ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جذب شاگرد و درآمد بالا

تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جذب شاگرد و درآمد بالا

تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جذب شاگرد و درآمد بالا

تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی است. اگر به تدریس زبان انگلیسی علاقه دارید و در این زمینه توانایی دارید می توانید با عملکرد خوب درامد بالایی بدست آورید.


مطالعه کنید: درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی


تقاضای بالا برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد بالا


تقاضا برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی از همان دوران کودکی و پیش دبستانی وجود دارد. والدین امروزه با رسیدن به این درک که بلد بودن زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی برای بچه های انها لازم است، از همان دوره مهد کودک و پیش دبستانی فرزند خودشان را برای اموزش زبان آماده می کنند.


در دوره ابتدایی هم در کنار کلاسهای اصلی خودشان، دانش اموزان معمولا در کلاسهای آموزش زبان که در آموزشگاهها برگزار می شود و یا در کلاسهای خصوصی زبان در منزل یا آموزشگاه شرکت می کنند.


دانش آموزان مقطع متوسطه نیز هم برای موفقیت در امتحان زبان و هم برای دیدی که به نسبت دوره دانشگاه دارند و می دانند که در دوره دانشجویی بلد بودن زبان کاملا لازم است متقاضی استفاده از کلاسها در آموزشگاه و یه به صورت خصوصی هستند.


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان کنکور و دانشگاهی



در ضمن تسلط بر زبان انگلیسی برای موفقیت در کنکور هم کاملا لازم است و اگر بتوانید در خودتان توانایی های لازم را ایجاد کنید می توانید تدریس زبان کنکور را انجام دهید.


در مقطع دانشگاه هم (دانشجویان دانشگاههای دولتی، دانشگاه آزاد، پیام نور و ....) لزوم یادگیری زبان و بلد بودن آن برای همه واضح و مبرهن است و دانشجویان با استفاده از کلاسهای خصوصی، گروهی و یا با وقت گذاشتن و مطالعه خودشان در طول روز سعی می کنند بر آن مسلط شوند.


حتی بعد از فارغ التحصیلی هم برای بحثهای تجارت، مهاجرت و ... بلد بودن زبان لازم است و متقاضیان زیادی برای کلاسهای خصوصی آموزش زبان و تدریس خصوصی مکالمه زبان وجود دارد. - زبان انگلیسی در ویکی پدیا


درآمد تدریس زبان انگلیسی


دلایل نشان دهنده تقاضای بالا برای کلاس خصوصی زبان


با توجه به مطالب ارائه شده واضح است که تقاضا برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی بسیار بالا می باشد. ممکن است برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک متقاضیان کلاسهای خصوصی ریاضی و یا فیزیک در طول ترم و یا در ایام تابستان کمتر بخواهند از این کلاسها استفاده کنند. ولی برای زبان انگلیسی اتفاقا قضیه کاملا برعکس است.


هم در طول ترم و ایام امتحانات متقاضیان زیادی دارد و هم در ایام تعطیلات که تقاضا برای تدریس سایر دروس کمتر می شود، تقاضا برای آموزش خصوصی زبان نه تنها کم نمی شود بلکه بیشتر هم خواهد شد. دانش آموزان و دانشجویان در ایام تعطیلات تابستان که کلاسهای اصلی خودشان را ندارند بیشتر تمایل دارند زبان خودشان را تقویت کنند و بنابراین تقاضا برای کلاسهای خصوصی زبان افزایش می یابد.


می توان نتیجه گرفت که فعالیت در زمینه آموزش خصوصی زبان کاملا زمینه مناسبی است و اگر خودتان عملکرد خوبی داشته باشید می تواند بسیار درآمدزا باشد.


مطالعه نمائید: دعوت به همکاری مدرس زبان انگلیسی سال 1402 و 1403


اما برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان چکار باید کرد؟


روش های مختلفی برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی وجود دارد. در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی به صورت کامل در زمینه نحوه جذب شاگرد توضیاتی ارائه شده است. حتما این مقاله را بخوانید و از آن استفاده کنید.


در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران هم می توانید آگهی خودتان را ثبت کنید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام تبلیغات تدریس خودتان را به صورت رایگان یا ویژه درج نمائید). می توانید از طریق آموزشگاههای زبان هم شاگرد جذب کنید ولی به هر حال در حالتیکه خودتان به صورت مستقل کار می کنید درامد بالاتری را می توانید کسب کنید.


توصیه هایی برای کسب درآمد عالی از تدریس خصوصی زبان انگلیسی


برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان سعی کنید به صورت کامل بر این درس مسلط شوید. کلاسهای شما برای شاگردهایتان باید کاملا مفید باشد. مزیت کلاسهای تدریس خصوصی این است که در زمان کم حجم زیادی از مطالب با کیفیت خوب آموزش داده می شود.


شاگردهای شما نباید احساس کنند شما خوب تدریس نمی کنید و یا به صورت عمدی یا غیر عم تلاش می کنید زمان کلاس طولانی تر شود تا درامد بالاتری بدست آورید. اگر شاگردهای شما در کار شما و نحوه تدریس و ارائه درس شما صداق و تعهد را احساس کنند مطمئن باشید در قالب ادامه دادن کلاسها با شما و تماس دوباره با شما در ترمهای بعد این صداقت و تعهدی را که دیده اند جبران کرده و در نهایت موفقیت شما در کار تدریس زبان تضمین شده خواهد بود.


مطالعه کنید: درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی


تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید


روشهای مختلف را برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه اموزش زبان امتحان کنید ولی نکته مهمی را هم به خاطر داشته باشید. اگر این ترم فقط یک شاگرد دارید همین یک شاگرد را به صورت کامل حمایت کنید تا خوب نتیجه بگیرد. به این ترتیب پله های موفقیت را به سرعت طی خواهید کرد.


موفقیت شاگردهای خودتان را در اولویت قرار دهید. این ترم اگر دو شاگرد دارید و این دو شاگرد نتیجه بگیرند ترم بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. ترم بعد هم دو یا سه شاگرد جدید جذب کنید و تعداد شاگردهای شما 5 نفر خواهد شد. می بینید که اگر خوب تدریس کنید بعد از مدتی اگر کسی با شما برای کلاس تماس بگیرد دیگر وقت نخواهید داشت.


کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی کاملا پرمتقاضی و پردرآمد است اگر خودتان خوب عمل کنید و هم مسلط باشید، هم شاگردهای زیادی جذب کنید و در نهایت هم شاگردهای شما رضایت داشته باشند. تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جذب شاگرد و درآمد بالا در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت.


پیشنهاد می شود حتما بخوانید: حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان


آمار بازدید: 1163 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image