ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی

چگونه معلم تیزهوشان شویم


اگر می خواهید معلم تیزهوشان شوید و قصد دارید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و گروهی تیزهوشان در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران فعالیت داشته باشید، ادامه این مقاله را بخوانید.


شروع کار به عنوان معلم تیزهوشان


برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و گروهی دروس تیزهوشان راهکارهای مختلفی وجود دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.


1- تماس با آموزشگاههای تیزهوشان 


یکی از بهترین راهکارها برای اینکه معلم تیزهوشان شوید این است که با آموزشگاههای تیزهوشان در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران تماس بگیرید و آمادگی خودتان را برای فعالیت در این زمینه اعلام نمایید.


از بهترین آموزشگاه های تیزهوشان در تهران می توان به موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت، آموزشگاه مبتکران، موسسه آموزشی فرهنگی واله valeh.ir، موسسه علامه حلی، کانون فرهنگی آموزش www.kanoon.ir (قلمچی)، موسسه خط علم، فرزانگان، راه سعادت و ... اشاره نمود.


اسم این موسسات را در گوگل جستجو کنید تا آدرس و شماره تماس آنها را پیدا کرده و تماس بگیرید یا به صورت حضوری مراجعه نمایید. سعی کنید آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کنید تا بتوانید استخدام شوید. در هر شهر دیگری غیر از تهران هم که ساکن هستید می توانید به موسسات و آموزشگاههای تیزهوشان مراجعه کنید.


کلیک کنید: مشاهده فیلم های تدریس تیزهوشان



2- فعالیت در زمینه تدریس خصوصی تیزهوشان


راهکار دیگری که برای شروع فعالیت به عنوان معلم تیزهوشان وجود دارد این است که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com عضو شده و تبلیغ خودتان را به عنوان معلم خصوصی ریاضی تیزهوشان یا سایر دروس ثبت نمایید. اگر به عنوان مثال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ششم تیزهوشان یا تدریس خصوصی ریاضی نهم و سایر مقاطع سابقه تدریس دارید می توانید در زمینه آموزش خصوصی تیزهوشان هم فعالیت خودتان را شروع کنید.


درج تبلیغات تدریس در این سایت رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید. در ایران مدرس (همین سایت) تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰۰۰۰ مدرس و استاد ثبت نام کرده اند. با درج آگهی تدریس در این وب سایت شماره تماس شما مستقیم نمایش داده شده و متقاضیان کلاس خصوصی به صورت مستقیم و بدون واسطه با شما در ارتباط خواهند بود. البته در نظر داشته باشید برای اینکه این روش بازدهی خوبی داشته باشد و بتوانید شاگرد بگیرید لازم است تبلیغ خودتان را عالی بنویسید. مطالعه مقاله زیر در این زمینه پیشنهاد می شود.


حتما بخوانید: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر



در این وب سایت مقالات متعدد دیگری در زمینه شروع کار و شغل تدریس خصوصی به صورت موفقیت آمیز ارائه شده است. مطالعه مقالات زیر در این زمینه مفید است.


مقالات مرتبط، مطالعه کنید:


چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم


چگونه معلم ابتدایی شویم


فعالیت در زمینه تدریس خصوصی تیزهوشان به نسبت تدریس خصوصی سایر دروس به صورت معمولی درآمد بالاتری دارد. به هر حال تمامی مدرسین توانایی و علاقه به کار در این زمینه را ندارند. یک استاد خوب تیزهوشان همواره در حال یادگیری است و سطح تسلط بالایی دارد.


3- سایر روش ها


برای شروع فعالیت در زمینه تدریس دروس تیزهوشان می توانید از روش های دیگری مانند فعالیت در اینستاگرام و جذب شاگرد از طریق آن، ایجاد یک سایت یا وبلاگ برای خودتان، تبلیغات تراکتی در مناطق بالا شهر تهران، تبلیغات در روزنامه، همکاری با موسسات تدریس خصوصی و جذب شاگرد از طریق ایشان و ... هم استفاده کنید.


مقالات مرتبط، مطالعه کنید:


۹ بهترین معلم خصوصی ریاضی تیزهوشان نهم


بهترین معلم تیزهوشان و لیست 10 استاد و معلم خصوصی برتر تیزهوشان تهران و کل ایران


سخن آخر


در این مقاله در پاسخ به سوال چگونه معلم تیزهوشان شویم روش های متعددی ذکر گردید که از آن جمله می توان به تماس با موسسات برتر تیزهوشان مانند واله، علامه حلی، فرزانگان و ... یا درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایت های معتبر و برتر تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس اشاره نمود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 241 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image