ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی اکسل پیشرفته در تهران و کرج

تدریس خصوصی اکسل پیشرفته در تهران و کرج

تدریس خصوصی اکسل پیشرفته در تهران و کرج


اگر قصد دارید از کلاس های آموزشی و تدریس خصوصی اکسل پیشرفته در تهران و کرج به صورت آنلاین یا حضوری استفاده کنید ... اگر می خواهید EXCEL را عالی و حرفه ای یاد بگیرید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


تدریس خصوصی اکسل پیشرفته


یکی از بهترین راهکارها برای یادگیری اکسل در حد عالی و پیشرفت استفاده از کلاس های خصوصی با اساتید برتر است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین اکسل بر روی لینک زیر کلیک کنید.


کلیک کنید: تدریس خصوصی اکسل


۱. نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی اکسل


برای اینکه با با یکی از بهترین و مجرب ترین مدرسین اکسل EXCEL کلاس داشته باشید لیست کامل مدرسین را در همین سایت ایران مدرس مورد بررسی قرار دهید. بر روی لینک ارائه شده در بالا کلیک کنید. البته در مقاله ای مدرسین حرفه ای و برجسته اکسل را هم معرفی نموده ایم. برای آشنایی با این اساتید برجسته مقاله زیر را بخوانید:


حتماً مطالعه کنید: معرفی 5 بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی اکسل EXCEL آنلاین و حضوری


به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی اساتید دقت کنید. با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب و سطح بالا فارغ التحصیل شده باشد. اساتیدی که در دانشگاه های عالی درس خوانده اند هم خودشان معمولا بر هر مبحث و نرم افزاری که تدریس می کنند مسلط تر هستند و هم اینکه فن بیان خوبی دارند. خصوصا اگر می خواهید اکسل را در حد پیشرفته و حرفه ای یاد بگیرید باید در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید. به سوابق کاری و تجربه مدرسین هم دقت کنید. بسیاری از اساتید برجسته در ادارات، سازمانها و نهادهای مختلفی این نرم افزار را تدریس نموده اند و سابقه کاری بالایی دارند. بنابراین برای حصول نتیجه بهتر با چنین مدرسینی کلاس داشته باشید. فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی اساتید هم می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد تا یک استاد عالی و برتر را انتخاب کنید.



مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


دانلود جزوه آموزش کاربردی نرم افزار اکسل (Excel)


دانلود کتاب آموزش توابع جستجو و مرجع در اکسل


دانلود جزوه آموزشی توابع آماری در اکسل



۲. هزینه کلاس خصوصی اکسل پیشرفته


هزینه و قیمت کلاس خصوصی اکسل به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر بخواهید در سطح حرفه ای و تخصصی و به صورت پیشرفته این نرم افزار را یاد بگیرید باید مبلغی متناسب با آن برای کلاس های خصوصی پرداخت نمایید. البته هزینه کلاس خصوصی آنلاین به نسبت کلاس خصوصی در منزل و حضوری پایین تر است. بنابراین یک راهکار برای استفاده از کلاس های اکسل با قیمت مناسب تر این است که از کلاس مجازی استفاده کنید. هزینه یک ساعت تدریس خصوصی اکسل پیشرفته از ۲۵۰ هزار تومان تا ۷۵۰ هزار تومان متغیر است و مقدار متوسط آن را می توان حدودا ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفت. البته این مبلغ به صورت حدودی و به عنوان یک مبلغ پیشنهادی ذکر شده است و برای آموزش اکسل پیشرفته می باشد. برای یادگیری مقدماتی نرم افزار می توان با نرخ های پایین تری کلاس خصوصی داشت. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین می توانید هزینه درخواستی ایشان و شماره تماس مستقیم مدرسین را مشاهده کنید.


حتما بخوانید: دانلود کتاب توابع آماری نرم افزار اکسل (Excel)


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی اکسل پیشرفته در تهران و کرج و کل ایران به صورت آنلاین و حضوری توضیحاتی ارائه گردید. همچنین توضیح داده شد که چگونه یک معلم خوب و حرفه ای را برای یادگیری EXCEL انتخاب کنیم و عوامل موثر بر نرخ کلاس های آنلاین و حضوری هم توضیح داده شد. نرم افزار اکسل توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. برای دانلود این نرم افزار مهم و کاربردی می توانید به کافه بازار یا play.google.com مراجعه نمائید.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: لیست مدرسین خصوصی اکسل microsoft excel در تهران


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 122 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image