ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین اساتید و مدرسین مجرب تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا

بهترین اساتید و مدرسین مجرب تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا

بهترین اساتید و مدرسین مجرب تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا

اگر در جستجوی لیست کامل بهترین اساتید و مدرسین مجرب تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، ارومیه و یا هر جای دیگر ایران هستید ....


کاربردهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط بهترین اساتید


اگر قصد دارید زبان انگلیسی را به صورت پایه ای و عمقی یاد بگیرید، در امتحان زبان موفق باشید، در کنکور درصد بالایی بزنید و یا در مکالمه زبان کاملا مسلط باشید ....


چنانچه قصد دارید با شرکت در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی و استفاده از کلاسهای برگزار شده توسط بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا در آزمونهای تافل و آیلتس بهترین نتیجه را بگیرید و یا در زبان کنکور درصد بالایی بزنید، در المپیاد زبان رتبه خوبی بدست آورید و در کل زبان را عالی یاد بگیرید ....


در هر صورت، برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین زبان بر روی عبارت معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان را در پایین همین مقاله هم می توانید مشاهده کنید. برای مشاهده جزئیات آگهی هر مدرس و برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سوابق تدریس هر کدام بر روی عکس یا عنوان آگهی کلیک نمائید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: معلم زبان انگلیسی آنلاین رایگان (جلسه اول)


ایران مدرس بهترین سایت برای انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی


در سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین تدریس خصوصی تبلیغات خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. آگهی های نمایش داده شده در پایین این مقاله آگهی های تدریس ویژه است. پس زمینه آگهی های تدریس ویژه با رنگ طلایی یا نقره ای متمایز شده است. توصیه می شود کلاسهای زبان را با مدرسین ویژه که در کار تدریس جدی تر هستند هماهنگ کنید.


نحوه استفاده عالی و بهینه از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


همانطور که می دانید برای موفقیت در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی فقط هماهنگ کردن با بهترین اساتید زبان کافی نیست. بلکه خودتان هم باید عملکرد خوبی داشته باشید. برای استفاده بهتر از این کلاسها موارد زیر را در نظر داشته باشید:


1- اگر برای یادگیری زبان انگلیسی اشکالات زیادی دارید و تعداد جلساتی که لازم است زیاد می باشد بهتر است زودتر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را شروع کنید. خصوصا اگر می خواهید برای امتحان، کنکور و یا آزمون خاصی زبان را یاد بگیرید و آماده شوید بهتر است به اندازه کافی زود شروع کنید تا در زمانهای نزدیک به آزمون یا امتحان مورد نظر دچار استرس نشوید.



2- مدرسین ثبت نامی در این وب سایت (ایران مدرس) اطلاعات کاملی در رابطه با نحوه تدریس و یادگیری زبان انگلیسی، قیمت کلاسهای خصوصی خودشان، سوابق تدریس، دانشگاهها و مدارسی که قبلا تدریس کرده اند و ... ارائه نموده اند. سعی کنید کلاسها را با مدرسی که به بهترین شکل با شرایط شما سازگار است هماهنگ کنید و در نهایت اگر از نحوه تدریس ایشان رضایت نداشتید می توانید کلاس را با مدرس دیگری هماهنگ نمائید.


عوامل موثر بر نرخ و قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی


3- عوامل مختلفی بر قیمت کلاسهای خصوصی زبان موثر است. البته سعی کنید کیفیت کلاسها و نتیجه گرفتن خودتان را به نسبت قیمت در اولویت قرار دهید ولی به هر حال قیمت و هزینه کلاس هم تا حد زیادی مهم است. برای مطالعه بیشتر و کسب اطلاعات در زمینه قیمت کلاسهای انگلیسی مقاله هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی را مطالعه نمائید.


4- در کنار استفاده از کلاسهای خصوصی زبان خودتان هم درس بخوانید و مطالب را مرور کنید. خوبی کلاسهای خصوصی این است که می توانید تمام سوالات خودتان را بپرسید و هر اشکالی را برطرف نمائید. البته وقتی اشکالات شما خودشان را نشان می دهند و می توانید آنها را بپرسید که خودتان هم مطالعه کنید و درس بخوانید. پس همواره خواندن درس و مرور مطالب را در نظر داشته باشید.


5- اگر دانشجو یا دانش آموز هستید در کلاسهای اصلی خودتان هم اشکال کنید و به امید کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای اصلی خودتان غیبت نکنید. جزوه ای که در کلاسهای اصلی یادداشت می کنید بهترین منبع برای کلاسهای خصوصی است.


این مقاله هم بسیار مفید است: نکات کلیدی انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب در منزل و آنلاین



مداومت و شرکت در کلاس خصوصی زبان رمز موفقیت زبان آموزان


6- زبان انگلیسی برای اینکه خوب آموزش دیده شود به مداومت نیاز دارد. بهتر است هر هفته 1 جلسه کلاس داشته باشید تا اینکه یک ماه کلاسی نداشته باشید و در یک هفته 4 جلسه کلاس برگزار نمائید. در طول زمان کلاسها را برگزار کنید و همزمان خودتان هم مطالعه و مرور را در نظر داشته باشید.


7- کلاسهای خصوصی زبان را مانند یک فرصت مناسب ببینید و این کلاسها را جدی بگیرید. اگر می خواهید خوب نتیجه بگیرید باید به توصیه های معلم و مدرس خصوصی خودتان خوب گوش دهید و درس را مرتبا مرور نمائید. اگر در حال یادگیری گرامر هستید تمرینات گرامری را انجام دهید. در همین سایت ایران مدرس در مقالاتی بهترین معلم های زبان انگلیسی معرفی شده اند. اساتید خوب زبان از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند و مدرک آیلتس یا تافل با نمره بالا دارند. این مدرسین مدرک فوق لیسانس یا دکتری زبان دارند و در دوره های TTC هم شرکت نموده اند. برای مشاهده تعدادی از اساتید برتر زبان انگلیسی مقاله 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل را بخوانید.


تعدادی از بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا را در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1107 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image