ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاسهای تدریس خصوصی با بازدهی و تاثیر مثبت بالا

کلاسهای تدریس خصوصی با بازدهی و تاثیر مثبت بالا

کلاسهای تدریس خصوصی با بازدهی و تاثیر مثبت بالا

در این بخش در رابطه با چگونگی استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی به نحوی که بازدهی و تاثیر بالایی داشته باشد مطالبی ارائه می گردد. استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل می تواند کاملا موثر باشد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: نحوه حصول بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی


بهترین کلاس های تدریس خصوصی


البته در بعضی از موارد دانش آموزان و دانشجویانی که در این کلاسها شرکت می کنند نتیجه خیلی خوبی نمی گیرند و دلیل آن هم این است که بعضی از مواردی که باید در نظر بگیرند را لحاظ نمی کنند. در این بخش در رابطه با اینکه از کلاسهای خصوصی باید چگونه استفاده کرد که بازدهی و تاثیر مثبت زیادی داشته باشد توضیح داده می شود.


کلاس های خصوصی را زودتر شروع نمائید


یکی از معضلات که می تواند نتیجه گرفتن در امتحان و کنکور و یا هر آزمونی را با مشکل مواجه کند این است که دانش آموزان و دانشجویان به اندازه کافی زود شرکت در کلاسها را شروع نمی کنند. تاخیر در درس خواندن و شرکت در کلاسهای خصوصی می تواند مشکل ساز باشد. باید سعی کنید به تناسب تعداد جلساتی که لازم دارید شرکت در این کلاسها را زود شروع کنید.



مثالی از زمان شروع مناسب کلاس خصوصی


به عنوان مثال اگر در درس فیزیک اشکالات خیلی زیادی دارید بهتر است کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک را از همان اوایل ترم شروع نمائید. اگر در حد 5 یا 6 جلسه کلاس کفایت می کند از اواسط ترم هم می توانید شروع کنید و اگر اشکالات جزئی ای دارید در ایام امتحانات هم می توانید از این کلاسها استفاده نمائید. به هر حال، همانطور که گفته شد به نسبت تعداد جلساتی که لازم دارید بهتر است زودتر شرکت در این کلاسها را شروع نمائید.



برای ریاضی و فیزیک زودتر کلاس را شروع نمائید


برای بسیاری از دروس مانند ریاضی و فیزیک لازم است بین کلاسها فاصله زمانی مناسبی وجود داشته باشد تا بتوانید تمرین و مسئله هم حل نمائید. نکته دیگر اینکه وقتی کلاسها در طول زمان برگزار می شود ذهن شما فرصت استراحت کافی و پردازش مطالب را خواهد داشت. اگر 5 جلسه کلاس لازم دارید بهتر است در 5 هفته (به عنوان مثال) برگزار شود تا در طول 3 روز قبل از امتحان. بنابراین مهم است که کلاسهای خصوصی را زودتر شروع کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی



فقط کلاس های تدریس خصوصی کافی نیست


نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که فقط به شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی اکتفا نکنید و از کلاسهای خصوصی و معلم خصوصی خودتان انتظار معجزه نداشته باشید. کلاسهای خصوصی مانند تمام امکانات دیگری که در اختیار شما قراردارد تنها یک روش و ابزار اضافه و مفید برای یادگیری بهتر دروس است. مطمئنا لازم است در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس بخوانید و تمرینات و مسائلی که مشخص شده است را حل کنید.


فواید مطالعه و مرور در بازه زمانی بین کلاس ها


نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که وقتی خودتان در فاصله زمانی بین کلاسها درس می خوانید جلسات بعدی مفید و مفیدتر خواهد بود. وقتی خودتان درس می خوانید مطالب هر جلسه برای شما بهتر جا می افتد و سوالاتی در ذهن شما به وجود می آید و وقتی در جلسه بعد به این سوالات پاسخ داده می شود بازدهی کلاس و میزان یادگیری شما افزایش می یابد. با در نظر گرفتن این نکته و نکات گفته شده قبلی می توانید از کلاسهای خصوصی استفاده بهتری داشته باشید.


مطالعه نمائید: راهکارهایی برای افزایش بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی و حصول بهترین نتیجه


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 545 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image