ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی سال 1403 و 1404

بهترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی سال 1403 و 1404

در این مقاله در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی زبان در منزل در تهران، کرج و کل کشور و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در تهران، مشهد، اصفهان و .... به کودکان و بزرگسالان در سال های 1403 و 1404 توضیح داده می شود.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی و نرخ درخواستی اساتید


بهترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی


در همین سایت ایران مدرس می توانید کاملترین لیست معلم های خصوصی زبان انگلیسی و قیمت درخواستی هر استاد برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس خصوصی زبان انگلیسی حضوری یا آنلاین را در سال 1403 و 1404 یا هر زمان دیگری مشاهده نمائید. با کلیک بر روی لینک بالا کاملترین لیست مدرسین زبان انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. تمامی اساتید اطلاعات کامل خودشان و قیمتی که برای کلاس های خصوصی مد نظر دارند را ارائه نموده اند. نکته دیگر اینکه برای تمامی مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است.


در نتیجه می توانید با خود مدرسین تماس بگیرید و برای کلاس های خصوصی تخفیف هم بخواهید. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال 1403 و 1404 از ساعتی 100 هزار تومان تا 1 میلیون تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. برای تمامی مدرسین در این وب سایت اطلاعات کاملی ارائه شده است و می توانید هزینه درخواستی هر استاد را در کنار رزومه ایشان و نظرات شاگردهای قبلی ببینید و خودتان متوجه خواهید شد که نرخ درخواستی ایشان مناسب است یا خیر. پیشنهاد می شود با یک استاد حرفه ای و عالی کلاس زبان داشته باشید هر چند نرخ کلاس های ایشان بالاتر باشد. به این ترتیب سریع تر پیشرفت می کنید و نتیجه بهتری می گیرید.


حتما بخوانید: شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری


نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران


اگر در زمینه نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران سوال دارید هم با مشاهده لیست مدرسین در همین وب سایت می توانید قیمت های درخواستی را مشاهده کنید و به سوال شما پاسخ داده خواهد شد. تعدادی از اساتید ممکن است در بخش هزینه تدریس از عبارت توافقی استفاده کرده باشند. برای اینکه قیمت دقیق کلاس های ایشان را بدانید باید با خود مدرسین زبان تهران تماس بگیرید. همانطور که گفته شد، در همین سایت برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است. در سال 1403 و 1404 یا هر زمان دیگری می توانید یک استاد خوب زبان با قیمت مناسب از همین سایت ایران مدرس انتخاب نمائید.



کلیک کنید: مشاهده فیلم نمونه تدریس خصوصی زبان انگلیسی


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


نرخ کلاس های خصوصی زبان و معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و مجازی به نسبت کلاس های حضوری و تدریس در منزل کمتر است. معمولا از 20 تا 50 درصد برای کلاس های آنلاین تخفیف داده می شود. به عنوان مثال استادی که قیمت تدریس خصوصی زبان به صورت ساعتی را برای کلاس های حضوری 600 هزار تومان مشخص کرده است، تدریس خصوصی آنلاین را با نرخ 450 هزار تومان برای هر ساعت و یا کمتر هم انجام می دهد. کلاس های خصوصی آنلاین برای آموزش زبان می تواند بسیار مفید و موثر باشد.


این مقاله هم مفید است: قیمت هر ساعت تدریس خصوصی زبان سال ۱۴۰۳


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان


اگر ساکن اصفهان هستید کافی است بر روی عبارت تدریس خصوصی در بالای همین صفحه کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود در بخش جستجو عبارت (زبان انگلیسی در اصفهان) را وارد نمائید. به این ترتیب لیست مدرسین زبان انگلیسی ساکن اصفهان و قیمت های درخواستی ایشان برای تدریس زبان انگلیسی مشخص خواهد شد. البته اساتیدی که ساکن شهرهای دیگر ایران هستند هم می توانند زبان انگلیسی را به صورت آنلاین به زبان آموزان ساکن اصفهان یا هر جای دیگر ایران آموزش دهند. اما اگر تدریس حضوری را مد نظر دارید باید با خود مدرسین زبان ساکن اصفهان تماس بگیرید.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی هم مفید است.


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آیلتس سال 1403 و 1404


به صورت کلی هزینه کلاس خصوصی آیلتس به نسبت کلاس زبان انگلیسی مقدماتی بالاتر است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین مجرب آیلتس و نرخ درخواستی ایشان برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس بر روی عبارت معلم خصوصی آیلتس کلیک کنید. برای موفقیت در آزمون آیلتس با اساتید مجرب حاضر در همین سایت کلاس داشته باشید و بهترین نتیجه را خواهید گرفت. به جرات می توان گفت که برترین و بهترین معلم های آیلتس در همین سایت حایران مدرس حضور دارند.


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل مشهد


اگر ساکن مشهد هستید و می خواهید در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی زبان در این شهر اطلاعاتی کسب کنید باز هم در همین سایت ایران مدرس نتیجه مطلوب را خواهید گرفت.


1- بر روی عبارت تدریس خصوصی در بالای همین صفحه کلیک کنید.


2- در صفحه ای که باز می شود در بخش جستجو عبارت (زبان انگلیسی در مشهد) را وارد نمائید.


3- لیست مدرسین زبان مشهد به شما نمایش داده خواهد شد.


4- با کلیک بر روی عکس هر استاد اطلاعات کامل و نرخ درخواستی ایشان قابل مشاهده خواهد بود.


مطالعه مقاله بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و مشاهده ویدیوی فیلم نحوه مشاهده شماره تماس بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم می تواند مفید باشد.


تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان


اساتید بسیار خوبی در زمینه آموزش زبان به کودکان در همین سایت ایران مدرس حضور دارند. برای مشاهده لیست کامل این اساتید برجسته و انتخاب مدرس مورد نظر خودتان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان کلیک کنید.


عبارت های کلیدی: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای در مشهد و تهران و اصفهان سال 1403 و 1404، زبان با قیمت مناسب، بهترین نرخ معلم خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 2074 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image