشناسی ارشد، فارغ التحصیل رتبه اول مقطع دکترا، عضو بنیاد ملی نخبگان، گذراندن دوره ی تحقیقاتی در موسسه IMPA برزیل، مدرس دانشگاه، پژوهشگر پسادکتری، مدرس دانشگاه‌ فردوسی مشهد، فن بیان فوق العاده (مسلط به فن بیان) و بیش از 12 سال سابقه، ارائه خدمات به همه مناطق شهرهای ایران بخصوص تهران؛ تدریس آنلاین در کل ایران و جهان، ریاضی تجربی و سایر رشته ها تمامی مقاطع


مشاهده پروفایل و شماره تماس جواد نظریان


سرفصل های ریاضی دهم تجربی و نحوه مطالعه


از مهمترین مباحث و سرفصل های اصلی ریاضی پایه 10 تجربی می توان به مجموعه‌های متناهی و نامتناهی، متمم یک مجموعه، الگو و دنباله، دنباله‌های حسابی و هندسی، نسبت‌های مثلثاتی، دایره مثلثاتی و روابط و فرمول های بسیار مهم و پرکاربرد در مثلثات، ریشه و توان و توان N ام و ... اشاره نمود. البته سرفصل های ریاضی دهم به مباحث گفته شده محدود نمی شود و مباحث دیگری همچون توان های گویا و عبارت های جبری، معادله ها و نامعادله ها، شمارش، بدون شمردن، تابع، آمار و احتمال و ... هم ارائه خواهد شد. باید خوب متوجه باشید که اشکالات شما بیشتر در کدام مبحث از موارد ذکر شده است و کلاس های خصوصی را بیشتر برای آن مباحث چالشی اختصاص دهید.



اکثر دانش آموزان در مبحث مثلثات اشکال دارند و بنابراین زمان بیشتری برای حل سوال و تمرین از آن در نظر بگیرید. مهمترین فرمول های مثلثاتی را حفظ کنید و تمرینات و نمونه سوالات امتحانی زیادی هم حل نمائید. معادله ها و نامعادله ها هم در ریاضی دهم بسیار مفید است چون هم در پایه های بالاتر کاربرد دارد و هم اینکه در دروس دیگر مانند فیزیک هم مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت کلی مباحث ارائه شده در این درس پایه ای و اساسی است و بهتر است برای یادگیری بهتر آن وقت زیادی در نظر بگیرید. دنباله های حسابی و هندسی، جایگشت، ترکیب و احتمال هم در امتحان و کنکور زیاد مورد سوال قرار می گیرد.


حتما بخوانید: بهترین تدریس ریاضی یازدهم تجربی و 10 معلم خصوصی فوق العاده ریاضی پایه 11 رشته تجربی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 223 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image