ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل تهران

تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل تهران

تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل تهران


اگر در جستجوی بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل در تهران یا هر جای ایران هستید و می خواهید با شرکت در کلاس های خصوصی در کمترین زمان کامپیوتر (ورد، اکسل، پاورپوینت، ICDL، اینترنت، انواع نرم افزار و ...) را یاد بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل توسط معلم خانم و آقا


ویژگی های بهترین معلم تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل تهران


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی در زمینه تدریس و آموزش کامپیوتر و انواع نرم افزارها فعالیت دارند. مدرسین برجسته ای که در همین سایت رایانه و انواع نرم افزارهای عمومی و تخصصی را تدریس می کنند معمولا خودشان در دانشگاه خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، علم و صنعت، خواجه نصیر، تربیت مدرس، امیرکبیر و ... درس خوانده اند و تجربه کاری و سوابق تدریس بالایی دارند.


این مدرسین برجسته که در زمینه تدریس خصوصی مهارتهای کلی کامپیوتر، ICDL، ورد، اکسل، برنامه نویسی، اینترنت، ویندوز، انواع نرم افزارها و ... فعالیت دارند دارای تجربه بالایی هستند و حمایت کامل را از شاگردهای خودشان به عمل می آورند. قیمت درخواستی مدرسین کامپیوتر و شماره تماس مستقیم ایشان در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل در تهران ارائه می شود.


برای مشاهده لیست مدرسین کامپیوتر در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کامپیوتر کلیک کنید.


قیمت تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل در تهران


برای تمامی اساتید و مدرسین تدریس خصوصی کامپیوتر هزینه درخواستی ایشان برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس خصوصی در منزل در تهران در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است. نرخ کلاس های خصوصی کامپیوتر از ساعتی ۱۰۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر بوده و مقدار میانگین آن ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان می باشد. عوامل مختلفی از جمله سطح کلاس، میزان دشواری و سختی نرم افزار تدریسی، سابقه کاری استاد، تعداد جلسات و .... روی قیمت‌های کلاس خصوصی کامپیوتر در منزل اثر می گذارد. بنابراین بهترین راهکار این است که لیست مدرسین را در همین سایت ایران مدرس با دقت بررسی نموده و یک استاد و معلم خوب با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب کنید.



آموزش کامپیوتر می تواند پروژه محور هم باشد و مطالب با توجه به نیاز شما تدریس خواهد شد و سرفصل ها منعطف است. در نتیجه در کمترین زمان می توانید مطالب مورد نیاز خودتان را آموزش ببینید. پیشنهاد می شود با مدرسین عالی کامپیوتر کلاس داشته باشید هر چند هزینه هر جلسه تدریس ایشان بالاتر باشد چرا که کیفیت و بازدهی کلاس ها در نهایت به نفع شما خواهد بود.


مقالات مرتبط، مطالعه کنید:


مهمترین فرمول های اکسل و لیست توابع اکسل Excel


دانلود جزوه عالی و کاربردی خلاصه آموزش برنامه نویسی C


دانلود سوالات تستی دانش کامپیوتر


17 بهترین استاد برنامه نویسی ایران و تهران به صورت آنلاین و حضوری



نحوه استفاده بهینه از کلاس های خصوصی رایانه در منزل


برای اینکه از کلاس های خصوصی رایانه در منزل در تهران یا هر جای ایران بهترین استفاده را داشته باشید در مرحله اول باید با یک معلم خصوصی خوب، حرفه ای و مجرب کلاس ها را هماهنگ کنید. نباید صرفاً به خاطر قیمت پایین تر کلاس، با هر استادی کلاس خصوصی کامپیوتر برگزار کنید تا هم وقت و هم هزینه شما هدر نرود. نکته بعدی اینکه دقیق هدف خودتان را مشخص نمایید و به استاد مربوطه بگویید می خواهید چه نرم افزاری را برای انجام چه پروژه ای یاد بگیرید. یا اینکه در کدام بخش ها اشکال دارید و می خواهید دقیقا چه مشکلی را حل کنید. اگر خودتان به وضوح رسیده باشید کار راحت تر شده و کلاس ها برای خودتان مفیدتر خواهد بود. نکته بعدی اینکه در فاصله زمانی بین دو جلسه کلاس خصوصی تمریناتی که به شما داده می شود را کامل انجام دهید و با نرم افزار مورد نظر کار کنید. مثلاً اگر در حال استفاده از کلاس های تدریس خصوصی اکسل هستید در فاصله بین دو جلسه با نرم افزار EXCEL زیاد کار کنید و نمودارهای متعدد و ... رسم نمایید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: هزینه و قیمت کلاس تدریس خصوصی تری دی مکس 3dmax


