ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی معلم خصوصی برای کلاس اول دبستان خانم و آقا

معلم خصوصی برای کلاس اول دبستان خانم و آقا

معلم خصوصی برای کلاس اول دبستان خانم و آقا


اگر در جستجوی معلم خصوصی برای کلاس اول دبستان خانم و آقا هستید ... چنانچه قصد دارید با معلم خصوصی کلاس اول فارسی، ریاضی یا هر درس دیگری تماس بگیرید و کلاس هماهنگ کنید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


معلم خصوصی کلاس اول


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مدرسین و معلم های بسیار با تجربه و خوبی حضور دارند که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کلاس اول تمامی دروس از جمله فارسی، ریاضی، علوم، نگارش، املا و ... فعال هستند. برای تمامی مدرسین کلاس اول دبستان و ابتدایی می توانید شماره تماس مستقیم ایشان را در همین سایت ایران مدرس مشاهده نموده و با خود معلم برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید.


به منظور مشاهده لیست کامل مدرسین اول ابتدایی به صفحه معلم خصوصی اول دبستان مراجعه کنید.


برای تمامی مدرسین اطلاعات کاملی ثبت شده است و در نتیجه می توانید آگاهانه و با خیال راحت یک معلم خصوصی خوب و مجرب با نرخ و هزینه مناسب و منصفانه ا انتخاب کنید. می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی مدرسین، هزینه درخواستی هر مدرس و ... را مشاهده نموده و یک معلم خصوصی خوب انتخاب کنید.


مطالعه نمائید: شماره تلفن معلم خصوصی کلاس اول ابتدایی و دبستان در تهران و کل ایران


هزینه کلاس خصوصی اول دبستان چقدر است؟


هزینه کلاس خصوصی اول دبستان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر با یک معلم خصوصی با تجربه کلاس داشته باشید مسلما هزینه کلاس های ایشان نسبت به یک مدرس تازه کار بیشتر است ولی در عوض کلاس های با کیفیت تری هم دارند. نکته بعدی اینکه اگر از ابتدای ترم کلاس های خصوصی را هماهنگ نمایید مسلما با نرخ مناسب تری می توانید کلاس داشته باشید. چون مدرسین خصوصی اوایل ترم کلاس های زیادی ندارند در نتیجه تخفیف در نظر می گیرند. نرخ کلاس ها به شهر محل سکونت شما هم بستگی دارد و در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج هزینه بالاتر است.



قیمت معلم خصوصی اول دبستان جلسه ای از ۱۰۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است و به صورت میانگین نرخ ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان مناسب می باشد. البته عوامل مختلفی بر قیمت کلاس های خصوصی تاثیر می گذارد و قیمت‌هایی که گفته شد را به عنوان یک معیار کلی و راهنمایی کلی در نظر بگیرید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی معلم های خصوصی پایه اول دبستان هزینه درخواستی ایشان ارائه شده است و می توانید یک معلم عالی با نرخ مناسب انتخاب کنید.


مطالعه نمایید: قیمت تدریس خصوصی کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی در منزل



پیشنهاد می کنیم تمرکز خودتان را از روی قیمت بردارید و بیشتر تلاش کنید با یک معلم خصوصی خوب کلاس را هماهنگ نمایید تا فرزند شما پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.


چگونه یک معلم خصوصی اول ابتدایی خوب انتخاب کنیم؟


در همین سایت ایران مدرس لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین ابتدایی


به سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین توجه نمایید. بسیار خوب است با یک معلم خصوصی با تجربه که سوابق تدریس درخشانی دارد و خودش در دانشگاه خوب درس خوانده است کلاس ها را هماهنگ نمایید. به نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس مدرسین دقت نمایید. در نهایت قیمت را هم در نظر بگیرید و یک معلم خصوصی برتر انتخاب کنید. در همین سایت مدرسین بسیار خوبی حضور دارند و انتخاب یک معلم عالی کار راحتی است. سوابق تدریس مدرسین و نحوه تدریس ایشان در فیلم ها را بررسی کنید و از انتخاب خودتان مطمئن گردید.


حتما مشاهده نمائید: فیلم تدریس الفبا کلاس اول ابتدایی و دبستان - می کاری



زمان مناسب شروع کلاس خصوصی کی است؟


زمان مناسب برای شروع کلاس ها خصوصی اول دبستان به وضعیت فرزند شما و سطح هوش ایشان و همچنین اشکالات درسی موجود بستگی دارد. به عنوان یک معیار کلی خوب است کلاس ها را زودتر شروع نمایید. ابتدای ترم بسیار خوب است و اواسط ترم هم مناسب می باشد. اگر اشکالات کمی وجود دارد نزدیک به امتحانات هم دو یا سه جلسه کلاس خصوصی استفاده کنید باز مناسب می باشد. می توانید با معلم خصوصی خودتان هم مشورت نمایید. کلا کلاس ها را زمانی شروع کنید که فرصت برای مطالعه، تمرین و مرور در بازه زمانی بین جلسات تدریس وجود داشته باشد.


فیلم های مرتبط، حتما ببینید:


ویدئوی آموزشی و فیلم نمونه تدریس کلاس اول ابتدایی توسط معلم مجرب - تدریس نشانه بـ ب


ویدئوی تدریس پیش دبستانی و کلاس اول ابتدایی - شمارش اعداد


فیلم تدریس ریاضی اول ابتدایی و دبستان - جمع اعداد


سخن پایانی


در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی برای کلاس اول دبستان، ویژگی های مدرسین خوب پایه اول ابتدایی، قیمت کلاس ها، زمان مناسب شروع کلاس ها و ... توضیحاتی ارائه شد. کلاس خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب خصوصاً برای دانش آموزان مقطع دبستان می تواند بسیار مفید باشد چرا که اگر پایه محکم گذاشته شود در نهایت در مقاطع بالاتر هم دانش آموز موفق تر خواهد بود. در انتخاب مدرس خصوصی خودتان دقت کنید و با یک معلم خوب، متعهد و مجرب کلاس هماهنگ نمایید. برای تمامی مدرسین در همین سایت ایران مدرس اطلاعات کاملی از جمله شماره تماس مستقیم ایشان، قیمت درخواستی هر مدرس و ... ارائه شده است.


مطالعه نمائید: قیمت معلم خصوصی کلاس اول در ایران مدرس سال 1402 و 1403


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 196 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image