چگونگی انتخاب بهترین استاد کامپیوتر در منزل در تهران با قیمت مناسب


در بالا در این زمینه توضیحاتی ارائه شد. به سوابق کاری و رزومه استاد دقت کنید. با استادی کلاس داشته باشید که تجربه بالایی دارد و خودش در دانشگاه عالی درس خوانده است. فیلم نمونه تدریس برای بسیاری از مدرسین در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است و می تواند به شما در انتخاب یک معلم خصوصی خوب و مجرب کامپیوتر کمک کند. برای داشتن بهترین تجربه از تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل در تهران سعی کنید استاد سطح بالا و با سوادی را انتخاب کنید هر چند کمی هزینه های ایشان بالاتر باشد. به نظرات شاگردهای قبلی مدرسین هم دقت کنید. در این وب سایت اطلاعات خوبی برای انتخاب معلم خصوصی ارائه شده است و کافی است خودتان دقت نمایید. داشتن مقاله علمی، کتاب، ثبت اختراع، گواهی شرکت در دوره های مختلف و ... برای مدرسین رایانه امتیاز مثبت به حساب می آید و سعی کنید با چنین مدرسینی کلاس داشته باشید.


حتما مطالعه نمائید: رشته تحصیلی مهندسی کامپیوتر، آینده شغلی، بازار کار و درآمد



مقایسه کلاس خصوصی رایانه در منزل با معلم خصوصی آنلاین


بسیار واضح است که تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل به نسبت تدریس آنلاین و اینترنتی بازدهی و تاثیر گذاری بیشتری دارد. اما در نظر داشته باشید که هزینه و قیمت کلاس خصوصی مجازی کمتر می باشد در نتیجه بسیاری از افراد ترجیح می دهند از کلاس آنلاین استفاده نمایند. شرایط تدریس خصوصی در منزل با تدریس آنلاین متفاوت است و استاد باید برای کلاس خصوصی در منزل زمانی را در مسیر رسیدن به کلاس از دست بدهد و هزینه ایاب و ذهاب هم پرداخت نماید. در نتیجه قیمت تدریس خصوصی رایانه در خانه در تهران به نسبت آموزش مجازی بالاتر می باشد. اما در نظر داشته باشید بیشتر این مهم است که آیا با یک استاد خوب کلاس را هماهنگ کرده آید یا خیر؟ اگر معلم خصوصی خوبی داشته باشید هم کلاس آنلاین و هم کلاس حضوری مفید است. نکته بعدی اینکه برای آموزش بعضی دروس ممکن است کلاس غیر حضوری مناسب نباشد اما برای آموزش کامپیوتر، نرم افزار، برنامه نویسی و ... تدریس آنلاین هم بازدهی خوبی دارد. اگر در نزدیکی منزل خودتان یک استاد خوب پیدا کردید از کلاس خصوصی در منزل استفاده نمایید در غیر اینصورت کلاس مجازی هم مفید است.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: چند گرایش مهندس کامپیوتر در مقطع ارشد و بازارکار آنها


تعداد جلسات مورد نیاز آموزش خصوصی کامپیوتر در خانه در تهران


تعداد جلسات تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل در تهران یا هر جای دیگری به عوامل مختلفی بستگی دارد. استاد انتخابی شما اولین عامل موثر است. یک مدرس خصوصی برتر و مجرب مسلما با تعهد و تجربه ای که دارد در کمترین تعداد جلسات درس را به پایان می رساند. تعداد جلسات مورد نیاز یادگیری کامپیوتر به گیرایی خود فرد متقاضی یا همان شاگرد هم بستگی دارد. بعضی از افراد ممکن است مطلب مشخصی را در دو جلسه یاد بگیرند و برخی دیگر شاید برای همان مطلب ۵ جلسه کلاس لازم داشته باشند. نهایتا، تعداد جلسات آموزش خصوصی رایانه در خانه در تهران به نرم افزاری که می خواهید یاد بگیرید و به دانش و دانسته های اولیه شما هم بستگی دارد. با در نظر گرفتن موارد ذکر شده و با مشورت با معلم خصوصی خودتان می توانید کامپیوتر و یا هر نرم افزاری که در نظر دارید را در کمترین زمان ممکن و حداقل تعداد جلسات یاد بگیرید.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: تدریس خصوصی ورد و اکسل Excel


سخن پایانی


در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی کامپیوتر در منزل در تهران توضیح داده شده و البته توضیحات ارائه شده برای متقاضیان کلاس خصوصی در شهرهای دیگر هم مفید خواهد بود. همانطور که گفته شد شاید مهمترین عامل برای اینکه شما از کلاس های خصوصی خودتان راضی باشید این باشد که با یک استاد برجسته و سطح بالا کلاس داشته باشید. بنابراین در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین اطلاعات کاملی ارائه شده است و شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی اساتید هم قابل مشاهده می باشد. در نتیجه یک مدرس خصوصی خوب و عالی با نرخ مناسب به صورت مستقیم، بدون واسطه و آگاهانه انتخاب کنید و رایانه یا هر نرم افزاری که مد نظر دارید را در کمترین زمان آموزش ببینید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 228 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image